[mk2] AFN pytanie odolot i turbodziure

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Adriancios
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: śr cze 23, 2010 02:08
Lokalizacja: Gliwice

[mk2] AFN pytanie odolot i turbodziure

Post autor: Adriancios » śr lip 19, 2017 21:48

Mam pytanko, jetta a2 po swapie na afn, Zbudowałem cały dolot na ic ze scenica. zrobila sie mega turbo dziura bo ic ok. 5,5 Litra pojemności. Skorygowałem na gruszce bo turbo wstawało dopiero przy 2500 obr.
Ustawiłem na ok. 0.9 Bar przy 200-2100 obrotów, jak chciałem zejśc niżej zeby wstawało szybciej to w górnych wartosciach przeładowuje ok. 1,4-1,5 bar nawet. Teraz pytanie czy To norma przez to ze jest tak duzy Ic? zamówiłem nową gruchę ale nie było typowo afn więc zaadoptowałem gruche prawdopodobnie z AJM jest większa, teraz została regulacja po logach, pytanie czy może zostać ta grucha czy szukac ori AFN?

I drugie pytanie, bedzie nowy dolot na innym fmic i pytanie czy moge wyjśc z turbo od razu rura fi 38mm i prosto do ic poleciec a za ic 51mm do ssacego. Czy tak jak w ori ze 38 redukcja na 51 i do ic? Bo z tego co sie orientuje to lepiej zeby rura do ic byla mniejsza, ktos to potwierdzi?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[mk2] AFN pytanie odolot i turbodziure

Post autor: marcinas1983 » śr lip 19, 2017 23:21

Odnośnie rury... nie ma sensu pakować większej rury od turbo do IC niż wyjście z turbiny... za to od ic do ssącego już tak... zresztą ja mam tak zrobione.

Obrazek

od turbo mam do IC ( którego obecnie nie mam ) 40mm, zaś od IC do ssącego 51mm.

Odnośnie ustawienia gruszki... przy 0.6 bara podciśnienia sztanga powinna być wciągnięta do zderzaka.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

[mk2] AFN pytanie odolot i turbodziure

Post autor: KLICHO » czw lip 20, 2017 21:38

Ze scienica to nie jest super IC. Ale do rzeczy chcesz aby bylo lepiej soft musi być a nie ruszanie gruszki bo potem będzie coraz gorzej



Awatar użytkownika
ferdek16v
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn wrz 06, 2010 15:51
Lokalizacja: Golczewo

[mk2] AFN pytanie odolot i turbodziure

Post autor: ferdek16v » ndz paź 08, 2017 14:32

Napisze tutaj bo nie chce zakladac nowego tematu.Czy ma to jakies znaczenie do ktorego wlotu do ic podłacze ssacy lub turbo?Drugie pytanie,czy gdy turbo podkrece na gruszce to bede mial wieksza turbodziure?Silnik to 1z



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

[mk2] AFN pytanie odolot i turbodziure

Post autor: KLICHO » pn paź 09, 2017 12:33

Zrob logi dynamiczne 011 to zobacz co sie dzieje a nie krecenie na pale.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości