MK2 pytanie o cewkę zapłonową
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK2 pytanie o cewkę zapłonową
mianowicie moje pytanie polega na tym czy cewka zaplonowa jest taka sama w silnikach o pojemnościach 1,3 1,6 1,8 sam posiadam 1,3 MH '88 mk2 i właśnie sie zastanawiam nad wymianą cewki zapłonowej ponieważ jadąć powoli na biegu od 2 w górę i wciskając gaz by przyśpieszyć sie zamula jakby iskry nie dostawał dopiero jak powoli wciskam gaz zaczyna przyśpieszać a jak juz sie wkreci jest wsio ok
CEWKI RÓŻNIĄ SIE wartościami rezystancji uzwojeń wtórnych i pierwotnych
silnik EZ do 12.84 (1.6 ) pierwotne 1,7-2,1 ohma --- wtórne 7-12 kohmów
silniki PF,PB od 8.87, IP, IH (szara naklejka na cewce zap.) pierwotne 0,6-0,8 ohma -- wtórne 6,9-8,5 kohma
wszystkie inne silniki pierwotne 0,52-0,76 ohma --- wtórne 2,4 - 3,5 kohma
[ Dodano: 06-10-12, 19:07 ]
silnik EZ do 12.84 (1.6 ) pierwotne 1,7-2,1 ohma --- wtórne 7-12 kohmów
silniki PF,PB od 8.87, IP, IH (szara naklejka na cewce zap.) pierwotne 0,6-0,8 ohma -- wtórne 6,9-8,5 kohma
wszystkie inne silniki pierwotne 0,52-0,76 ohma --- wtórne 2,4 - 3,5 kohma
[ Dodano: 06-10-12, 19:07 ]
moze wystarczy tylko korekcja ustawienia zapłonuKUSTO pisze:górę i wciskając gaz by przyśpieszyć sie zamula jakby iskry nie dostawał dopiero jak powoli wciskam gaz zaczyna przyśpieszać a jak juz sie wkreci jest wsio ok
...
a no własnie jezeli tam tak jest to zapewne bedzie do wymiany nie miałem czasu dziś zajżeć jutro zobacze przy najbliższej okazji i fajnie w zyciu bym nie wpadł na ten pomysł ok jak tam zajżę to sie podziele spostrzezeniami a własnie czyli co mogą byś platyny przypalone to je wyczyścić czy lepiej je wymienic jak nieduży koszt??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 45 gości