Drga , cięzko pali , v-max 155km/h
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Drga , cięzko pali , v-max 155km/h
Witam , mam golfa 4 z silnikiem AGR czyli na turbie z zaworem. I problem polega na tym że ciężko pali ciepły zimny a jak odpali to drga na wolnych obrotach tak jakby lekkie szarpanie , do tego na autostradzie nie pojechał więcej niż 155 . Do 80km/h jakoś jedzie powiedzmy jak na 90km potem jakby łapał muła > Ktoś coś ?
Aha jak wpiąłem się vag com-em to kąt wtrysku 50-55 A dawka skacze od 1-8 do 3-6 . Błędów brak.
Aha jak wpiąłem się vag com-em to kąt wtrysku 50-55 A dawka skacze od 1-8 do 3-6 . Błędów brak.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Drga , cięzko pali , v-max 155km/h
Poczatek wtrysku sprawdza się w BS basic seting ,czyli nastawach podstawowych ,nigdy w blokach pomiarowych ,bo tam nie widać statycznego początku wtrysku ,tylko "poprawiony " przez ECU .O ile sprawdzaleś w BS i miałeś wartość 40-50 to jest ok i wygląda to na problem z opilkami w nastawniku ,albo pękniętymi sprężynami tłkorozdzielacza ...jedno i drugie bedzie widoczne po zdjeciu nastawnika
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Drga , cięzko pali , v-max 155km/h
Tak , sprawdzałem w bassic settings . Można zdjąć nastawnik bez demontażu całej pompy ? I jeśli będą opiłki to pompa to wymiany , czy tylko czyszczenie ?Tak pozatym to wystarczy musnąć gaz zwiększyć obroty o może 50 i silnik chodzi elegancko . Alee to nie rozwiązuje problemu z cięzkim odpalaniem.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Drga , cięzko pali , v-max 155km/h
Jak kazdą odkręcaną część .spawak87 pisze:Można zdjąć nastawnik bez demontażu całej pompy ?
Raczejspawak87 pisze:I jeśli będą opiłki to pompa to wymiany
nastawnik do czyszczenia ,a drobniutkie opiłki zwykle widać na czterech szpilkach od spodu nastawnika .Przed odkreceniem nastawnika radzę w miarę dokładnie zaznaczyć jego położenie ,bedzie mniej zabawy przy ponownym montaży i ustawianiu dawki .Po zdjęciu nastawnika widać też sprężyny tlkorozdzielacza czy są całe , a zdarza się że pęknięte są obie ,albo jedna ,co objawia się podobnymi objawami do "nastawnikowych "
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Drga , cięzko pali , v-max 155km/h
A gdzie wyczytałeś że ma coś dać Odpiecie impulsatora i owszem jest to jakiś test ,ale sprawdza się tylko przy lekko brudnym nastawniku , a nie jak już na jałowych "telepie " .Także nie trać czasu na zbędne testy ,tylko odkrecaj nastawnikspawak87 pisze:Odpięcie impulatora czy przepływki nic nie dało .
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Drga , cięzko pali , v-max 155km/h
Wyczyściłem nastawnik , dalej to samo , wymieniłem filt paliwa , nie ma już pęcherzy w układzie .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 173 gości