Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grzechotek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: śr kwie 15, 2015 21:24
Auto: Golf MK6
Silnik: BSE

Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.

Post autor: grzechotek » wt cze 20, 2017 17:44

Ale co z IMMO ? 919 ma immo2 a 920 immo3, jak wygląda adaptacja ?



Awatar użytkownika
PiotrekG87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: śr lis 26, 2014 12:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: VW Bora
Silnik: AKL

Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.

Post autor: PiotrekG87 » wt cze 20, 2017 22:33

1Jx 920 xxy
Immo 2
y = 0, 1, 2, 5
Immo 3
y = 6

Adaptacja w Twoim przypadku wygląda tak samo.



Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 666
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Re: Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.

Post autor: krissMK4 » wt cze 20, 2017 22:48

grzechotek pisze:Ale co z IMMO ? 919 ma immo2 a 920 immo3, jak wygląda adaptacja ?
Immo się zakoduje vag comem tylko potrzebny ci pin z nowego licznika , ale o tym jest porada na forum :)

https://www.youtube.com/watch?v=Wj3K04eMV7w" onclick="window.open(this.href);return false;

Przy liczniku immo3 będzie ci się palić kontrolka od poduszek (bo sterownik poduszek nie skomunikuje się z licznikiem poprzez can ) ale zyskujesz RKM (zasięg) i powitanie :satan:

przy immo2 jest taki zegar 1j0 920 842C który ma kontrolkę poduszek która działa analogowo nie powodując konfliktu :) niestety bez dodatkowych bajerów


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

Awatar użytkownika
PiotrekG87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: śr lis 26, 2014 12:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: VW Bora
Silnik: AKL

Re: Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.

Post autor: PiotrekG87 » wt cze 20, 2017 23:50

Jedynym licznikiem, ktory nie będzie powodował problemów jest 840. W 842 będzie problem z czujnikiem poziomu oleju, którego prawdopodobnie nie masz. Ni wiem jak to wygląda w 841. W 846 i prawdopodobnie 845 możesz ten czujnik wyłączyć kodowaniem. Możesz kupić 842 i wgrać do niego eeprom od 840.
W 845 i 846 będzie problem z poduszkami.



Awatar użytkownika
Zero_Gravity
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: sob lip 12, 2014 16:44

Re: Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.

Post autor: Zero_Gravity » śr cze 21, 2017 16:45

PiotrekG87 pisze:Jedynym licznikiem, ktory nie będzie powodował problemów jest 840. W 842 będzie problem z czujnikiem poziomu oleju, którego prawdopodobnie nie masz. Ni wiem jak to wygląda w 841. W 846 i prawdopodobnie 845 możesz ten czujnik wyłączyć kodowaniem. Możesz kupić 842 i wgrać do niego eeprom od 840.
W 845 i 846 będzie problem z poduszkami.
Zawsze można go rozwiązać poprzez wymianę sterownika Airbag na CAN i odpowiednie do tego sensory (czujniki uderzenia). Najlepiej zakupić komplet.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.

Post autor: Qto » śr cze 21, 2017 18:23

Na immo3 może nie działać sygnalizacja zapalonych świateł



Awatar użytkownika
Peran
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: sob gru 20, 2014 14:05
Lokalizacja: LBL

Re: Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.

Post autor: Peran » śr cze 21, 2017 18:35

Qto pisze:Na immo3 może nie działać sygnalizacja zapalonych świateł
W wersji z starym wsadem jest ok niestety w przypadku licznika z nowym wsadem nie działa podobnie jak sygnalizacja otwartych drzwi kierowcy.



Awatar użytkownika
Zero_Gravity
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: sob lip 12, 2014 16:44

Re: Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.

Post autor: Zero_Gravity » śr cze 21, 2017 20:14

Peran pisze:
Qto pisze:Na immo3 może nie działać sygnalizacja zapalonych świateł
W wersji z starym wsadem jest ok niestety w przypadku licznika z nowym wsadem nie działa podobnie jak sygnalizacja otwartych drzwi kierowcy.
Masz na myśli te liczniki passatowskie (847 wzwyż) przerobione pod golfa/bore?



Awatar użytkownika
Peran
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: sob gru 20, 2014 14:05
Lokalizacja: LBL

Re: Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.

Post autor: Peran » śr cze 21, 2017 20:35

Zero_Gravity pisze:
Peran pisze:
Qto pisze:Na immo3 może nie działać sygnalizacja zapalonych świateł
W wersji z starym wsadem jest ok niestety w przypadku licznika z nowym wsadem nie działa podobnie jak sygnalizacja otwartych drzwi kierowcy.
Masz na myśli te liczniki passatowskie (847 wzwyż) przerobione pod golfa/bore?
Tak. Ale to zależy od posiadanego modułu komfortu wydaj mi się ze działają tylko z komfortem po can.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.

Post autor: Qto » śr cze 21, 2017 20:43

Chodzi o nową strukturę wsadu...aby sygnał otwarcia drzwi (kierowcy) był widziany potrzebny jest komfort 1C



Awatar użytkownika
Peran
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: sob gru 20, 2014 14:05
Lokalizacja: LBL

Re: Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.

Post autor: Peran » śr cze 21, 2017 21:53

Qto pisze:Chodzi o nową strukturę wsadu...aby sygnał otwarcia drzwi (kierowcy) był widziany potrzebny jest komfort 1C
Mam 1J0 959 799 N i w przypadku licznika z nowym wsadem z passata 5.5 nie miałem małego samochodzika i sygnalizacji włączonych swiateł.
A w 1J0 920 846 to wszystko działa.



Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 666
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Re: Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.

Post autor: krissMK4 » czw cze 22, 2017 00:19

PiotrekG87 pisze:Jedynym licznikiem, ktory nie będzie powodował problemów jest 840. W 842 będzie problem z czujnikiem poziomu oleju, którego prawdopodobnie nie masz. Ni wiem jak to wygląda w 841. W 846 i prawdopodobnie 845 możesz ten czujnik wyłączyć kodowaniem. Możesz kupić 842 i wgrać do niego eeprom od 840.
W 845 i 846 będzie problem z poduszkami.
co do immo2 zgadza się :) w przypadku 1/2 fis jest wsad 1j0 920 820B full 1j0 920 840C bez czujnika oleju
ale w immo 3 da się kodowaniem wyłączyć ten czujnik ;)
Mam 1J0 959 799 N i w przypadku licznika z nowym wsadem z passata 5.5 nie miałem małego samochodzika i sygnalizacji włączonych swiateł.
A w 1J0 920 846 to wszystko działa.
passat ma inaczej rozwiązane info o otwartych drzwiach , a jak nie widzi otwarcia to nie będzie sygnału włączonych świateł :bajer:


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

rafalheba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr wrz 15, 2010 18:55
Lokalizacja: Piastów

Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.

Post autor: rafalheba » pn lis 20, 2017 22:46

Mam licznik o numerze 846. Jak zmienię na 845 (mam opcję kupna z fajnym, białym podświetleniem), to będę mógł w nim aktywować zasięg na paliwie, powitanie itp.?



riccardoa
Forum Master
Forum Master
Posty: 1381
Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
Lokalizacja: WOT
Auto: Bora
Silnik: ARL

Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.

Post autor: riccardoa » pn lis 20, 2017 23:07

rafalheba pisze:Jak zmienię na 845 (mam opcję kupna z fajnym, białym podświetleniem), to będę mógł w nim aktywować zasięg na paliwie, powitanie itp.?
Nie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości