Prośba o interpretację błędów

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Iceman2305
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz maja 21, 2017 19:56

Prośba o interpretację błędów

Post autor: Iceman2305 » ndz maja 21, 2017 20:23

Witam,

Jestem posiadaczem BORA 2.0 benz o oznaczeniu silnika AQY. Ostatnio podczas jazdy zapalił mi sie check engine, po chwili zgasł i znów sie zapalił, więc pierwsze co podłączenie pod kompa, no i wyskoczyły mi poniższe błędy. Mógłby ktoś mi pomóc w znalezieniu problemu?

17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected (odłączyła sie rurka z pompy powietrza wtórnego, myśle że to mogłobyć przyczyną wywalenia błedu)
P0411 - 35-00 - -

16556 - Fuel Trim; Bank 1 : System Too Rich
P0172 - 35-00 - -

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-00 - -

17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit (Ten błąd wyskoczył przeze mnie, ponieważ odpiąłem kostke od zaworu, który klekotał jak silnik diesla..)
P1426 - 35-10 - - - Intermittent

Czy te błędy są powiązane z błędem Sondy lambda? Dodam że dziś po sprawdzeniu ponownie wyskoczyły błędy:

16556 - Fuel Trim; Bank 1 : System Too Rich
P0172 - 35-00 - -

17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -

Auto zaczęło dziwnie pracować, raz klekocze, raz nierówno chodzi, obroty delikatnie faluja, z wydechu zaczęło tak jakby bulgotać, i raz na jakiś czas zaworek N80 "klekocze", "cyka" . Poczytałem o tym zaworku, sprawdziłem go VAGiem i mimo glosnej pracy niby dziala i jest ok.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości