Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Z VAGa obecnie? Nie ma wyboru.
Lepiej już Dacię kupić. Też licha ale znacznie tańsza.
Lepiej już Dacię kupić. Też licha ale znacznie tańsza.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Astrę 2.0 CDTI (dobre skrzynie i silniki) albo coś od włochów choć w niskich cenach nic specjalnego nie mają. Ale mimo cen taka Giulietta bije rekordy popularności - w ciągu pół roku w mojej mieścinie z 2-3 egzemplarzy zrobiło się naście. Na każdy rogu widzę
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
wszystko zależy od zasobności portfela i preferencji, spokojnie można brać np. A4 B8 2.0 TDI, na dzień dobry wymienić a co najmniej sprawdzić napęd pompy oleju /tzw. ołówek/ i cieszyć się jazdą jak każdym innym dieslem czy to HDI, CDTI itp... albo szukać nowszych 1.4 TSI będących już na pasku rozrządupiotrmizera82 pisze:hmmm ile osób tyle odpowiedzi, jeżeli szukamy czegoś nowszego to możemy mieć spory dylemat. Wcześniej mogliśmy sobie pozwolić na stare 1.6 MPI i dodatkowo założyć LPG, albo pójść w 1.9 TDi... ale kiedy to było, w tym momencie szukając czegoś nowego sam mam spoty dylemat co wybrać ze stajni VAGa
oprócz tego że można go zagazować to ja żadnych zalet w nim nie widzę, silnik beznadziejnie jeżdżący, ma baznadziejnie dobrane skrzynie biegów, zachwalają go ci co nim nie jeździli a wystarczy popytać na forum golfa V tych co nim jeżdżąpiotrmizera82 pisze: Wcześniej mogliśmy sobie pozwolić na stare 1.6 MPI i dodatkowo założyć LPG,
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Cześć, mam około 20k na autko - obecnie śmigam a2 1.4tdi.
Zastanawiam się nad golfem 5, bo raczej 6 w tej kwocie nie kupię.
dziennie robie około 80 km.
Benzyna Diesel? Co będzie tańsze?
Oczywiście żeby też dało się tym jechać i wyprzedzać
Zastanawiam się nad golfem 5, bo raczej 6 w tej kwocie nie kupię.
dziennie robie około 80 km.
Benzyna Diesel? Co będzie tańsze?
Oczywiście żeby też dało się tym jechać i wyprzedzać
- luckyboy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 926
- Rejestracja: śr kwie 27, 2016 21:28
- Lokalizacja: Toruń
- Silnik: BCA
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Dlaczego sprzedajesz A2?donM pisze:Cześć, mam około 20k na autko - obecnie śmigam a2 1.4tdi.
Zastanawiam się nad golfem 5, bo raczej 6 w tej kwocie nie kupię.
dziennie robie około 80 km.
Benzyna Diesel? Co będzie tańsze?
Oczywiście żeby też dało się tym jechać i wyprzedzać
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Wygląd + ciut mało miejsca jak dla mnie
Napewno wielkim plusem a2 jest małe spalanie
Napewno wielkim plusem a2 jest małe spalanie
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Bo inne są nawet lepsze. A tak na poważnie - jeśli chcesz Golfa V, to akurat tam ciężko o jednoznacznie dobry silnik. Nie, nie są złe, ale to już nie stare, poczciwe 1.9TDI na VPdonM pisze:czemu niekoniecznie?
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Jak chcesz Golfa V i TDI to najlepiej 1,9 tdi BKC np. bo BXE miewało problem z panewkami i pomimo względnie łatwego zniwelowania problemu ja tej wersji nie polecam dla św. spokoju.
Tylko w PL u nas jest kult VW/Audi szukanie aut jest ciężki a z TDI pod maską to już w ogóle, śmietników nie brakuje. No i pamiętaj o dużych nalotach takich aut z TDI, tego nie kupowano żeby stało w garażu.
Tylko w PL u nas jest kult VW/Audi szukanie aut jest ciężki a z TDI pod maską to już w ogóle, śmietników nie brakuje. No i pamiętaj o dużych nalotach takich aut z TDI, tego nie kupowano żeby stało w garażu.
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Jakie duże przebiegi. To na zachodzie.
W PL wszystkie mają po 179'000 przejechane
W PL wszystkie mają po 179'000 przejechane
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Myślałem nad e46 323Ci, ale tam mnie zeżrą koszty utrzymania auta, nawet nie chodzi o paliwo tylko ogólną eksploatacje.
Myślałem o a4 b6 1.8t, ale chłopaki z a4klub twierdzą że nie kupię do 18 k egzemplarzu który nie będzie do remontu ;x
Na s3 8L też wydaje mi się że za mały budżet
Myślałem o a4 b6 1.8t, ale chłopaki z a4klub twierdzą że nie kupię do 18 k egzemplarzu który nie będzie do remontu ;x
Na s3 8L też wydaje mi się że za mały budżet
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
BXF, BXJ, BRU takie same w budowie jak BKC, poza tym nie można wrzucać do jednego worka wszystkich BXE bo wadliwa była seria MY2007Pastusiak pisze:Jak chcesz Golfa V i TDI to najlepiej 1,9 tdi BKC
niekoniecznie, jak mówi klasyk "nieważna jest marka i model, tylko stan konkretnego egzemplarza"herbu pisze: Bo inne są nawet lepsze
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Wg mnie typy są ok, tylko jaki segment jakie auto? Bo Golf V diesel a BMW 6 garów i 170 koni napęd tył to przepaść, z kolei E46 już sie robi wiekowe. A4 B6 trochę inna bajka, inny segment z resztą E46 też no i silnik turbo benzyna, S3 8L to płyta Golfa IV w sumie to sportowe A3 8L to samo co Leon I Cupra.donM pisze:Myślałem nad e46 323Ci, ale tam mnie zeżrą koszty utrzymania auta, nawet nie chodzi o paliwo tylko ogólną eksploatacje.
Myślałem o a4 b6 1.8t, ale chłopaki z a4klub twierdzą że nie kupię do 18 k egzemplarzu który nie będzie do remontu ;x
Na s3 8L też wydaje mi się że za mały budżet
Z BMW będzie frajda ale koszty bywają spore, na pewno super prowadzenie i fajnie brzmi, spora moc, brana z pojemności, na pewno inny wydźwięk motoryzacji. S3 8L mocny kompakt ale z poprzednich czasów, za to bardzo rozwojowy i fajny, tylko że kupisz jak już przedlift podstawowa wersja 210 koni np. 99 rok. Młodszego raczej nie.
Osobiście wolałbym wypasione A3 polift 4x4 1,8T 180 i sobie "dorobić" mocy niż podstawowe S3 jakiegoś starocia na siłę.
A4 B6 1,8T chyba przesada, niby czemu do 18k nie kupisz? No chyba że mowa o wersji 190 konnej BEX? Zwykłe kupisz, 163 konie i tez można trochę pomodzić pod 200 koni.
Tylko te wszystkie auta są z inne parafii Golf V TDI będzie pasował do kontynuacji A2 TDI, natomiast E46 323ci to zupełnie co innego A4 B6 1,8T też trochę inna bajka i S3 to już w ogóle.
Jak chcesz zabawę i frajdę ale w granicach rozsądku bez wydawania całych pensji na serwis to może lepiej A3/A4 1,8T + soft i np LPG
Jak więcej cylindrów, brzmienie i napęd tył to BMW może zamiast 323ci to na razie 320i?
Z tego co ja się orientuje wadliwe BXE to lata 2006-2008 - tego typu roczniki, tak oficjalnie jest to mówione i to będzie sporo egzemplarzy, trzeba uważać no chyba że ktoś liczy się z tym albo zrobi co trzeba po zakupie.doggie pisze:poza tym nie można wrzucać do jednego worka wszystkich BXE bo wadliwa była seria MY2007
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości