[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
Moderator: G0 Karcio
[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
Ona się normalnie podda galwanizacji bo to w kóncu stal jest. Pytanie tylko po co i czy benzyna nie nabroi nic. Raczej nie
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
RasPL, no niekoniecznie z tego co wiem ale fakt faktem, bardziej zasadna jest rozkmina, o ktorej wspomniales.. sam chcialem dac do krycia listwe paliwa i jakos caly czas nie jestem przekonany
- tabaluga mk2
- Ma gadane
- Posty: 225
- Rejestracja: czw wrz 18, 2014 22:41
- Lokalizacja: Pomorskie Żukowo-Przyjaźń
[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
no, no teraz to jest połysk
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=558250" onclick="window.open(this.href);return false; golf MKII BY TABALUGA
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=609924" onclick="window.open(this.href);return false; MKII 1985
[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
Klimatyzacja ciąg dalszy
przerobione zostały końcówki aluminiowe, węże puszczone w podłużnicy co by clean był cleanem, węże jeszcze nie zakute, bo i tak są do wyjęcia, po wyspawaniu komory i malowaniu zostaną zakute na gotowo i w odpowiedniej długości, mróz latem w samochodzie coraz bliżej
przerobione zostały końcówki aluminiowe, węże puszczone w podłużnicy co by clean był cleanem, węże jeszcze nie zakute, bo i tak są do wyjęcia, po wyspawaniu komory i malowaniu zostaną zakute na gotowo i w odpowiedniej długości, mróz latem w samochodzie coraz bliżej
[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
Mam nadzieję że dasz jakąś gumę na te otwory przez które przechodzą przewody.
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
Stalu, spokojna głowa, dopracuje się wszystko po malowaniu, gumy będą żeby przewody się nie przetarły na razie rozkmina jest co do wentylatorów, płaskie 2 spale wejdą ale one są jednobiegowe, a zostawiłem sterownik wentylatorów z mk4, i przydały by się 2 wiatraki z tylu 2 biegowe ale póki co brak miejsca, trzeba pas ciąć i przerabiać, ale jeszcze to się pomysli
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
z przodu jakis pchajacy nie wejdzie? ewentualnie mozna zrobic zeby 1 odpalał na 1szy biegu a na 2 biegu dołączał sie 2ZALEK pisze:płaskie 2 spale wejdą ale one są jednobiegowe, a zostawiłem sterownik wentylatorów z mk4, i przydały by się 2 wiatraki z tylu 2 biegowe
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
ZALEK, z forda mondeo sa dosc cienkie i robia przeciag okrutny, spale mam nadzieje, ze mowisz o ori, nie sa zle ale szalu nie ma..
Re: [MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
Elegancko to wygląda
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
rysiektr, też tak myślałem Marcin, z przodu i z tyłu wchodzą 2 płaskie, były by na przeciwko siebie jeden by odpowiadał za jeden bieg A drugi za 2 bieg
kkkacper, tak myślałem o spalach ori
kkkacper, tak myślałem o spalach ori
[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
Już nie przesadzaj, ludzie to mieszczą jesze z IC, pas do przeróbki i przesuń wsio do zderzaka i powinien sie zmieścić nawet ori podwójny z toledo i broń cie panie chińczyka bo ugotujesz ten silnik jeszcze na klimie to juz powodzenia życzęZALEK pisze:ale póki co brak miejsca, trzeba pas ciąć i przerabiać, ale jeszcze to się pomysli
Edit
Zobacz u michała jak jest upchane http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... start=3612" onclick="window.open(this.href);return false; , wiem że u ciebie silnik będzie bliżej pasa ale odchodzi IC
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
Fajny patent,tylko czy wspornik od zderzaka wejdzie?ZALEK pisze:węże puszczone w podłużnicy
[MK2] od CL do Edition One! RECARO, Artec 9.5J -> 2.3 V5
Stalu, no ładnie upchał Ale pas totalnie przerobiony jakbym tak zrobił to juz na pewno z tylu powinny wejść 2 wentylatory
Michał_1977, nie wchodzi w nim tez będzie taka dziura, albo wspornik sie przerobi
Michał_1977, nie wchodzi w nim tez będzie taka dziura, albo wspornik sie przerobi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości