1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.
Witam. Poniżej udostępniam forumowiczom logi mojego auta. Proszę o ocenę. W golfiku falują obroty biegu jałowego. Czuć spadek mocy. Zwłaszcza w dolnym zakresie obrotowym i przy ruszaniu + delikatne drgania. Błędy jakie wyskakują to:
16795 - Secondary Air Injection System
P0411 - 35-00 - Incorrect Flow Detected ( Usunięte SAI, N249 i N112 wpięta tylko kostka, Combi Valve zaślepiony )
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
P1136 - 35-00 - System too Lean
16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent ( Na dniach będzię wycięty kat )
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
DV wymieniony, N75 wymienione na sprawną używkę, szczelność sprawdzona wizualnie oraz w bloku pomiarowym 032 - wskazanie 0% w obydwu wartościach.
Missfire:
- po kilka missfire na każdym cylindrze.
Logi dynamiczne:
http://vaglog.com/log-002_031_b4e1H.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-003_020_Mdlu3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-115_118_ymJiy3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi statyczne:
http://vaglog.com/log-032_q94k1M.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-000_033_QUr9fe.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę o pomoc i Pozdrawiam
16795 - Secondary Air Injection System
P0411 - 35-00 - Incorrect Flow Detected ( Usunięte SAI, N249 i N112 wpięta tylko kostka, Combi Valve zaślepiony )
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
P1136 - 35-00 - System too Lean
16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent ( Na dniach będzię wycięty kat )
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
DV wymieniony, N75 wymienione na sprawną używkę, szczelność sprawdzona wizualnie oraz w bloku pomiarowym 032 - wskazanie 0% w obydwu wartościach.
Missfire:
- po kilka missfire na każdym cylindrze.
Logi dynamiczne:
http://vaglog.com/log-002_031_b4e1H.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-003_020_Mdlu3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-115_118_ymJiy3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi statyczne:
http://vaglog.com/log-032_q94k1M.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-000_033_QUr9fe.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę o pomoc i Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt sie 18, 2017 21:20 przez martay778, łącznie zmieniany 1 raz.
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.
Błąd ubogiej mieszanki, zrób log 033. Duże korekty na + mogą wskazywać na problemy z układem paliwowym np. pompa paliwa. Filtr paliwa kiedy wymieniany?
Kasowałeś błędy przed sprawdzeniem 032? Kasowanie zeruje LTFT.
Kasowałeś błędy przed sprawdzeniem 032? Kasowanie zeruje LTFT.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.
Filtr paliwa zmieniony był w maju.
Tak niestety skasowałem błędy przed logowaniem...
Problemy z układem paliwowym też objawiaja się falowaniem biegu jałowego?
Jutro wykonam log kanału 033 i podam.
Pozdrawiam.
Tak niestety skasowałem błędy przed logowaniem...
Problemy z układem paliwowym też objawiaja się falowaniem biegu jałowego?
Jutro wykonam log kanału 033 i podam.
Pozdrawiam.
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.
LTFT w 032 sie jakieś pokazało?
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Re: 1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.
Taką korektę pokazuję kanał 032:
http://vaglog.com/log-032_q94k1M.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.com/log-032_q94k1M.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.
Sprawdź PW. Ogólnie 033 musi być wykonany przy bucie do odciny + podgląd na 032.
Jak ECU po kilkudziesięciu km ustali LTFT w 032 to STFT w 033 idzie na 0 i korekcje pokazuje względem LTFT, więc oba te bloki muszą być dynamicznie. System too Lean nie bierze się z nikąd.
Ogólnie tak z innej beczki bez związku z tematem. Nie zaleca sie usuwać N249, bo to jest jedno z zabezpieczeń przez przeładowaniem, kiedyś pisał o tym gregor.
Jak ECU po kilkudziesięciu km ustali LTFT w 032 to STFT w 033 idzie na 0 i korekcje pokazuje względem LTFT, więc oba te bloki muszą być dynamicznie. System too Lean nie bierze się z nikąd.
Ogólnie tak z innej beczki bez związku z tematem. Nie zaleca sie usuwać N249, bo to jest jedno z zabezpieczeń przez przeładowaniem, kiedyś pisał o tym gregor.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Re: 1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.
Dzięki kolego za uwagi. Wykonam logowanie tych grup jeszcze raz tak jak napisałes. U mnie wywalone jest SAI, N249, Combi Valve oraz N112. Zostało jeszcze EVAP. Które z tych układów polecasz zostawić poza N249 o którym wspominałeś?
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.
EVAP zostaw, bo pochłania opary paliwa. Przy ewentualnym wypadku opary + rozgrzany wydech co sie może źle skończyć.
Reszte można wywalić. Tak jak pisałem evap i n249 lepiej zostawić.
Reszte można wywalić. Tak jak pisałem evap i n249 lepiej zostawić.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.
Wrzucam logi z dzisiaj z uwzględnieniem grup 33+32.
Grupy 002, 031: http://vaglog.com/log-002_031_K3F42.html
Grupy 003, 020: http://vaglog.com/log-003_020_2RvMchT.html
Grupy 014, 015, 016: http://vaglog.com/log-014_015_016_y1mY9nd.html
Grupy 032, 033: http://vaglog.com/log-033_032_woABKt6.html
Grupy 115, 118: http://vaglog.com/log-115_118_YIr6PT.html
Grupy 002, 031: http://vaglog.com/log-002_031_K3F42.html
Grupy 003, 020: http://vaglog.com/log-003_020_2RvMchT.html
Grupy 014, 015, 016: http://vaglog.com/log-014_015_016_y1mY9nd.html
Grupy 032, 033: http://vaglog.com/log-033_032_woABKt6.html
Grupy 115, 118: http://vaglog.com/log-115_118_YIr6PT.html
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.
Przepływka tak jakby troche mało wskazuje, ale najbardziej dziwne jest to, że korekty są na 0. Coś jest nie halo, sonda nie działa normalnie AUM powinien korygować przy bucie.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Re: 1.8T PROŚBA O OCENĘ LOGÓW + problem mocy.
Pojezdze jeszcze trochę km i wtedy sprawdzę jeszcze raz korekty.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości