Wystarczy wklepać w google i poczytać https://www.google.pl/search?q=blad+821 ... LSXrz3sYAG" onclick="window.open(this.href);return false;hawii pisze: i blad 8213.
migajaca kontrolka swiecy zarowej-pilne
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
migajaca kontrolka swiecy zarowej-pilne
- hawii
- Mały gagatek
- Posty: 102
- Rejestracja: sob paź 31, 2009 19:47
- Lokalizacja: olsztyn, kiel
- Auto: Golf 7
- Silnik: Clha
- Kontakt:
migajaca kontrolka swiecy zarowej-pilne
Kable dzid przejrzalem zwlaszcza ten pod filtrem powietrza i wszystko wyglada okej. Jutro kupie nasadke i odkrece przepustnice bo widze ze jest ciagle otwarta niezamyka klapki przy gaszeniu i dlatego tak trzesniem autem.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: czw wrz 14, 2017 13:29
migajaca kontrolka swiecy zarowej-pilne
Czekam na Twoje poczynienia, u mnie wszystko zaczęło zaczęło, gdy pierwszy raz zaczęła migac kontrolka świec zarowych. To są moje objawy:
szarpniecie przy puszczeniu sprzęgła (głównie na jedynce i dwójce)
-pedały są jakby twardsze (tzn. muszę wcisnąć padał gazu głębiej niż jak jest dobrze, żeby coś przyspieszyl)
-biegi zaczynają wchodzić ciężej, jakby z oporem
-podczas przyspieszania słychać taki dźwięk jakbym zwiekszal moc w odkurzaczu, ale to jest tylko do pewnego momentu, później dźwięk odkurzacza ustaje i zamiast tego dźwięku jest dźwięk jakby swierszcze były pod maską. Dźwięk swierszcza słychać najbardziej na czwórce podczas przyspieszania, po przekroczeniu przedkosci 60-70km/h i ustaje dopiero przy całkowitym zdjęciu nogi z gazu.
-auto sprawia wrażenie bardzo niestabilnego, nie czuję się pewnie prowadząc je. Zachowuje się jakby plywalo
-podczas gaszenia auta raz a porządnie nim zatrzesie, jakby zdechł.
U mnie w tamtym roku zaczęło się to co u Ciebie. Później zacznie to być bardziej odczuwalne.
szarpniecie przy puszczeniu sprzęgła (głównie na jedynce i dwójce)
-pedały są jakby twardsze (tzn. muszę wcisnąć padał gazu głębiej niż jak jest dobrze, żeby coś przyspieszyl)
-biegi zaczynają wchodzić ciężej, jakby z oporem
-podczas przyspieszania słychać taki dźwięk jakbym zwiekszal moc w odkurzaczu, ale to jest tylko do pewnego momentu, później dźwięk odkurzacza ustaje i zamiast tego dźwięku jest dźwięk jakby swierszcze były pod maską. Dźwięk swierszcza słychać najbardziej na czwórce podczas przyspieszania, po przekroczeniu przedkosci 60-70km/h i ustaje dopiero przy całkowitym zdjęciu nogi z gazu.
-auto sprawia wrażenie bardzo niestabilnego, nie czuję się pewnie prowadząc je. Zachowuje się jakby plywalo
-podczas gaszenia auta raz a porządnie nim zatrzesie, jakby zdechł.
U mnie w tamtym roku zaczęło się to co u Ciebie. Później zacznie to być bardziej odczuwalne.
- hawii
- Mały gagatek
- Posty: 102
- Rejestracja: sob paź 31, 2009 19:47
- Lokalizacja: olsztyn, kiel
- Auto: Golf 7
- Silnik: Clha
- Kontakt:
migajaca kontrolka swiecy zarowej-pilne
No wiec tak dzis rozebralem przepustnice prad dochodzi do wtyczki wiec zajrzalem do srodka okazalo sie ze silniczek nie kreci(wsrodku czysciutko i sucho) wyjolem go przedmuchalem popsikalem wd 40 podpiolem na krotko pod akku jest na 12v i rozruszalem go kreci elegancko poskladalem wszystko do kupy i poki co wszytko dziala klapka sie zamyka autem nie trzesnie przy gaszeniu bledy nie wyskakuja zobaczymy ile pochodzi jak padnie to wymiana przepustnicy.moze idzie gdzies dokupic taki silnik bo zebatki widzialem mozna dokupic. Pozdr
- mariusz131
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: pn paź 24, 2011 22:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Opel Zafira B OPC Line 1,8 140KM
migajaca kontrolka swiecy zarowej-pilne
W moim przypadku usterka usunięta. Nerka123 trafnie określił sprawę. Przyczyną była uszkodzona wiązka przy wtyczce do klapy gaszenia silnika.
Było mk3 1,8 adz. Było mk5 1,9 TDI
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: sob lip 31, 2021 21:07
- Lokalizacja: Flensburg
- Auto: Golf 6 1.6 tdi
- Silnik: CAYC
Re: migajaca kontrolka swiecy zarowej-pilne
Ja miałem to samo w MK6 1.6 tdi. Wymieniłem egr i wszystko grało do piątku. To samo na autostradzie. Tym razem padł jeden wtrysk. Drugi od lewej i prawa śruba od metalu który trzyma dwa wtryski pęknieta. Wymieniony wtrysk. Wymieniona śruba . Wymienioma czarna jakby uszczekla plastikowa i po 20 km problem sie powtarza. Wylaczam silnik kontrolne świecy przestaje migac i po chwili puk i to samo auto traci moc i tryb awaryjny. Komp pokazuje blad 10116. Proszę pomocy. Mam przejechanie 255 tyś km.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 82 gości