Prośba o analize logów

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Duchu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 09:37
Lokalizacja: Wadowice
Kontakt:

Re: Prośba o analize logów

Post autor: Duchu » ndz maja 14, 2017 20:53

rotkeh pisze:
Duchu pisze:Zapomniałem napisać, że turbo jest nówka sztuka garret od ASZ(made in italy) łącznie z gruszką (fabrycznie ustawiona i zabezpieczona lakierem czy klejem na cięgnie) tak więc to chyba nie turbo.

Co o tym myślicie teraz?
Czyli mamy rozumieć że wcześniej siedziało turbo od AJM a teraz kolega włożył od ASZ :bajer:
Jeśli tak to raczej problem leży w programie. Ja pokażę Ci dla porównania mapę N75 dla silnika AJM i ASZ ,a Ty wyciągnij wnioski czy będzie to chodzić tak samo. (Nie wiemy co masz w mapie N75 po podniesieniu mocy). Tak że jeśli mam rację to bez korekty mapy N75 nie bardzo to będzie chodzić. Można by było próbować podłożyć mapę N75 od ASZ.
Obrazek
Dokładnie. Wcześniej turbo bylo seria AJM, ale zaczelo umierac wiec zainwestowalem w asz.


137@345 ;)

Duchu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 09:37
Lokalizacja: Wadowice
Kontakt:

Re: Prośba o analize logów

Post autor: Duchu » ndz maja 14, 2017 20:55

wesol pisze:Nie ma nic to do gadania. Turbo asz i ajm sa niemal identyko. Moze nawet wpakowac i arl i bedzie chodzic. Ja w swoim zapakowalem gtb2056vl i chodzilo to prawie identycznie jak seria.

To ze nowe turbo nie znaczy ze nie zlezale na magazynie i w srodku korozji nie ma.
Tylko jak wytlumaczyć ze pod palcem chodzi bardzo plynnie? Absolutnie zadnych oporow.
Jedynie albo zle fabryka ustawila albo jak kolega wczesniej mowi program?


137@345 ;)

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Prośba o analize logów

Post autor: wesol » pn maja 15, 2017 06:32

Pamietaj ze turbo na zgaszonym to jest zimne po drugie nie chodzi o plynny ruch pach pach od lewej do prawej gora dol. Ta lapka jest przestawiana przez gruszke w skokach o nawet nie pol milimetra. Pytanie czy przy takich malych ruch-ach wiec i tez malych zmianach na podcisnieniu gruszki te skoki sa plynne. Turbo ajm i asz to nie jakis przeskok niewiadomo jaki. To sa dokladnie te same turbiny a roznica lezy tylko w wiekszym kole kompresji czyli alumniowym o niecale 2 mm wg katalogu garretta. Smialo ozesz nawet zalozych turbo od ARL gdzie ten wirnik jest jeszcze wiekszy. Ja z turbo AUY czyli to samo co AJM zalozylem GTB2056 i zero roznicy. tylko dorobine pozniej wstawalo ale to roznica moze 100-150 obrotow wg logow. A doladowanie idzie jak po sznurku. mimo ze to juz duza locha. Mapa tu nie ma nic do gadania. Te silniki ASz aRL ajm i tak dalej to w zasadzie te same jednostki. Roznice drobne w osprzetach. wiele razy tlumacze bo ludzie zmieniaja na slupek ASZ. Celujesz w moce po 300-400 koni?? no nie to AJM wytrzyma pod 300 a nawet i wiecej. po co ta wymiana wiec??


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości