Prośba o ocenę logów TDI ALH + 0.216

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kamikaze.
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr maja 08, 2013 21:14
Lokalizacja: Jaworzno

Prośba o ocenę logów TDI ALH + 0.216

Post autor: kamikaze. » sob lip 08, 2017 12:54

Witam po dłuższej przerwie. Aktualna dawka to okolice 4.8, przy odpalaniu nie puszcza dymka, za to jeśli przegazuje zaraz po odpaleniu po dłuższym postoju za mna chmura szarego dymu, czuc niespalony ON. Pierwsze zmiany biegu na zimnym to chmurka za mna, najbardziej właśnie przy zmianie biegu, nie wiem dlaczego. Jak się rozgrzeje do 90 stopni jest ok, w miarę nie ma smrodu na postoju podczas przegazowania. Przy mocniejszym bucie po rozgrzaniu widzę w lusterku dość spora chmurkę, wydaje się czarny kolor. Zmniejszyć jeszcze dawkę? Możliwe że dla mojego ALH dobra dawka na 216 to będzie sporo ponad 5? Może to wina wtrysków? Niby korekcje są w normie, po rozgrzaniu rzadko przekracza granice 0.1. Rozjechane ciśnienia dawałyby taki efekt? Może któryś leje? Jak jest zimny, to czuć że te obroty nie są idealne jak na starych wtryskach. Ten kąt w 4 grupie statycznie jest ok czy starać się to doprowadzić do 0? Okazało się, że wtryski mam od kolegi Muszka.d, komentarze na allegro mnie przekonały, wiem, my bad :) Nie chce ich wyciągać i sprawdzać póki nie sprawdzę reszty opcji. W najgorszym wypadku będzie reklamacja plus komentarz na allegro po którym następna osoba zastanowi się 10 razy zanim coś kupi :) jeszcze mam pytanie, czy wycięty katalizator może dawać taki efekt, moze to jego sprawka? pozdro.

Edit 1:
Dawka 5.4, kopcenie na zimnym po postoju mniejsze, ale dalej odczuwalne po przegazowaniu, podczas jazdy dymek nadal nawet po rozgrzaniu. Wtryski oddaję na gwarancję, może któraś końcówka lipna, bądź ciśnienia porozjeżdżane. Po odbiorze przed założeniem sprawdzę sobie je u znajomego i dam znać jak poszło :) pozdro.



kamikaze.
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr maja 08, 2013 21:14
Lokalizacja: Jaworzno

Prośba o ocenę logów TDI ALH + 0.216

Post autor: kamikaze. » pt sie 11, 2017 15:43

Witam, wtryski założone od kolegi Cobretti, objawy kopcenia ustąpiły nawet przy dawce 4.2, także polecam. Niestety znów pojawił się problem przycinającej sie geometrii :rozpacz: ... Czy jest to możliwe żeby przez samo kopcenie geometria się zawaliła syfem do tego stopnia? Dodam, że zrobiłem około 3 tyś km na tamtych wtryskach. Może już zmienna geometria nadaje się do wymiany? A co myślicie o teorii, że pierścienie dystansujace zostały za bardzo starte i przez to łopatki chodzą zbyt blisko tego dużego pierścienia? Turbo było idealnie wyczyszczone, później dodatkowo oddane do regeneracji i powiedzieli, że geo w porządku. Pamiętam, że przy składaniu wystarczyła zamiana miejscami tych 3 dystansów i w jednym miejscu haczyło. Co o tym sądzicie? Jak dla mnie zbyt łatwo geometria się poddała mimo wszystko. Haczy W połowie delikatnie i przy końcu już konkretnie. Witki opadają. Z góry dzięki za sugestie :pub:

Edit: Turbo wyciągnięte na stół, wyczyszczone. Rys bądź wżerów na bieżni brak co mnie zdziwiło. Jedynie tylko w miejscach gdzie chodzą łopatki nagar jak węgiel i przez to się blokowały. Co mogło być przyczyną? Same lejące wtryski? Sam nagar nie zrobi chyba takiego betonu. Kolektor dolotowy lekko zapocony. Turbo oleju nie puszcza, Odma odpięta z układu, dolot oczyszczony ostatnim razem, teraz jak pisałem lekko zapocony tylko kolektor, najbardziej srodkowe gary. Może już pierścienie się kłaniają? Przez to robi się beton pod lopatkami. Ubytków oleju nie zauważyłem, Od wymiany do wymiany dolewam max kilka setek, chociaż miałem wyciek z chłodnicy oleju, który wyeliminowałem. Zostało mi obserwowac sytuację na tych wtryskach :) Pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości