przestawiony rozrząd
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
przestawiony rozrząd
Witam. Czy powie mi ktoś dlaczego po przestawieniu rozrządu (wałek o jeden ząbek do przodu względem oryginału) jazda jest przyjemniejsza, lepszy moment obrotowy, jedynie v max jest mniejszy o 5-10km/h mówię tu o prędkości max jadąc po lekko pochylonej drodze , no ale prędkość maksymalną to mało ważna sprawa bo rzadko kiedy jest możliwość przetestować. Silnik 1.8 Rp , głowica splanowana 2mm, wałek od PF. Mozna spokojnie zmieniać biegi w okolicy 2000-2500 płynnie i żwawo przyspieszając. Co prawda nie robiłem żadnych pomiarów na hamowni ale wyraźnie czuć lepszy moment obr. , 2 razy zmieniałem na oryginalne ustawienia , pojeździłem tydzień lub więcej i znów jeden ząbek do przodu i podczas pierwszej jazdy próbnej od razu czuc ze duzo lepiej jedzie od dołu, a góra pozostaje bez zmian do 5000-5500 tys. potem faktycznie czuc ze juz nie chce mu sie jechac, według danych max moc jest przy 5300 więc i tak nie ma go po co tak kręcić.
przestawiony rozrząd
Inne napelnianie cylindrow, mozesz troszke przyspieszyc zaplon to i na wysokich obrotach bedzie mial wiecej mocy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości