Logi dynamiczne AHU notlauf
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Logi dynamiczne AHU notlauf
Prosiłbym o analizę logów pacjent passat B5 1.9TDI AHU . przy 120km/h notlauf
wywala błąd
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
Dynamiczne :
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_z21r8.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log-003_008_011_wt9CFI3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_q32tB6.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_40S02iT.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_bl04av.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_m04ix.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Statyczne :
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_9neV2I.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_d2BiV.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_Lc6NX.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_SwPJ1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_Q86n5j.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_6B8mEZ.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Basic settings:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_24BV0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_sraYq.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_5vUf2VW.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_1uWz7T.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Z góry dzięki za pomoc .
wywala błąd
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
Dynamiczne :
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_z21r8.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log-003_008_011_wt9CFI3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_q32tB6.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_40S02iT.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_bl04av.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_m04ix.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Statyczne :
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_9neV2I.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_d2BiV.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_Lc6NX.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_SwPJ1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_Q86n5j.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_6B8mEZ.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Basic settings:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_24BV0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_sraYq.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_5vUf2VW.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_1uWz7T.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Z góry dzięki za pomoc .
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2830
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Logi dynamiczne AHU notlauf
logi robiłeś na zimnym silniku?,kąt za duży,jeśli silnik był rozgrzany,dawkę masz za mała,możesz podmienić n75 z n18 na próbę,sprawdź... dodam jeszcze byś sprawdził wężyki podciśnienia
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Logi dynamiczne AHU notlauf
Czujnik temp jest uszkodzony ,przed logami auto zrobiło 20km , i na liczniku było 90 stopni
Kąt wtrysku za duży to wiemy
nie da rady podmienić n75 bo jest kwadrat http://www.idparts.com/images/N75_A3B4_451.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
a n18 jest https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... bL5EmYd03b" onclick="window.open(this.href);return false;
Kąt wtrysku za duży to wiemy
nie da rady podmienić n75 bo jest kwadrat http://www.idparts.com/images/N75_A3B4_451.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
a n18 jest https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... bL5EmYd03b" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2830
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Logi dynamiczne AHU notlauf
podciśnienia sprawdź
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Logi dynamiczne AHU notlauf
tam jest nadciśnienie , bo dmucha z węży , wszystkie węże całe , teraz jesteśmy na etapie podmiany n75
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2830
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Logi dynamiczne AHU notlauf
wiem turbo bez zmiennej...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości