Silnik 1.4 16V w Golfie IV Opinie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik 1.4 16V w Golfie IV Opinie
Czy moglby się ktos wypowiedzieć na temat silnika 1.4 16V ponieważ rozważam zakup golfa IV z tym silnikiem albo 1.6 ale o tym pierwszym dużo opini w internecie przeczytałem i już sam nie wiem co o nim myśleć także zwracam się tutaj do was z prośba o wytłumaczenie bolączki tego silnika a może jego braku.
Silnik 1.4 16V w Golfie IV Opinie
Dużo o tym na forum , najlepiej daruj sobie ten silnik , rozważaj od 1,6 w góre
Silnik 1.4 16V w Golfie IV Opinie
Jak 1,4 16v to tylko taki z ostatnich lat produkcji. Lektura jest obszerna o problemach z odmą, wycierających się tłokach, o owalizacji cylindrów itd. Osobiście nie oglądałbym się za autem z takim silnikiem. Wolałbym już sdi.
Silnik 1.4 16V w Golfie IV Opinie
W golfie 4 to tylko 1.6 8v, 1.8t i 2.8 v6 z benzynowych silnikow. Jak potrzebujesz diesla to w sumie obojetnie ktory bo wszystkie sa dobre.
1.4 to jakies nieporozumienie ze strony vw, ani to oszczedne ani bezawaryjne. W niektorych 1.6 padala skrzynia biegow a dokladniej mechanizm roznicowy (pekaja nity). Po za tym pali okolo 9l w miescie i do 7l w trasie ale zapomnij o komfortowej jezdzie powyzej 120km/h.
1.4 to jakies nieporozumienie ze strony vw, ani to oszczedne ani bezawaryjne. W niektorych 1.6 padala skrzynia biegow a dokladniej mechanizm roznicowy (pekaja nity). Po za tym pali okolo 9l w miescie i do 7l w trasie ale zapomnij o komfortowej jezdzie powyzej 120km/h.
Re: Silnik 1.4 16V w Golfie IV Opinie
jeszcze jest 2,3 v5szymin89 pisze:W golfie 4 to tylko 1.6 8v, 1.8t i 2.8 v6 z benzynowych silnikow. Jak potrzebujesz diesla to w sumie obojetnie ktory bo wszystkie sa dobre.
1.4 to jakies nieporozumienie ze strony vw, ani to oszczedne ani bezawaryjne. W niektorych 1.6 padala skrzynia biegow a dokladniej mechanizm roznicowy (pekaja nity). Po za tym pali okolo 9l w miescie i do 7l w trasie ale zapomnij o komfortowej jezdzie powyzej 120km/h.
1,4 sobie odpusc (ani to jedzie i duzo pali), jak juz musisz to kup chociaz 1,6 - po remoncie pojezdzisz jeszcze kilkanascie tysiecy ... ogolnie na rynku juz sam szrot,
juz lepiej kup sobie V5 lub V6 - poczujesz co to jazda autem z vidlakiem pod macha
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Silnik 1.4 16V w Golfie IV Opinie
1.4 jest słaby i obarczony problemami np. odma. Jedynie wypust z końca produkcji - BCA jest ok, poprawiono odpowietrzenie. Silnik właściwie tylko do miasta, ciężko sie tym wyprzedza itp. Zaletą jest to, że jest map sensor a nie ma przepływomierza, jest dobry dostęp do świec i ogólnie prostota.
W 1.6 SR (8V) są świece pod kolektorem przez co jest utrudniona wymiana. Sam kolektor ma czasem problemy z nieszczelnościami a dodatkowo brak map sensora utrudnia diagnozę. Jest przepływka a jak wiadomo ta jest droga i wrażliwa na brud, ale ogólnie silnik ok.
Wg mnie dobry wybór jeśli chodzi o typowy dupowóz to 1.6 16V najlepiej późna odmiana BCB, tak jak 1.4 ma map sensor, brak przepływki. Ja mam 1.4 tylko dlatego, że trafił mi sie super egzemplarz z pewnych rąk.
W 1.6 SR (8V) są świece pod kolektorem przez co jest utrudniona wymiana. Sam kolektor ma czasem problemy z nieszczelnościami a dodatkowo brak map sensora utrudnia diagnozę. Jest przepływka a jak wiadomo ta jest droga i wrażliwa na brud, ale ogólnie silnik ok.
Wg mnie dobry wybór jeśli chodzi o typowy dupowóz to 1.6 16V najlepiej późna odmiana BCB, tak jak 1.4 ma map sensor, brak przepływki. Ja mam 1.4 tylko dlatego, że trafił mi sie super egzemplarz z pewnych rąk.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Silnik 1.4 16V w Golfie IV Opinie
jeżeli golf 4 to 1.6 8v lub 1.8t. 1.4 omijaj szerokim łukiem dosyć ze problemowe to jeszcze mułki wiem co mówię bo miałem przyjemność jeździć takim golfem i naprawiać go przy okazji a mam też 1.9 tdi 90 km i jest ogromna różnica.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości