BKD logi do oceny - szarpanie na zimnym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 378
- Rejestracja: śr wrz 19, 2007 15:06
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Auto: Seat Leon 1P
- Silnik: BKD
BKD logi do oceny - szarpanie na zimnym
Witam,
Mam problem szarpania na zimnym silniku w moim Leonie BKD, więc wrzucam logi, nie wiem czy mi do końca dobrze wyszły, bo się dopiero tego uczę z powodu tego, że mechanicy jacy są, to każdy wie...
Basic settings 003: http://vaglog.pl/log-003_2ZFeB0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dynamiczne:
2x 011 i 011BS: http://vaglog.pl/log-011_53s83.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003, 010: http://vaglog.pl/log-003_010_50U1DX.html" onclick="window.open(this.href);return false;
001, 008, 011: http://vaglog.pl/log-001_008_011_70VhO.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003, 004, 010: http://vaglog.pl/log-003_004_010_g19Ok.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bloki 013, 018, 023 sprawdzałem już kilka razy i wszystko jest ok, także prosiłbym przede wszystkim o spojrzenie na turbo, bo było parę miesięcy temu wymieniane, na EGR oraz na przepustnicę, czy tam wszystko jest w porządku.
Mam problem szarpania na zimnym silniku w moim Leonie BKD, więc wrzucam logi, nie wiem czy mi do końca dobrze wyszły, bo się dopiero tego uczę z powodu tego, że mechanicy jacy są, to każdy wie...
Basic settings 003: http://vaglog.pl/log-003_2ZFeB0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dynamiczne:
2x 011 i 011BS: http://vaglog.pl/log-011_53s83.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003, 010: http://vaglog.pl/log-003_010_50U1DX.html" onclick="window.open(this.href);return false;
001, 008, 011: http://vaglog.pl/log-001_008_011_70VhO.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003, 004, 010: http://vaglog.pl/log-003_004_010_g19Ok.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bloki 013, 018, 023 sprawdzałem już kilka razy i wszystko jest ok, także prosiłbym przede wszystkim o spojrzenie na turbo, bo było parę miesięcy temu wymieniane, na EGR oraz na przepustnicę, czy tam wszystko jest w porządku.
-
- Użytkownik
- Posty: 378
- Rejestracja: śr wrz 19, 2007 15:06
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Auto: Seat Leon 1P
- Silnik: BKD
BKD logi do oceny - szarpanie na zimnym
Witam,
Poprawiłem trochę te logi moim zdaniem, zrobiłem dodatkowo wtryski na zimnym, ponieważ auto najbardziej szarpie na zimnym silniku.
Basic Settings:
003 - http://vaglog.pl/log-003_2ZFeB0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011 (na samym dole) - http://vaglog.pl/log-011_53s83.html" onclick="window.open(this.href);return false;
statyczne na zimnym:
001 - http://vaglog.pl/log-001_lRnvi8h.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 - http://vaglog.pl/log-004_w9zA7.html" onclick="window.open(this.href);return false;
013 - http://vaglog.pl/log-013_QOQ1e.html" onclick="window.open(this.href);return false;
018 - http://vaglog.pl/log-018_Z7P9W39.html" onclick="window.open(this.href);return false;
023 - http://vaglog.pl/log-023_zavTFJ.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zrobiłem dodatkowo, chociaż podobno tak się nie robi logi dynamiczne na zimno, delikatna normalna jazda, wtedy kiedy właśnie zaczyna szarpać, w zakresie do ok. 2500 obrotów.
dynamiczne grupowo na zimnym:
013, 018, 023 - http://vaglog.pl/log-013_018_023_qn2G1Y.html" onclick="window.open(this.href);return false;
statyczne na cieplym:
001 - http://vaglog.pl/log-001_7gSb3w1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 - http://vaglog.pl/log-004_X967M.html" onclick="window.open(this.href);return false;
013 - http://vaglog.pl/log-013_62Sr6H2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
018 - http://vaglog.pl/log-018_1Yy166.html" onclick="window.open(this.href);return false;
023 - http://vaglog.pl/log-023_Dc0D47.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dynamiczne grupowo:
001, 004 - http://vaglog.pl/log-001_004_Y0zqqRc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003, 011 - http://vaglog.pl/log-003_011_7oWK5.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011, 010 - http://vaglog.pl/log-011_010_fQH7G2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003, 008, 011 - http://vaglog.pl/log-003_008_011_C21VD.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Poprawiłem trochę te logi moim zdaniem, zrobiłem dodatkowo wtryski na zimnym, ponieważ auto najbardziej szarpie na zimnym silniku.
Basic Settings:
003 - http://vaglog.pl/log-003_2ZFeB0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011 (na samym dole) - http://vaglog.pl/log-011_53s83.html" onclick="window.open(this.href);return false;
statyczne na zimnym:
001 - http://vaglog.pl/log-001_lRnvi8h.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 - http://vaglog.pl/log-004_w9zA7.html" onclick="window.open(this.href);return false;
013 - http://vaglog.pl/log-013_QOQ1e.html" onclick="window.open(this.href);return false;
018 - http://vaglog.pl/log-018_Z7P9W39.html" onclick="window.open(this.href);return false;
023 - http://vaglog.pl/log-023_zavTFJ.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zrobiłem dodatkowo, chociaż podobno tak się nie robi logi dynamiczne na zimno, delikatna normalna jazda, wtedy kiedy właśnie zaczyna szarpać, w zakresie do ok. 2500 obrotów.
dynamiczne grupowo na zimnym:
013, 018, 023 - http://vaglog.pl/log-013_018_023_qn2G1Y.html" onclick="window.open(this.href);return false;
statyczne na cieplym:
001 - http://vaglog.pl/log-001_7gSb3w1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 - http://vaglog.pl/log-004_X967M.html" onclick="window.open(this.href);return false;
013 - http://vaglog.pl/log-013_62Sr6H2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
018 - http://vaglog.pl/log-018_1Yy166.html" onclick="window.open(this.href);return false;
023 - http://vaglog.pl/log-023_Dc0D47.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dynamiczne grupowo:
001, 004 - http://vaglog.pl/log-001_004_Y0zqqRc.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003, 011 - http://vaglog.pl/log-003_011_7oWK5.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011, 010 - http://vaglog.pl/log-011_010_fQH7G2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003, 008, 011 - http://vaglog.pl/log-003_008_011_C21VD.html" onclick="window.open(this.href);return false;
BKD logi do oceny - szarpanie na zimnym
Spróbuj zaaplikować LIQUI MOLY Diesel Spulung
Zdejmij przewód zasilający i powrotny z filtra paliwa, wprowadź je bezpośrednio do puszki z LIQUI MOLY Diesel Spulung
a drugą puszkę możesz dolać do paliwa w zbiorniku.
Zdejmij przewód zasilający i powrotny z filtra paliwa, wprowadź je bezpośrednio do puszki z LIQUI MOLY Diesel Spulung
a drugą puszkę możesz dolać do paliwa w zbiorniku.
BKD logi do oceny - szarpanie na zimnym
To tu nie ma nic do rzeczy. Pompki sa w normie. Turbo mogloby troszke lepiej wstawac. Zaraz potem bostuje ale na chwilke bo potem juz ecm sobie radzi. Mozliwe ze ktos troszke niefachowo podregulowal srubke stop i dlugosc sztangi w turbinie.
Generalnie jakie masz zastrzezenia do pracy auta?
Generalnie jakie masz zastrzezenia do pracy auta?
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Użytkownik
- Posty: 378
- Rejestracja: śr wrz 19, 2007 15:06
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Auto: Seat Leon 1P
- Silnik: BKD
BKD logi do oceny - szarpanie na zimnym
Jakie mam zastrzeżenia?
Wydaje mi się, że auto dość głośno chodzi, z zewnątrz silnik chodzi idealnie, ale tak jakby do środka przedostawały się jakieś hałasy, huki i dudnienie. Sprawdzane były łożyska i opony, ale nic nie znaleziono.
Przy stałej jeździe przy ok. 2000 obrotów słyszę czasem jakby taki delikatnie metaliczny dźwięk, jakby coś obcierało, ale moim zdaniem bardziej jak się silnik dobrze nagrzeje oraz przy wysokich prędkościach na 5 lub 6 biegu, jak dam gaz w podłogę, to słychać taki dziwny, przerywany dźwięk.
Wydaje mi się, że auto dość głośno chodzi, z zewnątrz silnik chodzi idealnie, ale tak jakby do środka przedostawały się jakieś hałasy, huki i dudnienie. Sprawdzane były łożyska i opony, ale nic nie znaleziono.
Przy stałej jeździe przy ok. 2000 obrotów słyszę czasem jakby taki delikatnie metaliczny dźwięk, jakby coś obcierało, ale moim zdaniem bardziej jak się silnik dobrze nagrzeje oraz przy wysokich prędkościach na 5 lub 6 biegu, jak dam gaz w podłogę, to słychać taki dziwny, przerywany dźwięk.
BKD logi do oceny - szarpanie na zimnym
A to sa sprawy zwiazane z akustyka. Tu moze byc cos wybebeszone ns wydechu lub nieszczelnosc lub cos puka itd. Pytalem pod katem jakuch brakow mocy czy zabkowania itd itd.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Użytkownik
- Posty: 378
- Rejestracja: śr wrz 19, 2007 15:06
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Auto: Seat Leon 1P
- Silnik: BKD
BKD logi do oceny - szarpanie na zimnym
Nie ma żadnych braków mocy, jedzie moim zdaniem ładnie od samego dołu i podczas gwałtownego przyspieszania nic nie szarpie, spalanie paliwa też jest w normie, tylko właśnie to cholerne szarpanie na zimnym się pojawiło. Odpala ładnie na zimnym, jak i ciepłym motorze, wszystkie biegi wchodzą jak w masełko, sprzęgło pracuje idealnie.
p.s.
Małe sprostowanie...
To nie jest tak, że szarpie cały czas, tylko np. jadę sobie ze stałą prędkością 1200obr. i jedzie normalnie, ale potem przyspieszę na 1300obr. i zaczyna szarpać, potem znów na innych obrotach potrafi jechać normalnie, by potem na innych znów zacząć szarpać i to wszystko dzieje się w zakresie 1200-1900obr.
p.s.
Małe sprostowanie...
To nie jest tak, że szarpie cały czas, tylko np. jadę sobie ze stałą prędkością 1200obr. i jedzie normalnie, ale potem przyspieszę na 1300obr. i zaczyna szarpać, potem znów na innych obrotach potrafi jechać normalnie, by potem na innych znów zacząć szarpać i to wszystko dzieje się w zakresie 1200-1900obr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 189 gości