Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Poratuje ktoś numerem dokładki zderzaka PDC V6 do HB?
Etka coś mnie oszukuje
Niby jest numer i opis dokładki która mnie interesuje...ale niżej jest ten sam numer i inny opis
Jeszcze takie teoretyczne...głupie...pytanie...a może zagadka
Mam dwa auta...zamieniam sobie między nimi silniki...co z przebiegiem Dla mnie nie liczy się przebieg auta...bo co mi po przebiegu zawieszenia, opon czy hebli...interesuje mnie przebieg silnika żebym wiedział kiedy zmienić olej, rozrząd itd.
Przy zamianie silnika i tak wszystko pójdzie nowe i przebieg na szafie nie będzie miał na to żadnego wpływu...ale chodzi o to czy ktoś się może przypiedrolić np diagnosta który będzie robił pierwszy przegląd z nowym silnikiem...i się czepi że ostatnio przebieg był większy
Etka coś mnie oszukuje
Niby jest numer i opis dokładki która mnie interesuje...ale niżej jest ten sam numer i inny opis
Jeszcze takie teoretyczne...głupie...pytanie...a może zagadka
Mam dwa auta...zamieniam sobie między nimi silniki...co z przebiegiem Dla mnie nie liczy się przebieg auta...bo co mi po przebiegu zawieszenia, opon czy hebli...interesuje mnie przebieg silnika żebym wiedział kiedy zmienić olej, rozrząd itd.
Przy zamianie silnika i tak wszystko pójdzie nowe i przebieg na szafie nie będzie miał na to żadnego wpływu...ale chodzi o to czy ktoś się może przypiedrolić np diagnosta który będzie robił pierwszy przegląd z nowym silnikiem...i się czepi że ostatnio przebieg był większy
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Pod warunkiem że cyna przesiąknęła przez przewody, to wszystko będzie działać poprawnie. Ja nigdy nie zostawiam takich kropel. Zawsze czekam aż cyna wsiąknie i widzę pojedyncze żyłki kabli, wtedy mam pewność ze cyna weszła aż do środka kabla. Wtedy masz 100% pewny styk.Jaroslaw.b pisze:Garrison pisze:Pozwolę sobie tutaj również zadać pytanie odnośnie lutów... Chodzi o moduł komfortowych kierunkowskazów. Czy przylutowanie przewodów modułu do istniejących konektorów, w sposób jak na zdjęciu (w zasadzie wygląda jak kropla cyny), jest wystarczająco mocne i bezpieczne w tym miejscu?
Tak powinno być bezpieczne
Qto pisze:sebekgolf, dzięki
Jak rozłożę wiązki na stole to będę wszystko widział...ale większość teorii próbuje sobie przygotować przed przystąpieniem do prac. Jeśli jest jak piszesz to wystarczy że instalację od poduch zostawię a przełożę tylko sterownik i resztę klamotów.
Nie zrozumiałeś. Moduły są te same ( kontynentalny czy UK), kable w wiązkach są krosowane. Czyli jeśli chcesz wsadzić wiązkę z wersji UK, to będziesz musiał kable pozamieniać fizycznie na wejściach). Miałem fizycznie wiązkę kontynentalną i wiązkę UK. Jak mnie pamięć nie myli to we wtyczkach wyglądało tak samo, ale już do innych drzwi podłączone było i pod inne czujniki (albo na odwrót, dawno temu to robiłem już dokładnie nie pamiętam). ZAŁÓŻMY że wtyczka od sterownika poduch wygląda tak samo ( kable w te same miejsca wchodzą jeśli chodzi o kolory), ale strony są zamienione. Czyli na przykład w kontynentalnym różowy i biały kabel idzie do poduszki fotela przedniego po lewej stronie auta, a w UK pójdzie na poduszkę fotela, prawą przednią stronę samochodu. To samo z czujnikami. Najprościej w takiej sytuacji pozamieniać kable we wtyczce zamiast pruć całą instalację. Na koniec przetestować wszystko VAGiem wypinając poszczególne poduchy i czujniki, sprawdzając czy odpowiednie błędy wywali.
Po prostu załóż jaśki które chcesz dołożyć, zepnij instalację, a potem odepnij którą poduchę i od razu będziesz wiedział co jest nie tak
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Kącik posiadaczy MK4
Witam,muszę oddać alternator do regeneracji, bo piszczy tylko nie wiem jak zabrać się za jego wymontowanie. Poratuje ktoś jakimś dobrym opisem wymontowania i jakich kluczy muszę użyć. Z góry dziękuję.
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Kącik posiadaczy MK4
Panowie, centralny zamek w tylnych prawych drzwiach mi świruje i nie chce ich zaryglować. Jest jakiś sposób, by je czasowo zablokować, by nie można było ich otworzyć od zewnątrz?
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Działa, ale pod warunkiem, że wykonam pewien rytuałQto pisze:Wcisnąć rygielek?
1. Otworzę drzwi kierowcy.
2. Zamknę auto pilotem.
3. Wcisnę rygiel w drzwiach.
4. Wyjdę z auta.
5. Zamknę drzwi kierowcy.
Chodziło bardziej o stałe rozwiązanie, na które wpadłem - odłączyć klamkę. Ale utrudniłoby to życie jeszcze bardziej.
Przemęczę się tak przez weekend, bo chcę w końcu zrobić trochę kilometrów. W przyszłym tygodniu zacznę ogarniać zamek.
Teraz inne pytanie, bo w tylnych drzwiach mam wolne po jednej wtyczce, do której dochodzą dwa kable - czarny i biały. Zgaduję, że są one do głośniczków przy klamkach, których jako jedyne mi brakuje?
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
O kurde... Ja głupi na to nie wpadłem. Chyba podświadomie nie chcę wracać już do tych miejscQto pisze:Odłącz wtyczkę na słupku B i wtedy wciśnij rygiel
Ale w razie czego od środka otworzę?
Kącik posiadaczy MK4
Panowie może ktoś coś podpowie, mam taki problem posiadam tylko jeden kluczyk scyzoryk do mk4 ( 2003 ) i nie działa z pilota. Próbowałem adaptować pilota w zamku, stacyjce i VCDSem również bez skutku. W kluczyku nówka bateria , dioda na nim miga. Dodam jeszcze że ori radio gamma V nie wyłącza się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki ( może ma to jakiś związek z pilotem) , wszystkie kable ori nic nie grzebane.
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Kącik posiadaczy MK4
A ja mam kolejne pytanie... Tweeterki w tylnych drzwiach znacznie wpływają na dźwięk w samochodzie? Czy może lepiej się nie pchać w wysokotonowe na tył, gdy przeważnie z tyłu nikt nie siedzi?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
może mieć...na włączonym zapłonie pilot nie działapawel.GTI pisze:Dodam jeszcze że ori radio gamma V nie wyłącza się po wyjęciu kluczyka ze stacyjki ( może ma to jakiś związek z pilotem)
Garrison, psują dźwięk i to strasznie...chyba że po prostu ma grać. Ja teraz w dupowozie mam 8 głośników i jakoś to jest...ale w moim mk4 tweetery z tyłu psują wszystko jeśli o jakość dźwięku chodzi - także są odłączone
Ja z kolei mam takie pytanie...do ściągnięcia zacisku przedniego i jarzma pod tarczę 312 oraz zacisku tylnego i jarzma z tarczą 256 wystarczy klucz płaski 15, jakiś 13 i imbus 7mm? ...no i krzyżak żeby tarczę odkręcić. Demontaż kół pomińmy
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
Jak mnie pamięć nie myli to imbus był potrzebny żeby odpiąć zacisk od jarzma. Zrzucało się dwie plastikowe zaślepki z prowadnic i pod nimi było miejsce na imbus.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
Pilot nie reaguje na zapłonie i bez, myślę jeszcze żeby wyciągnąć moduł komfortu może zimne luty się porobiły. Dziwi mnie własnie to nie wyłączanie się radia ,w drugim mk4 funkcjonuje to prawidłowo z Gamma V.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
skoro radio się nie wyłącza...to tak jakby przez cały czas był zapłonpawel.GTI pisze:Pilot nie reaguje na zapłonie i bez
aaaa o tym zapomniałem, ale to gładko pójdzie (chociaż widziałem już spawane te "śrubki"). Jarzmo jest na imbus 7?sebekgolf pisze:Jak mnie pamięć nie myli to imbus był potrzebny żeby odpiąć zacisk od jarzma. Zrzucało się dwie plastikowe zaślepki z prowadnic i pod nimi było miejsce na imbus.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości