Agr vs alh

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

fire&fice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr sie 10, 2011 14:39

Agr vs alh

Post autor: fire&fice » wt sie 15, 2017 10:28

Witam. Za kilka miesiecy przymierzam sie do zmiany auta na 90 konne tdi :los2: i tu pytanie nr 1 jak na oko ocenic ktory to agr? Chce bez zmiennej geometrii itd i pozniej go zchipowac pytanie nr 2 robi sie tak jak 1zta? Wtryski 205 216 fmic i chip?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9265
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Agr vs alh

Post autor: wesol » wt sie 15, 2017 11:10

Chlopie wez nie wymyslaj i biez conajmniej alh albo asv najlepiej. Wyciagnij turbo i wyczysc i masz spokoj na conajmniej 5-10 lat z geometria. Takie turbo zreszta w uzywce kosztuje 350 zl.
Zreszta takie tematy to byly tu juz wiele razy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

cezarg1410
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz sty 16, 2011 16:55
Lokalizacja: Warszawa

Agr vs alh

Post autor: cezarg1410 » pt sie 18, 2017 00:07

Miałem agra kiedyś i poza mega prosta konstrukcja to zalet ten silnik nie ma. Muł przede wszystkim więc ja bym szukał czegoś innego.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Agr vs alh

Post autor: Adamm » pt sie 18, 2017 11:27

cezarg1410, nie wiesz co mowisz... albo miales dojechany silnik, mamy w domowej flocie AGRa i lata jak zly, wprawdze ma wirusa i 216, ale i w serii dawal rade.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

cezarg1410
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz sty 16, 2011 16:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: Agr vs alh

Post autor: cezarg1410 » pt sie 18, 2017 12:02

Nie wiem. Silnik oleju nie brał prawie wcale w zimę palił od pół obrotu więc mniemam że był sprawny.
Ogolnie to AGRa miałem w Ibizie 2 fl. Prsesiadlem się z niej w golfa 4 axr który ma tylko 11 koni więcej i w dodatku jest jakieś 200 kg cięższy i jak dla mnie golf to rakieta przy Ibizie.
Być może przekleństwem tamtego silnika była zbyt długa skrzynia. Jak jeździłem sam to było fajnie. Jak wsiadły 4 osoby to dramat :)
Jest również opcja ze golf ma jakiś bonus od fabryki Bo oczywiscie nie mowie ze to jakiś demon prędkości bo 100 konne auto być nim nie może ale porusza się po prostu za dobrze jak na 100 koni. Tym bardziej ze mam bezpośrednie porównanie do tamtej Ibizy właśnie.
P. S co do trwałości to AGR jest mega bo zrobiłem nim prawie sto tysięcy (od nie potwierdzone go 170 do 260) i jedyna usterka to było n75.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Agr vs alh

Post autor: Adamm » pt sie 18, 2017 13:34

cezarg1410, PD ma troszke inna charakterystyke oraz NM

my mamy AGRa z 98r. zalany olejem 5w50 :) :satan:


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

cezarg1410
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz sty 16, 2011 16:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: Agr vs alh

Post autor: cezarg1410 » pt sie 18, 2017 14:00

No być może. Ogolnie mi się PD znacznie bardziej podoba niż VP :)
Ja lalem zwykle 5w40 i też raczej było okej ;)



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9265
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Agr vs alh

Post autor: wesol » pt sie 18, 2017 15:19

I jeden i drugi miewal bonusy ale moze byc roznie. Generalnie PDek ma mocny niut z dolu wzgledem vpka. Roznica bliska 100 Nm wiec jest calkiem sporo.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Matejus_93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 14, 2017 08:47
Lokalizacja: Luzino/Pomorskie

Agr vs alh

Post autor: Matejus_93 » wt sie 29, 2017 14:42

Witam, a w AGR są wtryski 0,195? Bo jeżeli tak, to czy jak wrzucę 0,205 mogę z nimi jeździć bez korekty programu? Wiem, że będzie trochę dymić, ale czy nie będzie obawy o silnik?
Z góry dzięki.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9265
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Agr vs alh

Post autor: wesol » wt sie 29, 2017 16:47

Mozna jezdzic bez obaw.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości