MK4 nierowna praca silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

DWMC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw maja 11, 2017 22:13

MK4 nierowna praca silnika

Post autor: DWMC » sob maja 13, 2017 09:44

Witam. Mam pewien problem w golfie 4, silnik 1.9 SDI, 98r. Auto na biegu jałowym przebiera. Wskakuje na obroty i spada i tak na okrągło,az do momentu kiedy dodam gazu. Na obrotach jest wszystko okej. Jedzie jak powinien. Dodatkowo czasami przy odpalaniu dlugo grzeje swiece, po nagrzaniu jak kontrolka zgasnie odpalajac wskakuje od razu na obroty po czym spada i chodzi jak nalezy. Na to wszystko nie ma reguły, dzieje sie to na cieplym i na.zimnym silniku. Wymieniłem już wszystkie świece, wężyki podcisnienia i nadal to samo. Po podłączeniu go pod komputer wyskakuje błąd:
01283
-zawór przestawienia klapy dławiącej
-nieprawidłowość
-nieciągły

Moze miał ktos podobny problem i wie o co chodzi bo ja nie mam juz pomysłów co to moze byc.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14220
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

MK4 nierowna praca silnika

Post autor: Michał_1977 » sob maja 13, 2017 11:10

DWMC pisze:01283
-zawór przestawienia klapy dławiącej
-nieprawidłowość
-nieciągły
Z tym błędem można jeździć i niec złego się nie dzieje. Jedyna niedogodność,to zatelepanie silnikiem podczas gaszenia.
Możesz jednak zajrzeć do środka i zobaczyć w jakim położeniu jest owa klapa gasząca. Powinna być poziomo,równolegle do przepływu powietrza.
Sprawdź czy nie ma powietrza w paliwie,kąt wtrysku VAGiem(selekt --> engine --> BS 04 --> grupa 000 okno 2 od lewej) po nagrzaniu silnika.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

DWMC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw maja 11, 2017 22:13

MK4 nierowna praca silnika

Post autor: DWMC » sob maja 13, 2017 11:38

Wlasnie ze podczas gaszenia jest wszystko okej. Tylko taki błąd pokazuje komputer. Klapa jest poziomo. Z tego co.moge jeszcze dodac to podczas odpalania jak wskakuje na obroty zakopci. Tylko w tej.sytuacji. w pozostalych ani dymka nie puści.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14220
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

MK4 nierowna praca silnika

Post autor: Michał_1977 » sob maja 13, 2017 13:10

Nastawnik był czyszczony kiedyś w tej pompie?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

DWMC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw maja 11, 2017 22:13

MK4 nierowna praca silnika

Post autor: DWMC » sob maja 13, 2017 14:00

Tzn ? W pompie paliwa ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14220
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

MK4 nierowna praca silnika

Post autor: Michał_1977 » sob maja 13, 2017 14:10

DWMC pisze:Tzn ? W pompie paliwa ?
Tak,w pompie wtryskowej.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

DWMC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw maja 11, 2017 22:13

MK4 nierowna praca silnika

Post autor: DWMC » sob maja 13, 2017 14:15

Ja nie czyscilem i szcerze mowiac poprzedni właściciel pewnie tez nie. A gdzie on.sie.znajduje ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14220
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

MK4 nierowna praca silnika

Post autor: Michał_1977 » sob maja 13, 2017 15:31

Cała góra pompy,to jest nastawnik. To ustrojstwo,gdzie kabloteka wchodzi.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 47 gości