1.9 ASV - zaczyna słabo odpalać jak jest chłodno
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.9 ASV - zaczyna słabo odpalać jak jest chłodno
Witam
Auto oddane do mechanika... nie wiem czy w ogóle ruszą kąt wtrysku. Przekazałem im tabelkę z wartościami wymaganymi oraz zdjęcie jak u mnie wygląda i zobaczymy co z tym zrobią.
A rano sprawdzałem auto vagiem i temp w garażu była 16 stopni na MFA a w blokach silnika 21 stopni i licznika 18. czujnik temperatury wydaje się być sprawny.
W wężach paliwowych był tylko malutki bąbelek i paliwo było. Także nie rozmawiamy tutaj o cofającym się paliwie.
Auto odpaliło po 2-3 sekundach kręcenia od razu jak zgasła kontrolka świec. Po 15 min jak odpalałem ponownie to tyle samo zeszło z odpaleniem.
Auto oddane do mechanika... nie wiem czy w ogóle ruszą kąt wtrysku. Przekazałem im tabelkę z wartościami wymaganymi oraz zdjęcie jak u mnie wygląda i zobaczymy co z tym zrobią.
A rano sprawdzałem auto vagiem i temp w garażu była 16 stopni na MFA a w blokach silnika 21 stopni i licznika 18. czujnik temperatury wydaje się być sprawny.
W wężach paliwowych był tylko malutki bąbelek i paliwo było. Także nie rozmawiamy tutaj o cofającym się paliwie.
Auto odpaliło po 2-3 sekundach kręcenia od razu jak zgasła kontrolka świec. Po 15 min jak odpalałem ponownie to tyle samo zeszło z odpaleniem.
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
1.9 ASV - zaczyna słabo odpalać jak jest chłodno
A ja nie mogę pojąć jednej rzeczy ...skoro masz vaga ,potrafisz go używac ,to czemu nie ustawisz sobie tego poczatku wtrysku ,tylko zlecasz to komuś ,kto zdaje się albo nie wie jak to zrobić ,albo nie ma czym
Ostatnio zmieniony śr wrz 06, 2017 12:19 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
1.9 ASV - zaczyna słabo odpalać jak jest chłodno
Też się zastanawiam, dla początkujących w ASV chyba łatwiej ustawić niż np. w AFN, poprostu wszystkie śruby są w jednym miejscu. Co prawda 1Z, AFN, AHU, AHH też mają zaletę bo można wstrzelić się w poprawny kąt na pracującym silniku. Osobiście wolę chyba na fasolkach
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
1.9 ASV - zaczyna słabo odpalać jak jest chłodno
Wiadomo ze wygodniejszego i szybszego ustawiania jak pompą na "fasolach " nie ma , z regulacją na kole trwa to dłuzej bo robi się metodą odkręcił -ruszył-dokręcił -odpalił -sprawdził ,i tak w zaleznosci jakie kto ma oko kilka razy .Ale najlepiej zrobić sobie znak przy fasolkach na kole jakimś markerem ,albo drapnać czyms ostrym kreskę jak jest teraz ,żeby mieć punkt odniesienia ile ruszylismy ....popuszcza trochę 3 sruby na kole pasowym ,płaski klucz 22 na śrube wałka pompy i daje w tym przypadku co najmniej z 1,5mm wałkiem pompy w stronę w którą kręci się pompa...moje "oko" mówi mi , że ten 1.5mm spokojnie wystarczy żeby uzyskać z obecnych 007 ok 055-060 jednostek w BS .Jak ma vaga to 10-15 minut i zrobione , bez proszenia kogokolwiek
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
1.9 ASV - zaczyna słabo odpalać jak jest chłodno
Wiecie co - ja lubię grzebać w elektryce, zawieszeniu i osprzęcie. Nie mam doświadczenia w silnikach a tym bardziej w dieslach. Tak czy owak poprawili trochę kąt w wtrysku i jest teraz 030 i chcę jechać na poprawkę na miejscu więc od razu zobaczę sobie na żywo jak się to robi i kolejny raz w razie czego zrobię to po swojemu,
Dzisiaj auto odpaliło od strzała rano. Tym bardziej mam motywację do ogarnięcia tego tematu z kątem wtrysku do końca
Dzisiaj auto odpaliło od strzała rano. Tym bardziej mam motywację do ogarnięcia tego tematu z kątem wtrysku do końca
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
1.9 ASV - zaczyna słabo odpalać jak jest chłodno
Wracaj i niech ustawia, wiem że to marudne bo często same dokręcenie śrub przestawia kąt, ale chwila cierpliwości i przede wszystkim chęci i idzie to zrobić.
1.9 ASV - zaczyna słabo odpalać jak jest chłodno
Dzisiaj będziemy korygować kąt by ustawić go książkowo. Na razie mogę powiedzieć, że po zmianie na kat 30 jednostek przy temp 11 stopni w garażu, odpalam auto od pierwszego ruchu rozrusznika po sekundzie od zapłonu. A z wydechu nie ma niebieskiego dymka przy odpalaniu ... także chyba trafna diagnoza z tym kątem.
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
1.9 ASV - zaczyna słabo odpalać jak jest chłodno
Temat można zamknąć. Na bank przyczyną słabego odpalania był kąt wtrysku. Teraz mam 70 jednostek i wiedzę jak to ogarnąć bo widziałem na żywo więc w wolnej chwili sobie go opóźnię. Dziwna sprawa to taka że spadło spalanie na FIS - czy taki opóźniony kąt wtrysku mógł powodować większe spalanie? Auto ma ogólnie teraz dużo lepszego kopa też.
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
1.9 ASV - zaczyna słabo odpalać jak jest chłodno
Witam
Ustawiony mam kat ma ok 58 jednostek. Przy temp ok 7 stopni pali po 2-3 obrotach rozrusznikiem. Czy jest ok? Nie mam porównania do innego diesla więc wolałbym dopytać. Gdy odpali chodzi równiotko od pierwszego momentu. Akumulator nowy
Ustawiony mam kat ma ok 58 jednostek. Przy temp ok 7 stopni pali po 2-3 obrotach rozrusznikiem. Czy jest ok? Nie mam porównania do innego diesla więc wolałbym dopytać. Gdy odpali chodzi równiotko od pierwszego momentu. Akumulator nowy
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 279 gości