Z racji tego, że padła mi przepływka postanowiłem zastąpić ją diodą i zrobić logi.
Auto Seat Toledo 1,9 TDI 110 KM zchipowane (nie wiem na ile, takie kupiłem, dowiedziałem się jak trochę pojeździłem i po pierwszym zlogowaniu).
Od tamtej pory przy odrobinie czasu wyczyściłem kolektor i egr, oczywiście zaślepiłem, przeczyściłem zawór N75, uszczelniłem układ podciśnienia (wymiana węża), założyłem nowe sprzęgło oraz jednomas i teraz padło na przepływomierz. W związku z tym proszę o porównanie do starych logów i ocenę czy może tak zostać, czy lepiej kupić przepływkę a może udać się w końcu na korektę chipa.
Wrzucam do porównania stare logi z 2010 roku zrobione parę tygodni po zakupie

Dodatkowo log statyczny 003 BS - czy nie przeszkadza, gdy egr jest otwarty lub zamknięty actual MAF wynosi cały czas 1275?
Dynamiczne z 2010 roku:
000-001-004
http://vaglog.pl/log-000_001_004_uY2c6ll.html
003
http://vaglog.pl/log-003_x3C5lRz.html
008
http://vaglog.pl/log-008_KFmHHRl.html
010
http://vaglog.pl/log-010_76Xa3B.html
011
http://vaglog.pl/log-011_a62mFx9.html
Dynamiczne 2017-07-16:
000-001-004
http://vaglog.pl/log-000_001_004_QUD03n5.html
003
http://vaglog.pl/log-003_tZCxG.html
008
http://vaglog.pl/log-008_q4iTpO1.html
010
http://vaglog.pl/log-010_6bqI407.html
011
http://vaglog.pl/log-011_xdir2Fc.html
Statyczne 003 BS:
http://vaglog.pl/log-003_64ZmIo.html
Mi się nie podobają ale czekam na ocenę.