Bardzo szybkie zużycie koła dwumasowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bardzo szybkie zużycie koła dwumasowego
Cześć!
Zwracam się do Was z problemem, który dręczy mojego Golfa - MK4 ASZ
Historia w/w problemu ma się tak:
1. Zakupiłem od znajomej, która pracuje na magazynie sprzętu dwumas, oryginał LUK. Wymieniał mi go mój mechanik
2. Dwumas po bardzo któtkim czasie, przebiegu niestety nie spisałem, zaczął się bujać na lewo i prawo, czasem nawet machało mi samochodem przy gaszeniu bez sprzęgła.
3. Pojechałem do swojego mechanika, ten zamówił część, wymienił, teraz jeżdżę z jego dwumasem, również oryginał. Zrobiłem na nim 400 km, prawie, i już jest zniszczony. Objawy te same.
Oczywiście dogadałem się z nim o wymianę, ale to jest strasznie dziwne, że to już drugie koło i pada po bardzo małym przebiegu.
Jak owy mechanik zadzwonił do jakiegoś swojego koleszki co specjalizuje się w dwumasach (?) powiedział mu, że to może być wina np. jednego wtryskiwacza. Przez to, że nie 'dolewa' paliwa silnik dostaje dziwnych wibracji, które jak zrozumiałem, przechodzą na dwumas.
Dla mnie to bujda, ale się nie znam. Wiem natomiast, za uprzejmością innego kolegi, że miałem źle ustawiony kąt synchronizacji po wymianie rozrządu.
Sumarycznie, w motorze, wymieniłem w nim za jednym zamachem rozrząd, pasek wielorowkowy, pompe wody, dwumas, sprzęgło.
Pytajcie proszę, jeżeli macie jakieś pytania, ja teraz nie wiem jakie informacje są dla Was istotne.
W razie gdybyście chcieli logi z VCDS to śmiało podajcie mi grupę, a zrobię.
Zwracam się do Was z problemem, który dręczy mojego Golfa - MK4 ASZ
Historia w/w problemu ma się tak:
1. Zakupiłem od znajomej, która pracuje na magazynie sprzętu dwumas, oryginał LUK. Wymieniał mi go mój mechanik
2. Dwumas po bardzo któtkim czasie, przebiegu niestety nie spisałem, zaczął się bujać na lewo i prawo, czasem nawet machało mi samochodem przy gaszeniu bez sprzęgła.
3. Pojechałem do swojego mechanika, ten zamówił część, wymienił, teraz jeżdżę z jego dwumasem, również oryginał. Zrobiłem na nim 400 km, prawie, i już jest zniszczony. Objawy te same.
Oczywiście dogadałem się z nim o wymianę, ale to jest strasznie dziwne, że to już drugie koło i pada po bardzo małym przebiegu.
Jak owy mechanik zadzwonił do jakiegoś swojego koleszki co specjalizuje się w dwumasach (?) powiedział mu, że to może być wina np. jednego wtryskiwacza. Przez to, że nie 'dolewa' paliwa silnik dostaje dziwnych wibracji, które jak zrozumiałem, przechodzą na dwumas.
Dla mnie to bujda, ale się nie znam. Wiem natomiast, za uprzejmością innego kolegi, że miałem źle ustawiony kąt synchronizacji po wymianie rozrządu.
Sumarycznie, w motorze, wymieniłem w nim za jednym zamachem rozrząd, pasek wielorowkowy, pompe wody, dwumas, sprzęgło.
Pytajcie proszę, jeżeli macie jakieś pytania, ja teraz nie wiem jakie informacje są dla Was istotne.
W razie gdybyście chcieli logi z VCDS to śmiało podajcie mi grupę, a zrobię.
- nitrox89
- Dawca organów
- Posty: 2111
- Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
- Lokalizacja: Kraków okolice
- Auto: mk4 AXR+
Bardzo szybkie zużycie koła dwumasowego
Na chwile obecną dwumasy są tak słabo wykonane, że wcale sie nie dziwie. Załóż SACHS'a, większe prawdopodobieństwo że wytrzyma 50 - 60 tyś. U mnie narazie 15 tyś zrobione na komplecie SACHS i jest wszystko ok, sprzęgło jak w nowym aucie. Ale u znajomego, który zakładał w tym samym czasie już go szlag trafił. Ale może od stylu jazdy też zależy, ja raczej nie jeżdże poniżej 2 tys obrotów.
Ogólnie to potwierdzone info, dwumasy się walą jak domki w Armenii, szczególnie LUK'a. Pracuje w IC, więc informacja nie jest wyssana z palca.
Ogólnie to potwierdzone info, dwumasy się walą jak domki w Armenii, szczególnie LUK'a. Pracuje w IC, więc informacja nie jest wyssana z palca.
Rust is lighter than carbon fiber
Bardzo szybkie zużycie koła dwumasowego
Przekażę mechanikowi o innym producencie, nie wiem tylko, czy kupując LUKa mogę na wymiankę dostać SACHSa
Kontynuując, bo nie chciałbym się tylko na tym pomyśle opierać, masz może jakieś pomysły co może powodować takie zużycie jeżeli dwumas nie byłby wadliwy bądź słabej jakości?
Wcześniej zapomniałem dodać, że mam objaw, który do tej pory przez mojego mechanika nie został zdiagnozowany. Mianowicie, przy wciśniętym sprzęgle, podczas dodawaniu gazu (praca silnika trochę przygłusza ten dźwięk) a potem przy puszczeniu, słyszę dźwięk jakby plastikowa kulka obijała się o wnętrze trząsanego plastikowejgo kubka...nosz kurrna inaczej opisać nie mogę ;D
Dołączam filmik poglądowy. W tym momencie mam cały czas wciśnięte sprzęgło.
Wydaje mi się, że przy wciśnięciu sprzęgła "coś" dociskało się z "czymś" i korzystało z obrotów silnika, a że po prostu ma luz to obija o coś i wydaje takie głosy. Nie ważne czy silnik jest zimny czy ciepły.
Telefon znajduje się tóż obok lewej nogi, obok sprzęgła.
https://www.youtube.com/watch?v=LUkgGZ3 ... e=youtu.be
Kontynuując, bo nie chciałbym się tylko na tym pomyśle opierać, masz może jakieś pomysły co może powodować takie zużycie jeżeli dwumas nie byłby wadliwy bądź słabej jakości?
Wcześniej zapomniałem dodać, że mam objaw, który do tej pory przez mojego mechanika nie został zdiagnozowany. Mianowicie, przy wciśniętym sprzęgle, podczas dodawaniu gazu (praca silnika trochę przygłusza ten dźwięk) a potem przy puszczeniu, słyszę dźwięk jakby plastikowa kulka obijała się o wnętrze trząsanego plastikowejgo kubka...nosz kurrna inaczej opisać nie mogę ;D
Dołączam filmik poglądowy. W tym momencie mam cały czas wciśnięte sprzęgło.
Wydaje mi się, że przy wciśnięciu sprzęgła "coś" dociskało się z "czymś" i korzystało z obrotów silnika, a że po prostu ma luz to obija o coś i wydaje takie głosy. Nie ważne czy silnik jest zimny czy ciepły.
Telefon znajduje się tóż obok lewej nogi, obok sprzęgła.
https://www.youtube.com/watch?v=LUkgGZ3 ... e=youtu.be
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Bardzo szybkie zużycie koła dwumasowego
pod zadnym pozorem nie pchaj sie w sachsa, na 10 dwumas ktore sprzedalismy wszystkie poszly na reklamacje i zadna nie zostala uznana.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Bardzo szybkie zużycie koła dwumasowego
zobacz sobie czy jakaś poduszka się nie zużyła, np któraś od silnika albo od skrzyni..
- nitrox89
- Dawca organów
- Posty: 2111
- Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
- Lokalizacja: Kraków okolice
- Auto: mk4 AXR+
Bardzo szybkie zużycie koła dwumasowego
Adamm, to samo mogę powiedzieć o LUKu, a chyba troche tego więcej sprzedajemy rocznie niż 10 sztuk.
Nie jest prawdą, że wraca każda, ale najwięcej w moim wypadku wraca LUK'a.
Nie jest prawdą, że wraca każda, ale najwięcej w moim wypadku wraca LUK'a.
Rust is lighter than carbon fiber
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Bardzo szybkie zużycie koła dwumasowego
nitrox89, z lukiem nie mamy takich problemow a sprzedawalismy go wiecej , owszem trafily sie pojedyncze reklamacje, ale kola z sachsa byly nawet takie ze auto nie zjechalo z podnosnika a juz walilo, po zalozeniu ori z serwisu auto cudownie jezdzi. a sachs odrzucil reklamacje...
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Bardzo szybkie zużycie koła dwumasowego
Przypomnę się jeszcze z tym filmem:
https://www.youtube.com/watch?v=LUkgGZ30pHk" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy sądzicie, że to może mieć jakiś związek?
P.S.: Jeżeli powienienem zapytać już o to w innym dziale to śmiało powiedźcie
https://www.youtube.com/watch?v=LUkgGZ30pHk" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy sądzicie, że to może mieć jakiś związek?
P.S.: Jeżeli powienienem zapytać już o to w innym dziale to śmiało powiedźcie
Bardzo szybkie zużycie koła dwumasowego
Ten dzwiek to surge na turbinie a nie zamach. Zreszta bylo zalozyc jednomas. Jam mam w tezech tdi asz auy i bls. Zero negatywow.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Bardzo szybkie zużycie koła dwumasowego
Wow, możesz rozwinąć jak laikowi?Ten dzwiek to surge na turbinie a nie zamach. Zreszta bylo zalozyc jednomas. Jam mam w tezech tdi asz auy i bls. Zero negatywow.
Bardzo szybkie zużycie koła dwumasowego
wpisz w google albo na forum "suge" i bedziesz wiedzial. Poprostu zwalnia winik bo jest hamowany o powietrze.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 176 gości