Regeneracja zaciskow tylnich
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Regeneracja zaciskow tylnich
Mozecie podpowiedziec czym nasmarowac te tloczki i czy je w ogole smarowac czyms?
Powiedzcie mi jeszcze co dalej po wyjeciu tego tlaczka zrobic? wyjac reszte jak?
Czy te tloczki tez sa rozbieralne smarowac je jakos?
Z gory dziekuje za porade
Powiedzcie mi jeszcze co dalej po wyjeciu tego tlaczka zrobic? wyjac reszte jak?
Czy te tloczki tez sa rozbieralne smarowac je jakos?
Z gory dziekuje za porade
Ostatnio zmieniony pt sie 31, 2007 14:13 przez jopasek, łącznie zmieniany 2 razy.
PASSAT B6 '09 CR DSG 170KM 350Nm / MKI cabrio "sportline" '91
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7388
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Re: [mk2]Regeneracja zaciskow tylnich
Tutaj napewno coś znajdziesz (grupy --> Chemia --> Smary).jopasek pisze:Mozecie podpowiedziec czym nasmarowac te tloczki i czy je w ogole smarowac czyms?
Do samych tłoczków w zaciskach polecam to .
The quieter you become, the more you are able to hear...
najgorsze przedemna rozruszac ja :/ od 2 dni moczy sie w rostworze ktory polecil mi mechanik zobaczymy
Taz powinna wyisc do gory rzecz jasna?
[ Dodano: Nie Paź 15, 2006 1:36 pm ]
I po probach!! POMOCY!!!!!
wyciagnolem segerem ten pierscien wyszlo to od recznego troche reszta nie chce drgnac ;( slyszalem ze musze wyjac ten gwint co tloczka sie wkreca w niego ale jak? Podpowiedzcie czum ro zrobic dranstwo nie chce drgnac
[ Dodano: Nie Paź 15, 2006 1:47 pm ]
To od recznego troche sie wyciagnelo a dalej nie chce isc
nie wspominajac o tym gwincie co sie tloczek wkreca ten to wcale nie idzie
http://img135.imageshack.us/img135/4899/edytnq4.jpg
[ Dodano: Pon Paź 16, 2006 12:25 am ]
Nikt nie pomoze?
Taz powinna wyisc do gory rzecz jasna?
[ Dodano: Nie Paź 15, 2006 1:36 pm ]
I po probach!! POMOCY!!!!!
wyciagnolem segerem ten pierscien wyszlo to od recznego troche reszta nie chce drgnac ;( slyszalem ze musze wyjac ten gwint co tloczka sie wkreca w niego ale jak? Podpowiedzcie czum ro zrobic dranstwo nie chce drgnac
[ Dodano: Nie Paź 15, 2006 1:47 pm ]
To od recznego troche sie wyciagnelo a dalej nie chce isc
nie wspominajac o tym gwincie co sie tloczek wkreca ten to wcale nie idzie
http://img135.imageshack.us/img135/4899/edytnq4.jpg
[ Dodano: Pon Paź 16, 2006 12:25 am ]
Nikt nie pomoze?
PASSAT B6 '09 CR DSG 170KM 350Nm / MKI cabrio "sportline" '91
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]
Strona poświęcona rowerom z silnikiem sachs301A Spartamet Saxonette -
[size=24][color=red][b][url]www.rowersachs.pl[/url][/b][/color][/size]
Nawiązując do tematu - simmerring wchodzi od zewnatrz, czy nalezy go w jakis magiczny sposób umieścić wewnatrz tulei?TAZ pisze:Na foto 1 smarujesz grafitowym lub miedziowym. Na foto 3 i 4 wyjmujesz segera i wysówasz to co porusza linka od ręcznego razem z bolcem co na niego włazi tłoczek. Smarujesz to miedziowym i składasz z nowym siemerringiem.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Od zewnątrz, a od strony tłoczka mały oring. Nie zakładajcie tych oringów z zestawów naprawczych. Są za cienkie i cieknie, załóżcie stary a jak spartolony to szukajcie na wymiar w sklepach wod-kan.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 291 gości