nie wchodzi w rachubę za długo jesteśmy razemGarrison pisze:W tej sytuacji widzę tylko jedno wyjście - rozwód
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- majster heniek
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2145
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
- Lokalizacja: Głuchołazy
- Auto: ni ma
- Silnik: nima
Kącik posiadaczy MK4
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Czyli nie podpisaliście intercyzy, pisząc po polskumajster heniek pisze:nie wchodzi w rachubę za długo jesteśmy razemGarrison pisze:W tej sytuacji widzę tylko jedno wyjście - rozwód
- majster heniek
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2145
- Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
- Lokalizacja: Głuchołazy
- Auto: ni ma
- Silnik: nima
Kącik posiadaczy MK4
kiedyś się o tym nie myślało , teraz to chyba modaGarrison pisze:Czyli nie podpisaliście intercyzy, pisząc po polsku
Kącik posiadaczy MK4
pany ten płyn będzie git do mk4 sdi manual? Wystarczy zdjąć dolny wąż, spuścić, przepłukać i zalać?
I druga sprawa, dzisiaj coś zaczęło wariować: przekręcam kluczyk w stacyjce i pojawiają się wszystkie kontrolki ale przygaszone nieco i mrugają, czasem po przekręceniu żadna się nie zaświeca i auta nie idzie odpalić, czyżby ta kostka pod stacyjką? Czy może coś gorszego? Kostkę samą idzie kupić bez problemu?
AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Kącik posiadaczy MK4
Jak to jest ze sterownikami silnika i możliwościami ich "otworzenia" przez VCDS? Wczoraj chciałem popatrzeć w bloki pomiarowe 1.6sr z 1998 roku i sytuacja była następująca: pierwsze kliknięcie w "engine" skutkowało komunikatem "no response from controller". Za drugim razem wchodziło, ale wejść można było tylko w błędy
Druga sprawa, to kwestia upałów... Dzisiaj jest to strasznie odczuwalne w Golfie - zupełny brak ochoty do jazdy, ale jak już się rozbuja, to jedzie. Założenie FMIC znacznie zmniejszy wpływ wysokiej temperatury na żwawość silnika? Słyszałem, również że jeszcze wycięcie katalizatora pomaga. Dodatkowo czujnik temperatury (idącej na zegary, ale to 2 w 1) sypie błędami, więc może i on przez błędne odczyty warunkuje niepoprawne działanie ECU, co przekłada się na brak mocy w dolnych obrotach?
Druga sprawa, to kwestia upałów... Dzisiaj jest to strasznie odczuwalne w Golfie - zupełny brak ochoty do jazdy, ale jak już się rozbuja, to jedzie. Założenie FMIC znacznie zmniejszy wpływ wysokiej temperatury na żwawość silnika? Słyszałem, również że jeszcze wycięcie katalizatora pomaga. Dodatkowo czujnik temperatury (idącej na zegary, ale to 2 w 1) sypie błędami, więc może i on przez błędne odczyty warunkuje niepoprawne działanie ECU, co przekłada się na brak mocy w dolnych obrotach?
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
FMIC nie schłodzi poniżej temperatury otoczenia. Ale nawet i w 40 stopniach na zewnątrz lepiej mieć 50 w dolocie niż 80 a w tej kwestii zrobi robotę. De-cat obniży temperaturę wydechu. Czujnik temp zewnętrznej nie ma wpływu na silnik.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Chodziło o czujnik temp. płynu G2/G62 Dziękuję za resztę informacji.dany_47 pisze:FMIC nie schłodzi poniżej temperatury otoczenia. Ale nawet i w 40 stopniach na zewnątrz lepiej mieć 50 w dolocie niż 80 a w tej kwestii zrobi robotę. De-cat obniży temperaturę wydechu. Czujnik temp zewnętrznej nie ma wpływu na silnik.
Kącik posiadaczy MK4
Witam,na sprzedaz posiadam golfa iv na czesci. golf 4,3d. do sprzedania fotele welur,osprzet silnika ajm. zderzeaki,blotniki,drzwi,elektryczne szyby,czesci climatronic,tempomat,plastiki wnetrza czarne. jak ktos cos potrzebuje prosze o pw.mozliwosc sprzedania calej budy bez zawieszenia,wnetrza i silnika ze skrzynia. buda z ubezpieczeniem i przegladem.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=508945
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Kącik posiadaczy MK4
Pany.
Felga 15 cali wejdzie na tarcze hamulcowe 312?
Sprawa życia i śmierci
Felga 15 cali wejdzie na tarcze hamulcowe 312?
Sprawa życia i śmierci
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
Właśnie mnie dobilesG0 Karcio pisze:Nie wejdzie. 288mm max. Mam nadzieję, że uratowałem Ci życie .
No to inaczej:
Koledzy, na weekend 9-10 września potrzebuje pozyczyc komplet felg 16 cali z oponami najlepiej z 2017 roku.
Kół potrzebuje na 3-6 przejazdów na 1/4 mili.
Opony nie ucierpią bo auto jest 4 motion.
Wzamian mogę zostawić swoje 19" dotzy albo 18" ATS ewentualnie stal 16 cali na zimowkach do spalenia
Oczywiście flaszeczka krystalicznie czystej cieczy za pożyczenie
Warszawa/Siedlce/Międzyrzec Podlaski/Biała Podlaska/Lublin/Radzyń Podlaski
Ktoś coś?
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- G0 Karcio
- ..::VWGolfExclusiveEdition::..
- Posty: 1667
- Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
- Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
- Auto: Był: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Aktualnie: Brak
W planie: Volkswagen Golf IV VR6 2.8 może 3.2 - Silnik: AHF
Re: Kącik posiadaczy MK4
"Cała pie_dolona przyjemność po mojej ku_wa stronie" .dany_47 pisze: Właśnie mnie dobiles
Co do kół...nie przebywam w żadnych z wymienionych przez Ciebie kolego miejscowości , więc niestety .
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
to ja od razu zobrazujemass143 pisze:skoro mozesz zostawic 19,18 to czemu na nich nie pojedziesz?
łatwiej jest obrócić małym kołem czy dużym kołem?
mimo że ATS'y mam dosyć lekkie to koło 16" wraz będzie lżejsze i łatwiej się "odepchnąć"
A 19" DOTZy, które mam to nie są najlżejsze felgi
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości