Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK4
Pany, leci mi woda za deską rozdzielczą mniej więcej na wysokości schowka pasażera. Podstawa filtra kabinowego wklejona na klej do szyb, gumka uszczelniająca linkę maski w porządku. Są tam jeszcze jakieś otwory czy tylko te dwa? Odpływy pod podszybiem, przy błotnikach, drożne.
Jest sens wymieniać przednią szybę? Była wymieniana 12 lat temu, a pomysły już mi się w sumie skończyły, a wolałbym uniknąć ściągania deski.
Jest sens wymieniać przednią szybę? Była wymieniana 12 lat temu, a pomysły już mi się w sumie skończyły, a wolałbym uniknąć ściągania deski.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Qto,
Znajdź zakład mechaniki, który ma uprawnienia do zmian konstrukcyjnych w autach. Dogadaj się z nimi żeby wystawili zaświadczenie i lewą fakturę (punkty 1 i 2 z tych wyżej)
Z tymi kwitami do diagnosty który chciał fakturę bo to ten właściwy- tylko tego potrzebuje.
On da Ci kwitek że wszystko zrobione git i lecisz do wk.
I po temacie.
A zmiany z ropy na benzynę czy na odwrót nie mają znaczenia. Poprostu zmiana silnika i tyle. Nie ma rozróżnien co do procedury.
Znajdź zakład mechaniki, który ma uprawnienia do zmian konstrukcyjnych w autach. Dogadaj się z nimi żeby wystawili zaświadczenie i lewą fakturę (punkty 1 i 2 z tych wyżej)
Z tymi kwitami do diagnosty który chciał fakturę bo to ten właściwy- tylko tego potrzebuje.
On da Ci kwitek że wszystko zrobione git i lecisz do wk.
I po temacie.
A zmiany z ropy na benzynę czy na odwrót nie mają znaczenia. Poprostu zmiana silnika i tyle. Nie ma rozróżnien co do procedury.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Re: Kącik posiadaczy MK4
Na sto procent jest to woda. Jak popada albo umyję samochód to widzę, że jest mokro.lwlw pisze:A może to płyn chłodzący?
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Dokładnie. Silnik to rzecz wymienna. Jak wrócę do domu, to wrzucę kilka zdjęć tych dokumentów, bo też robiłem swapa.
De facto w tym samym miejscu co dany Jest pełen legal wszystko. Więc zobrazuję jak to wygląda
De facto w tym samym miejscu co dany Jest pełen legal wszystko. Więc zobrazuję jak to wygląda
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
dany_47, jeszcze zobaczę co mi rzeczoznawca powie...bo jeśli znajdzie jakąś prostą drogę i zapewni mnie że to przejdzie...
Dzięki
Pytanie z innej beczki. Czy jest szansa, że to podjedzie do AQN http://allegro.pl/obudowa-filtra-oleju- ... 69636.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Muszę tylko na chwilę czymś "zatkać" filtr oleju żeby móc odpalić silnik i zobaczyć czy działa - kupiłem dziada i obudowa filtra jest rozsypana w pył
Dzięki
Pytanie z innej beczki. Czy jest szansa, że to podjedzie do AQN http://allegro.pl/obudowa-filtra-oleju- ... 69636.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Muszę tylko na chwilę czymś "zatkać" filtr oleju żeby móc odpalić silnik i zobaczyć czy działa - kupiłem dziada i obudowa filtra jest rozsypana w pył
- BartesWZL
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
- Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Nie powiem czy pasuje, ale też miałem zamiar kupować to do 2.8 ;PQto pisze:dany_47, jeszcze zobaczę co mi rzeczoznawca powie...bo jeśli znajdzie jakąś prostą drogę i zapewni mnie że to przejdzie...
Dzięki
Pytanie z innej beczki. Czy jest szansa, że to podjedzie do AQN http://allegro.pl/obudowa-filtra-oleju- ... 69636.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Muszę tylko na chwilę czymś "zatkać" filtr oleju żeby móc odpalić silnik i zobaczyć czy działa - kupiłem dziada i obudowa filtra jest rozsypana w pył
Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Ja mam nadzieję na wtorek będę miał i mam nadzieję że będzie pasować.
Kolejne pytanie...czy jest szansa aby zdjąć osłonę tylnej tarczy hamulcowej nie uszkadzajac bieżni łożyska?
Piasta ściągnięta i co dalej? Próbowałem ściągaczem ale bieżnia się wygina. Śruby trzymające osłonę/czop też ciężko odkręcić aby nie pojechać po bieżni. W tym aucie gdzie ściągam osłony mogę zdewastowac wszystko wkoło...ale montujac je u mnie wolałbym uratować piaste z lozyskiem
Edit: bieżni nie trzeba zdejmować, tam jest pierścień uszczelniający łożysko - jak ten pierścień zdjąć aby wytargac osłonę? Na zdjęciu pierścień zniszczony...
Kolejne pytanie...czy jest szansa aby zdjąć osłonę tylnej tarczy hamulcowej nie uszkadzajac bieżni łożyska?
Piasta ściągnięta i co dalej? Próbowałem ściągaczem ale bieżnia się wygina. Śruby trzymające osłonę/czop też ciężko odkręcić aby nie pojechać po bieżni. W tym aucie gdzie ściągam osłony mogę zdewastowac wszystko wkoło...ale montujac je u mnie wolałbym uratować piaste z lozyskiem
Edit: bieżni nie trzeba zdejmować, tam jest pierścień uszczelniający łożysko - jak ten pierścień zdjąć aby wytargac osłonę? Na zdjęciu pierścień zniszczony...
Kącik posiadaczy MK4
Podobno, żeby wymienić osłonę tarczy hamulcowej z tyłu to niestety trzeba poświęcić łożysko.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Podobno piasty też nie da się wymienić...a przekładałem z jednego auta do drugiego. Także to jest na pewno do ogarnięcia...przy osłonie dodatkowym problemem jest ten pierścień. Po obiedzie będę walczył przy drugim kole...teraz wiem że bieżnia może zostać to inaczej do tego podejdę.
edit: zapomniałem dziś kluczy płasko/oczkowych i się poddałem...a z tego co sprawdzałem to tylko takim kluczem jest szansa na odkręcenie bezinwazyjnie czopa - dwie śruby odkręciłem płaskim...ale do kolejnych dwóch nie ma dojścia - nasadka haczy o ten pierścień (próbowałem różne nasadki...1/2, 3/8)...płaskim się nie chwyci bo za duży kąt, oczkowym odgiętym się nie dojdzie - jedyna nadzieja w płasko-oczkowym). Po jego odkręceniu (już samo odkręcenie śrub dużo da) mam nadzieję że będzie dojście aby chwycić ten pierścień ściągaczem do łożysk (takie dwa półksiężyce)...wtedy jest szansa że się nie wygnie. Wtorek/środa kolejna przymiarka.
edit: zapomniałem dziś kluczy płasko/oczkowych i się poddałem...a z tego co sprawdzałem to tylko takim kluczem jest szansa na odkręcenie bezinwazyjnie czopa - dwie śruby odkręciłem płaskim...ale do kolejnych dwóch nie ma dojścia - nasadka haczy o ten pierścień (próbowałem różne nasadki...1/2, 3/8)...płaskim się nie chwyci bo za duży kąt, oczkowym odgiętym się nie dojdzie - jedyna nadzieja w płasko-oczkowym). Po jego odkręceniu (już samo odkręcenie śrub dużo da) mam nadzieję że będzie dojście aby chwycić ten pierścień ściągaczem do łożysk (takie dwa półksiężyce)...wtedy jest szansa że się nie wygnie. Wtorek/środa kolejna przymiarka.
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jakiej srednicy jest otwor montazowy galki zmiany biegow? Z tego co widze na alledrogo to sa galki z otworami 12mm i 22mm. Samochod stoi u mechanika i nie mam jak zmierzyc, a chce zamowic. Golf 4 ALH.
Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
no właśnie...były różne
Poddałem się z ratowaniem tych tylnych łożysk. Klucze płasko-oczkowe jakie mam mają za mały kąt aby oczkiem dojść...oczkowy odgięty znowu za głęboki i też haczy. Nie codziennie się to zmienia...kupię nowe piasty, będzie na lata. FAG czy SKF? Z drogich w IC widzę jeszcze Optimal...coś mi świta ale nie kojarzę czy to było ok czy omijać Febi i Toprana to sobie odpuszczę...ale Meyle podpowiedzcie które kupić zakupy pewnie będę robił w IC.
Poddałem się z ratowaniem tych tylnych łożysk. Klucze płasko-oczkowe jakie mam mają za mały kąt aby oczkiem dojść...oczkowy odgięty znowu za głęboki i też haczy. Nie codziennie się to zmienia...kupię nowe piasty, będzie na lata. FAG czy SKF? Z drogich w IC widzę jeszcze Optimal...coś mi świta ale nie kojarzę czy to było ok czy omijać Febi i Toprana to sobie odpuszczę...ale Meyle podpowiedzcie które kupić zakupy pewnie będę robił w IC.
Re: Kącik posiadaczy MK4
FAG
Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka
vRSzkodnik - nic więcej, nic mniej jak Octavia II RS w gnoju
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości