Witam.
Czy mógłby ktoś podrzucić jak kolega gOOzOl wymianne sprzegła w vw golf MK3 1.9 TDI 90 KM Pilne
bo mam zamiar wymieniać całe nowe z góry dzieki Pozdro
Wymiana Sprzęgła w 1.9TDI 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana Sprzęgła w 1.9TDI 1Z
Witam.
U Wujka w 1Z od jakiegos czasu bardzo opornie wchodza biegi 1 i 4, wczoraj sprzeglo zaczelo brac bardzo nisko i slabo odbijalo, jadac trasa po wcisnieciu gazu sprzeglo wyraznie sie slizga, no i dzisiaj na postoju na wycisnietym pedale zaczelo cos dzwonic/brzeczec (pewnie sprezynki, albo lozysko) i mam pytanie - czy mial ktos podobny przypadek, ze przy padajacym sprzegle nie wchodzily jakies biegi, a po zalozeniu nowego sprzegla biegi wskakiwaly jak nalezy? Czy we flanszach sa jakies uszczelniacze (czy zna i poda ktos ich nr) ? Jaaki olej zalac do skrzyni i ile go wchodzi, no i jakiej firmy brac sprzeglo - sachs, luk, valeo, czy moze cos innego?
U Wujka w 1Z od jakiegos czasu bardzo opornie wchodza biegi 1 i 4, wczoraj sprzeglo zaczelo brac bardzo nisko i slabo odbijalo, jadac trasa po wcisnieciu gazu sprzeglo wyraznie sie slizga, no i dzisiaj na postoju na wycisnietym pedale zaczelo cos dzwonic/brzeczec (pewnie sprezynki, albo lozysko) i mam pytanie - czy mial ktos podobny przypadek, ze przy padajacym sprzegle nie wchodzily jakies biegi, a po zalozeniu nowego sprzegla biegi wskakiwaly jak nalezy? Czy we flanszach sa jakies uszczelniacze (czy zna i poda ktos ich nr) ? Jaaki olej zalac do skrzyni i ile go wchodzi, no i jakiej firmy brac sprzeglo - sachs, luk, valeo, czy moze cos innego?
Wymiana Sprzęgła w 1.9TDI 1Z
Jak bylo wcisniete to nie bylo nic slychac, a po puszczenie pedalu bylo wtedy brzeczenie. Dzisiaj zdjalem skrzynie - lozysko w dwoch kawalkach, docisk na wewnetrznej czesci ma kolor "benzynowo" fioletowy, na tarczy jedna sprezynka przycieta, ta lapa na walku w skrzyni w trzech miejscach peknieta.
A odnosnie Twojego pytania, jezeli byly by takie objawy to co bys sugerowal?
Tak wygladalo stare sprzeglo:
A tutaj juz zalozony nowy zestwik z Sachs-a:
A odnosnie Twojego pytania, jezeli byly by takie objawy to co bys sugerowal?
Tak wygladalo stare sprzeglo:
A tutaj juz zalozony nowy zestwik z Sachs-a:
Wymiana Sprzęgła w 1.9TDI 1Z
Jestem na etapie wymiany silnika.
Stary silnik juz zdemontowany, ale czesciami od gory go demontowalem wiec byl lzejszy.
Problem jest w skrzyni, bo wykrecilem tylko przedni wspornik (ktory trzyma silnik i skrzynie), wiec skrzynia jest na poduszce i na polosiach. zeby podlaczyc pod nowy silnik chcialbym by chociaz ruszyla mi sie z 30cm do strony lewego koła. Które śruby musiałbym jeszcze poodkrecac? Obie piasty moze? Poduszke skrzyni?
Stary silnik juz zdemontowany, ale czesciami od gory go demontowalem wiec byl lzejszy.
Problem jest w skrzyni, bo wykrecilem tylko przedni wspornik (ktory trzyma silnik i skrzynie), wiec skrzynia jest na poduszce i na polosiach. zeby podlaczyc pod nowy silnik chcialbym by chociaz ruszyla mi sie z 30cm do strony lewego koła. Które śruby musiałbym jeszcze poodkrecac? Obie piasty moze? Poduszke skrzyni?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 126 gości