Gaśnie na niskich obrotach i szarpie :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Gaśnie na niskich obrotach i szarpie :(
Witam serdecznie!
Jestem amatorem i niedawno zakupilem VW Golfa II z 1991r 1.3 benzyna pełen wtrysk. Mam problemy z silnikiem Samochód odpala bez problemu i na poczatku jedzie dobrze. Jednak po chwili na niskich obrotach zaczyna szarpac i nie ma mocy. Ciszniesz mu w gaz a on sie muli i nagle szarpie i ciagnie jak szalony. Wszystko powraca do normu jak jest bardzo nagrzany silnik, wtedy chodzi OK Wymienilem przewody wysokiego napiecia, kopułke i palec. Świece niby dobre. Mechanik nie wie co moze byc Moze wy mi pomozecie. Dziekuje wam z góry
Czytałem troszke postów i nie berdzo wiem o co chodzi z tym Mk i wogole POMOCY!!!
Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tematów
Jestem amatorem i niedawno zakupilem VW Golfa II z 1991r 1.3 benzyna pełen wtrysk. Mam problemy z silnikiem Samochód odpala bez problemu i na poczatku jedzie dobrze. Jednak po chwili na niskich obrotach zaczyna szarpac i nie ma mocy. Ciszniesz mu w gaz a on sie muli i nagle szarpie i ciagnie jak szalony. Wszystko powraca do normu jak jest bardzo nagrzany silnik, wtedy chodzi OK Wymienilem przewody wysokiego napiecia, kopułke i palec. Świece niby dobre. Mechanik nie wie co moze byc Moze wy mi pomozecie. Dziekuje wam z góry
Czytałem troszke postów i nie berdzo wiem o co chodzi z tym Mk i wogole POMOCY!!!
Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tematów
Ostatnio zmieniony pt lut 29, 2008 12:59 przez peterson, łącznie zmieniany 1 raz.
Piotrek
-
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontakt:
Ja stawiam na sonde lambda, miałem identyczne problemy , też wymienilem wszystko,kable,filtry itp.i nic, co sie okazało sonda lambda wysiadła.
Najlepiej zrób tak odepnik złączke sondy lambda i odpal go normalnie jeśli objawy zniokną bedziesz musiał wymienić sonde.
Najlepiej zrób tak odepnik złączke sondy lambda i odpal go normalnie jeśli objawy zniokną bedziesz musiał wymienić sonde.
...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:
-
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontakt:
Na tej fotce masz opisane co gdzie jak,sorki ale mam jakis cyrk z kompem i nie mogłem lepiej zaznaczyc.Jakby co wal na gg.Wtyczka sondy znajduje sie pod tym żółtym czymś hehe, skapniesz sie po kablach które prowadza do sondy czyli do katalizatora bo tam jest wkrecona.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:
witam
Witam wszystkich. Od jakiegos czasu mam podobny problem. A zaczelo sie to tak: Wsiadam do samochodu odpalam go i wszystko elegancko chodzi. Po przejchaniu 100 metrow zaczal sie dlawic i wkoncu zgasnl. probowalem go odpalic ale to nic nie dalo. Nastepnego dnia oddałem samochod do mechanika ktory wymimenia w nim filtr paliwa a takze cewke zaplonowa. po przejechaniu 10 metrow na niskich obrotach zaczal mi sie dusic. Juz samo ruszenie nim bylo ciezkie bo trzeba bylo dodac duzo gazu zeby nie zgasl. Gdy jade nim dosc agresywnie w granicach 3,5 tys obotow wszystko jest ok. natomiast w granicach 2-2,5 tys obrotow zaczyna sie strasznie dlawic i szarpie nim. Niedawno mialem szlifowana glowice oraz wymieniane uszczelki glowcy a takze silnik krokowy. Bardzo prosze wszystkich o pomoc! Pozdrawiam serdecznie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 367 gości