Proszę o analizę logów Golf 1.9 TDI ASZ (seria)
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Proszę o analizę logów Golf 1.9 TDI ASZ (seria)
Witam.
Mam prośbę o analizę logów. Powodem logowania jest problem z mocą, auto jedzie tak jak by było do czegoś przywiązane, raz jedzie lepiej raz gorzej. Raz startuje ok 2400 obr a raz 2000 ale około 3000 dostaje zadyszki. Czasem jedzie w miarę normalnie ale czuć że brakuje mu lekkości. Po przeciągnięciu na obrotach już jedzie ciężko w przedziale obr 1200 - 2000. Może ktoś będzie miał jakiś pomysł ?
Dynamiczne:
http://vaglog.pl/log-008_GfUFec.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-010_011_eEld35.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-010_v2MR8G.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-011_4um6A.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-001_004_Eb5YO.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-001_0459P.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_008_011_4HC3pE.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_011_TjsX2L.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_kx1hQIn.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-004_SASOZEw.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Statyczne:
http://vaglog.pl/log-013_XP3eg2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-018_rMVcp8b.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-023_rMDlI.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-001_PTrXz2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-004_wyc15.html" onclick="window.open(this.href);return false;
BS
http://vaglog.pl/log-003_GEeFI.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-011_7DQug5.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam prośbę o analizę logów. Powodem logowania jest problem z mocą, auto jedzie tak jak by było do czegoś przywiązane, raz jedzie lepiej raz gorzej. Raz startuje ok 2400 obr a raz 2000 ale około 3000 dostaje zadyszki. Czasem jedzie w miarę normalnie ale czuć że brakuje mu lekkości. Po przeciągnięciu na obrotach już jedzie ciężko w przedziale obr 1200 - 2000. Może ktoś będzie miał jakiś pomysł ?
Dynamiczne:
http://vaglog.pl/log-008_GfUFec.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-010_011_eEld35.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-010_v2MR8G.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-011_4um6A.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-001_004_Eb5YO.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-001_0459P.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_008_011_4HC3pE.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_011_TjsX2L.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_kx1hQIn.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-004_SASOZEw.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Statyczne:
http://vaglog.pl/log-013_XP3eg2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-018_rMVcp8b.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-023_rMDlI.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-001_PTrXz2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-004_wyc15.html" onclick="window.open(this.href);return false;
BS
http://vaglog.pl/log-003_GEeFI.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-011_7DQug5.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Proszę o analizę logów Golf 1.9 TDI ASZ (seria)
podmień przepływomierz,reszta ogólnie ok...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Proszę o analizę logów Golf 1.9 TDI ASZ (seria)
Dziękuję za pomoc.
Dobrze, mogę podmienić na przepływkę z ARL-a. Co sugeruje ewentualną złą prace przepływomierza?
Dobrze, mogę podmienić na przepływkę z ARL-a. Co sugeruje ewentualną złą prace przepływomierza?
Proszę o analizę logów Golf 1.9 TDI ASZ (seria)
Przeplywka jest zdrowa jak rydz. Pokazuje wartosci jakbys ja nowa zalozyl.
Delikatnie turbo ma falowania ale ani to nie grozne ani szkodliwe by sie przejmowac.
Egr tez pracuje poprawnie ale dla potestoania mozesz wezyk od niego odlaczyc i zaslepic.
Delikatnie turbo ma falowania ale ani to nie grozne ani szkodliwe by sie przejmowac.
Egr tez pracuje poprawnie ale dla potestoania mozesz wezyk od niego odlaczyc i zaslepic.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Proszę o analizę logów Golf 1.9 TDI ASZ (seria)
sorrycrashman, poprawka (dzięki wesol, ) za szybko człowiek myśli i pisze,wnioskowałem się grupą 008 dyn. wartość ostatniego pola powinna być wyższa i tak jest jak byk a ja pomyślałem że ma być odwrotnie ...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Proszę o analizę logów Golf 1.9 TDI ASZ (seria)
Wszystko wygląda jak byś miał zdrowe.
Po temperaturze wnioskuje że musiałeś robić logi w ciepły dzień.
Może masz takie odczucia bo jest ciepło i klima i IC osłabia Ci osiągi- odczucia.
Po temperaturze wnioskuje że musiałeś robić logi w ciepły dzień.
Może masz takie odczucia bo jest ciepło i klima i IC osłabia Ci osiągi- odczucia.
Proszę o analizę logów Golf 1.9 TDI ASZ (seria)
Dzieki za zainteresowanie.
Logi robiłem w ciepły dzień i oczywiście bez klimy a brat(miłośnik TDI) który był kierowcą przy logowaniu dokładnie potwierdził moje odczucia.
Patrząc na logi (moja wiedza jest raczej uboga) nie widać jakiś nieprawidłowości. Falowanie turbo, te różnice nie są wielkie ale wyraźnie je czuć przy przyśpieszaniu.
Pierwsze podejrzenia miałem że może to być problem z katalizatorem ale to chyba z logów można by było wyczytać.
Drugie to że problem zaczął się dzień po zatankowaniu V-power'a - ta sama stacja co zawsze - ale pomyślałem że może to być zbieg okoliczności.
Teraz pojawia się pytanie czy problem może powodować paliwo?
Spróbuje jeszcze test z egr który radził wesol ale jutro bo dziś pada cały dzień.
Logi robiłem w ciepły dzień i oczywiście bez klimy a brat(miłośnik TDI) który był kierowcą przy logowaniu dokładnie potwierdził moje odczucia.
Patrząc na logi (moja wiedza jest raczej uboga) nie widać jakiś nieprawidłowości. Falowanie turbo, te różnice nie są wielkie ale wyraźnie je czuć przy przyśpieszaniu.
Pierwsze podejrzenia miałem że może to być problem z katalizatorem ale to chyba z logów można by było wyczytać.
Drugie to że problem zaczął się dzień po zatankowaniu V-power'a - ta sama stacja co zawsze - ale pomyślałem że może to być zbieg okoliczności.
Teraz pojawia się pytanie czy problem może powodować paliwo?
Spróbuje jeszcze test z egr który radził wesol ale jutro bo dziś pada cały dzień.
Proszę o analizę logów Golf 1.9 TDI ASZ (seria)
Moglo byc tak ze akurat logujac egr dzialal prawidlowo. Tak samo geo tez przy zimnym moze sie klinowac a przy rozgrzanej suszarce moze byc tylko lekkie falowanie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Proszę o analizę logów Golf 1.9 TDI ASZ (seria)
Zrobiłem test z wężykiem na EGR-e i golf przyśpiesza równo, startuje zawsze ok 1900 obr. nie zauważyłem wcześniej opisywanych problemów.
Po podłączeniu wężyka ponownie jedzie tak jak bez niego, czyli co teraz nastąpiło jakiś reset EGR?
Po podłączeniu wężyka ponownie jedzie tak jak bez niego, czyli co teraz nastąpiło jakiś reset EGR?
Proszę o analizę logów Golf 1.9 TDI ASZ (seria)
Gdzies sie musi podwieszac egr. Albo go wyciagnij dokladnie umyj rozruszaj albo tylko ten wezyk odepnij i zaslep. To drugie jest lepszym wyjsciem.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Proszę o analizę logów Golf 1.9 TDI ASZ (seria)
Podsumowanie dla zainteresowanych moim problemem.
Wyczyściłem EGR , był trochę zaklejony głównie w okolicy tej części która zamyka i otwiera. Po tym zabiegu auto zaczęło lepiej reagować na gaz, mniej więcej tak jak z zaślepionym wężykiem.
Ale jeszcze było nie to co powinno. Wyjechałem paliwo i zatankowałem on na orlenie i wszystko wróciło do normy. Więc jednak problem leżał po stronie paliwa.
Jeszcze raz dziękuje za wszystkie rady i zainteresowanie.
Wyczyściłem EGR , był trochę zaklejony głównie w okolicy tej części która zamyka i otwiera. Po tym zabiegu auto zaczęło lepiej reagować na gaz, mniej więcej tak jak z zaślepionym wężykiem.
Ale jeszcze było nie to co powinno. Wyjechałem paliwo i zatankowałem on na orlenie i wszystko wróciło do normy. Więc jednak problem leżał po stronie paliwa.
Jeszcze raz dziękuje za wszystkie rady i zainteresowanie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości