Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika
Mamy wiązkę w nowym silniku aż do komputera ale wtyczki są inne. Dlatego chcieliśmy starą instalacje wpiąć w nowy silnik.
Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika
Witam. Na koniec tematu chce poinformować ze wymieniłem olej na castrol 10w/40 , wymieniłem rozrząd i po przejechaniu 251 km z silnika zniknęło około 200 ml oleju... Na usta cisną się słowa których tutaj nie użyję ,ale zastanawia mnie to kto dopuszcza do użytku coś takiego jak 1.4 16V. Jeśli macie podobne wrażenie to sobie to poczytam... Życzę spokoju i przespanych nocy posiadaczom samochodów z takim właśnie silnikiem.
Re: Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika
witeq71 pisze:Witam. Na koniec tematu chce poinformować ze wymieniłem olej na castrol 10w/40 , wymieniłem rozrząd i po przejechaniu 251 km z silnika zniknęło około 200 ml oleju... Na usta cisną się słowa których tutaj nie użyję ,ale zastanawia mnie to kto dopuszcza do użytku coś takiego jak 1.4 16V. Jeśli macie podobne wrażenie to sobie to poczytam... Życzę spokoju i przespanych nocy posiadaczom samochodów z takim właśnie silnikiem.
Może lepiej wymień na olej mineralny i nie będzie problemu mój znajomy miał półsyntetyk silnik mu łykał jak wycieńczony pies a po zmianie na mineralny shella wsio było OK
KUPIE PRAWE DUŻE LUSTERKO ELEKTRYKA NAJLEPIEJ LB7Z !!!
Mój srebrzak Mk4 :) viewtopic.php?f=89&t=391023
Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika
Mogę wymienić na mineralny proszę mi wierzyć że mam dość tego silnika. Za auto w kwietniu 2009 roku dałem 12350 zł. Po trzech miesiącach wymieniłem olej i się zaczęło... Brał 1L na 100km więc od lipca do listopada szukałem silnika a auto stało. Kupiłem silnik za 1600 zł i 1000 zł na montaż plus wszystkie płyny ,oleje itp. Jeździłem do teraz czyli trochę ponad rok... Nie będę liczył ile przez ten rok wymieniłem części. Teraz kompletny rozrząd i oleje to kolejne 900 zł. Aaa i dodam że zaczyna lać maglownica...
Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika
Witam.Trochę złość mnie puściła od wczoraj i mam bardzo ważne pytanie. Mam nadzieje że znajdzie się ktoś kto będzie się orientował w tym o co pytam. Jak pisałem wyżej kuzyn miał problem z wymianą silników w których nie pasuje przepustnica. Przyszedł nam do głowy taki pomysł i zastanawiamy się czy jest to do zrobienia. Otóż czy jest możliwe przełożenie silnika 1.6 SR z roku 2002 zamiast mojego 1.4 ?. W większości wiem o co chodzi i postaram się to opisać. Silnik pasuje fizycznie idealnie, skrzynia jest identyczna i ma identyczne oznaczenia. Nasz pomysł polega na tym by z nowego silnika wyrzucić całą instalacje. Czujniki położenia wału, wałka rozrządu, stukowy , temperatury cieczy są inne ale w te miejsca idealnie pasują czujniki z 1.4 16V. Czy jeżeli to sie uda i silnik podepniemy do instalacji z 1.4 to zostaje nam przepustnica która w 1.6 jest elektroniczna a nam wisi linka. Tu wymieniamy przepustnice na zwykłą. nie jestem tego w stanie opisać idealnie ale chyba wiadomo o co nam chodzi. Błagam jesli ktoś sie orientuje albo robił coś takiego niech napisze czy to realne i czy ma to sens.
Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika
Do tego jeszcze pedał gazu i sterownik bo sa inne. A jak sterownik to jeszcze pewnie wiązki idące do wewnatrz kabiny od sterownika bo pewnie wtyczki nie bedą pasowały.
Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika
Tak wiem że pedał gazu i sterownik ale moje pytanie dotyczy tego czy 1.6 SR mogę podpiąć do instalacji z 1.4 używając sterownika z 1.4 i kabli. Silnik na pewno zapali ale jak to będzie chodzić i czy ma to szanse chodzić.
Re: Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika
Moim zdaniem to sie nie uda. W sterowniku od silnika 1,4 są na 100 % inne mapy niz w silniku 1,6 SR
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika
Cześć. Przypnę się do tematu, ponieważ również mam problemy z nierówną pracą silnika. W moim przypadku jest to utrata mocy na pół- jedną sekundę, ale nie całkowita, tak jak by puścić pedał gazu, ale tak jak gdyby lekko tego gazu odjąć. Występuje ten problem z reguły na 5 biegu, czasami na 4. Oprócz tego przy małej ilości paliwa w zbiorniku trzeba dłużej kręcić, żeby uruchomić silnik. Czy Możecie coś podpowiedzieć? Pozdrawiam.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika
To znaczy ciśnienie na przewodzie zasilającym odkreconym od listwy wtryskiwaczy? Dodatkowe pytanie - czy w 1,4 16V pompa paliwa jest elementem wymiennym, czy też trzeba wymieniać cały "zespół - smok" razem z czujnikiem poziomu paliwa itd? Czy filtr paliwa znajduje się w tym zespole - smoku?
Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika
Ciśnienie możesz zmierzyć wpinając się szeregowo w układ tuż przed listwą. Musi być 3 bary a po uruchomieniu silnika spaść do 2,5 Bara.
Pompa jest elementem wymiennym a filtr paliwa masz przed prawym tylnym kołem.
Pompa jest elementem wymiennym a filtr paliwa masz przed prawym tylnym kołem.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Golf IV 1.4 16V nierówna praca silnika
Potrzeba do tego pomiaru rozpinać przewody, czy jest jakiś króciec do podpięcia manometru?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 14 gości