Kable do podłączenia manetki MFA do zegarów FIS
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kable do podłączenia manetki MFA do zegarów FIS
Dzień dobry!
Chciałbym jeszcze raz podziękować wszystkim za pomoc oraz @amatorek i @matipro22 za materiały.
Wczoraj zamontowałem zegary 919 FIS. Wszystko działa, nawet czujnik temperatury pokazuje dobrze.
Niestety nie działa funkcja zużycia paliwa. W internecie piszą że trzeba dać jeszcze jeden kabel od zielonej kostki za zegarami (pin 32) do bloku sterowania silnikiem - pin 2 (blok ewentualnie znajduję się nad kolanami kierowcy). Tyle łaziłem tam ale coś nie za bardzo kojarze...
foto - na dole
Na ostatnim foto widać że jest połączenie dwóch kostek (1J0937763), gdzie występują żeńskie i męskie wtyczki.
Czy ma ktoś może taką kostkę z kablami albo zna numer męskiej wtyczki albo wie jak pomoc inaczej?
samej kostki na allegro nie znajduję nawet.
#katowice
Chciałbym jeszcze raz podziękować wszystkim za pomoc oraz @amatorek i @matipro22 za materiały.
Wczoraj zamontowałem zegary 919 FIS. Wszystko działa, nawet czujnik temperatury pokazuje dobrze.
Niestety nie działa funkcja zużycia paliwa. W internecie piszą że trzeba dać jeszcze jeden kabel od zielonej kostki za zegarami (pin 32) do bloku sterowania silnikiem - pin 2 (blok ewentualnie znajduję się nad kolanami kierowcy). Tyle łaziłem tam ale coś nie za bardzo kojarze...
foto - na dole
Na ostatnim foto widać że jest połączenie dwóch kostek (1J0937763), gdzie występują żeńskie i męskie wtyczki.
Czy ma ktoś może taką kostkę z kablami albo zna numer męskiej wtyczki albo wie jak pomoc inaczej?
samej kostki na allegro nie znajduję nawet.
#katowice
- grzechotek
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: śr kwie 15, 2015 21:24
- Auto: Golf MK6
- Silnik: BSE
Kable do podłączenia manetki MFA do zegarów FIS
Tę pomarańczową wtyczkę masz w puszce w podszybiu. Demontujesz wycieraczki, ten plastik co idzie wzdłuż szyby, potem mechanizm wycieraczek i po stronie kierowcy masz puszkę.
Kable do podłączenia manetki MFA do zegarów FIS
hm na fotkach wygląda że z wewnątrz gdzieś da się dostać
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kable do podłączenia manetki MFA do zegarów FIS
te zdjęcia są robione od wewnątrz...za skrzynką z przekaźnikami u góry widać te wtyczki
- grzechotek
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: śr kwie 15, 2015 21:24
- Auto: Golf MK6
- Silnik: BSE
Kable do podłączenia manetki MFA do zegarów FIS
Najlepiej dostać się do puszki w podszybiu rozłączyć wtyczkę, potem od strony przekaźników żeńską wtyczkę wyciągną w dół, bo żeby zamontować tego pina to trzeba odbezpieczyć (to takie fioletowe) bo nie wsadzi pina.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kable do podłączenia manetki MFA do zegarów FIS
racja, z zewnątrz jest lepsze dojście...a jak czasami trzeba ciągnąć kabelki do ECU to i tak trzeba drzeć podszybie
Kable do podłączenia manetki MFA do zegarów FIS
pół auta rozebrać trzeba chyba żeby od zewnątrz wejść.
Eh spróbuje za jakiś tydzień albo dwa...
A co z wtyczką? Może na hama kabelek lutownicą obrobić i zrobić go w kształcie tego connectora czy poszukać gdzieś coś podobnego? Niestety nie wiem jak w całości nawet wygląda ta wtyczka.
Eh spróbuje za jakiś tydzień albo dwa...
A co z wtyczką? Może na hama kabelek lutownicą obrobić i zrobić go w kształcie tego connectora czy poszukać gdzieś coś podobnego? Niestety nie wiem jak w całości nawet wygląda ta wtyczka.
Re: Kable do podłączenia manetki MFA do zegarów FIS
I jak udało się podpiąć ten ostatni kabel? bo mnie to dziś czeka, masz jakieś fotki? Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości