Uszczelniacze pompowtrysków BORA 1.9 TDI AJM - dymienie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Uszczelniacze pompowtrysków BORA 1.9 TDI AJM - dymienie
mich77bor, - u mnie problem z ciężkim odpalaniem został rozwiązany założyłem zaworek zwrotny na wężu który doprowadza paliwo na silnik, zaraz za filtrem paliwa.
Np dzisiaj przy -14'C po jednym grzaniu świeć pali na pół obrotu bez najmniejszego problemu
Tak więc koszt 7zł i spokój
Np dzisiaj przy -14'C po jednym grzaniu świeć pali na pół obrotu bez najmniejszego problemu
Tak więc koszt 7zł i spokój
-
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:34
Uszczelniacze pompowtrysków BORA 1.9 TDI AJM - dymienie
AJM-y tak chyba mają. U mnie jest tak samo po nocy w garazu tez tak pali i dymi. Pierwszy silnik PD i najmniej dopracowany. Tak czy siak sprawdz kompresje moze tez to zrobie. Zobaczymu jak i Ciebie wyjdzie
Uszczelniacze pompowtrysków BORA 1.9 TDI AJM - dymienie
mich77bor, u mnie tego zaworu nie było więc wsadziłem uniwersalny rozmiar 6
U mnie pali elegancko
Jeżeli pompki macie zdrowe, świece ok, czujnik temp, akumulator to pozostaje tylko cofanie się paliwa.
U mnie pali elegancko
Jeżeli pompki macie zdrowe, świece ok, czujnik temp, akumulator to pozostaje tylko cofanie się paliwa.
Uszczelniacze pompowtrysków BORA 1.9 TDI AJM - dymienie
Witam .mam ten sam problem ciężko mi pali jak jest zimny.silnik 1.9 tdi ajm 115km.wymieniłem sporu rzeczy i nadal lipa.(świece .rozrusznik. Czujniki temperatury.zawór zwrotny zalozylem. Pompę vacum. Mierzylem kompresja po 30na każdym .I powiem tak wypalą tak czasami ze jak było np.-3 to zapalił od pierwszego Obrotu .a czasami bywa także musi z 3razy obrócić. A jakjest- 13 rów ogóle jak złom odpala. Nie wiem już co wymienić. Powiem tak mam przytarty wałek na jednej krzywce. Czy to może być objawem tego
Uszczelniacze pompowtrysków BORA 1.9 TDI AJM - dymienie
Witam .mam ten sam problem ciężko mi pali jak jest zimny.silnik 1.9 tdi ajm 115km.wymieniłem sporu rzeczy i nadal lipa.(świece .rozrusznik. Czujniki temperatury.zawór zwrotny zalozylem. Pompę vacum. Mierzylem kompresja po 30na każdym .I powiem tak wypalą tak czasami ze jak było np.-3 to zapalił od pierwszego Obrotu .a czasami bywa także musi z 3razy obrócić. A jakjest- 13 rów ogóle jak złom odpala. Nie wiem już co wymienić. Powiem tak mam przytarty wałek na jednej krzywce. Czy to może być objawem tego
Uszczelniacze pompowtrysków BORA 1.9 TDI AJM - dymienie
Witam .mam ten sam problem ciężko mi pali jak jest zimny.silnik 1.9 tdi ajm 115km.wymieniłem sporu rzeczy i nadal lipa.(świece .rozrusznik. Czujniki temperatury.zawór zwrotny zalozylem. Pompę vacum. Mierzylem kompresja po 30na każdym .I powiem tak wypalą tak czasami ze jak było np.-3 to zapalił od pierwszego Obrotu .a czasami bywa także musi z 3razy obrócić. A jakjest- 13 rów ogóle jak złom odpala. Nie wiem już co wymienić. Powiem tak mam przytarty wałek na jednej krzywce. Czy to może być objawem tego
Uszczelniacze pompowtrysków BORA 1.9 TDI AJM - dymienie
Nie to nie wina walka. Generalnie to wina wtryskow. Ale korekta w mapie tez pomaga. Pamietajmy ze pompowtryski czy wtryski cr to element ktory musi zarowno podlac duze wartosci paliwa przy max bucie jak i bardzo malutenkie wartosci przy pracy jalowej czy odpalaniu. Teraz minimalne niedomagania wteyskow objawia sie na poerwszy ogien przy malych wydatkach. Choc jadac na chipsa to tez pewnie wyjdzie ze juz nia sa w stanie podlac tyle ile powinny.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 182 gości