tomek08 pisze:Witam, to i ja się wtrącę. Miałem w swoim ASV 0,216tki, hybryda AWX/ARL i FMIC, po strojeniu na ori pompie wyszło 162KM i 333NM. Potem wleciała 11tka na fali DE110 było lepiej. Obecnie jest CAHA 11tka na fali DE143 i samochód w trybie miejskim, na dojazdy do pracy po 5,5km w jedną stronę, przy normalnej jeździe spala poniżej 5l/100KM, a i spokojnie można zejść ze spalaniem do 4,0l/100km w trybie mieszanym. Również nie pchał bym się w turbo WG.
KLICHO, podrzuć w silnikach z jaką mocą występowała ta gtc1549vz ?
Pozdrawiam.
No już nie przesadzaj z tymi 4 litrami w jeździe mieszanej bo jeszcze ktoś uwierzy i później będzie zawiedzony.
Miałem ibizę AHU i jedyne co udawało się osiągnąć to 4,3-4,5 na dłuższej trasie. W trybie mieszanym 5,5-6,0.
Za to cięższy pasek b5 na pompie 11 i wtryskach 216 wypija PRZYNAJMNIEJ 4,6 przy delikatniej jeździe na trasie. Spalanie po zmianie starej pompy 10mm na fabrycznie nową 11mm spowodowała wzrost spalania kilka setek.