Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- grzechotek
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: śr kwie 15, 2015 21:24
- Auto: Golf MK6
- Silnik: BSE
Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
Mam licznik 1J0 919 890A, mam FullFIS taki jak po lewej stronie obrazka a chciałbym taki jak po prawej stronie. Czy da się tak zrobić ? Jest bardziej czytelniejszy i lepiej się prezentuje.
- Zero_Gravity
- Użytkownik
- Posty: 266
- Rejestracja: sob lip 12, 2014 16:44
Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
Zamiana na licznik z immo3 bądź immo2, czyli 1J0(lub 1J5 - Sport Edition) 920 846(immo3) lub 845 (immo2).
- grzechotek
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: śr kwie 15, 2015 21:24
- Auto: Golf MK6
- Silnik: BSE
- Zero_Gravity
- Użytkownik
- Posty: 266
- Rejestracja: sob lip 12, 2014 16:44
- grzechotek
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: śr kwie 15, 2015 21:24
- Auto: Golf MK6
- Silnik: BSE
Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
Tak właśnie myślałem że nic nie da się zrobić. Taką grafikę miały liczniki immo3. Wstawienie immo3 jest strasznie skomplikowane i kosztowne.
- Zero_Gravity
- Użytkownik
- Posty: 266
- Rejestracja: sob lip 12, 2014 16:44
Re: Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
To zależy, co kto ma w aucie. Jak ktoś już ma CAN, to wystarczy kupić licznik. Mając laptopa z vagcomem i kablem, musisz tylko zaadaptować kluczyki. Mając immo2 w aucie pierwotnie, kluczyki łatwo idzie zaadoptować. Z immo3 jest nieco trudniej, bo transpondery są jednokrotnego zapisu, więc albo zabawa ze wsadem, albo nowe transpondery kupićgrzechotek pisze:Tak właśnie myślałem że nic nie da się zrobić. Taką grafikę miały liczniki immo3. Wstawienie immo3 jest strasznie skomplikowane i kosztowne.
- grzechotek
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: śr kwie 15, 2015 21:24
- Auto: Golf MK6
- Silnik: BSE
Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
Jak ktoś ma CAN to ma łatwiej. Ja nie mam, więc musiał bym wymienić ECU (pewnie jakieś kabelki musiał bym ciągnąć), airbag, abs, moduł komfortu.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
ECU ogarnia CAN...pozostaje reszta klamotów - poczytaj tematy o licznikach, jest sporo info
- grzechotek
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: śr kwie 15, 2015 21:24
- Auto: Golf MK6
- Silnik: BSE
Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
Wiem, że o licznikach jest sporo tematów, ciężko przejść przez wszystkie.
Napiszesz jakby to wyglądało ?
Sprawdziłem i chyba mam "troszkę CANu: w zielonek wtyczce licznika mam kabelki w 19, 20 (te od CANu), ABS(1J0 907 379G) mam chyba po CANie bo w Component: pisze "ABS 20IE CAN 0001". Airbag: 1J0 909 609, ECU: 06A 906 019 AK. Gdy wchodzę w 19-CAN Gateway to nie łączy się, więc pewnie tylko ABS mam po CANie i licznika 1J5 nie wstawi.
Napiszesz jakby to wyglądało ?
Sprawdziłem i chyba mam "troszkę CANu: w zielonek wtyczce licznika mam kabelki w 19, 20 (te od CANu), ABS(1J0 907 379G) mam chyba po CANie bo w Component: pisze "ABS 20IE CAN 0001". Airbag: 1J0 909 609, ECU: 06A 906 019 AK. Gdy wchodzę w 19-CAN Gateway to nie łączy się, więc pewnie tylko ABS mam po CANie i licznika 1J5 nie wstawi.
Re: Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
Can gateway ogarna licznik jak masz 919 to sie nie połączysz.
Podjedź do kogoś kto ma 1/2 fis podepnij jego zegary jak obrotomierz się podniesie to masz can i wtedy można szukać 1j5
Wysłane z mojego Le X820 przy użyciu Tapatalka
Podjedź do kogoś kto ma 1/2 fis podepnij jego zegary jak obrotomierz się podniesie to masz can i wtedy można szukać 1j5
Wysłane z mojego Le X820 przy użyciu Tapatalka
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
wczoraj napisałem, że Twój ECU ogarnia CAN...a w okienku obok miałem otwarty także temat o liczniku i to tam widziałem nr sterownika AGR
Twój sterownik był montowany do końca roku modelowego 99...czyli może być lipa z CAN
Twój sterownik był montowany do końca roku modelowego 99...czyli może być lipa z CAN
- grzechotek
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: śr kwie 15, 2015 21:24
- Auto: Golf MK6
- Silnik: BSE
- Zero_Gravity
- Użytkownik
- Posty: 266
- Rejestracja: sob lip 12, 2014 16:44
Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
Mój jest z września 1998, tylko ABS po CAN miałem, przewody pomarańczowe w kostce licznika też miałem. Zrobiłem test, kupiłem licznik z passata od znajomego za 4-pak piwa i zrobiłem test, czy ruszy wskazówka obrotomierza. Jak ruszy, to możesz dalej działać. Jak nie, to dalej nie da rady
- PiotrekG87
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: śr lis 26, 2014 12:38
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: VW Bora
- Silnik: AKL
Re: Stary FullFIS na nowy FullFis - zamiana.
Masz CAN w ECU na 100%, możesz podpinać licznik xxx 920 xxx. Airbag masz niestety analogowy, czyli musisz szukać licznika 840, 841, 842 żeby kontrolka działała prawidłowo. W nowszych licznikach kontrolkę airbag musisz wyłączyć kodowaniem CAN gateway.grzechotek pisze:Wiem, że o licznikach jest sporo tematów, ciężko przejść przez wszystkie.
Napiszesz jakby to wyglądało ?
Sprawdziłem i chyba mam "troszkę CANu: w zielonek wtyczce licznika mam kabelki w 19, 20 (te od CANu), ABS(1J0 907 379G) mam chyba po CANie bo w Component: pisze "ABS 20IE CAN 0001". Airbag: 1J0 909 609, ECU: 06A 906 019 AK. Gdy wchodzę w 19-CAN Gateway to nie łączy się, więc pewnie tylko ABS mam po CANie i licznika 1J5 nie wstawi.
Sterowniki dla silnika AKL:
brak CAN
- 06A 906 019
częściowy CAN (działa obrotomierz, nie działa spalanie)
- 06A 906 019 BF
CAN
- 06A 906 019 AK
- 06A 906 019 BQ
- 06A 906 019 CA (tempomat)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości