Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK4
a po ch.. tracić pieniądze na mody jakiegoś golasa?
edit: sory to nawet nie jest mod......
edit: sory to nawet nie jest mod......
Re: Kącik posiadaczy MK4
Co Ci to przeszkadza?
Nie rozumiem takiego podejścia.
Nie Twoje pieniądze, więc nie zaglądaj komuś do portfela.
Na forum jest niejedno auto, które na początku było golasem, a teraz niejeden Highline zazdrości mu wyposażenia.
Nie rozumiem takiego podejścia.
Nie Twoje pieniądze, więc nie zaglądaj komuś do portfela.
Na forum jest niejedno auto, które na początku było golasem, a teraz niejeden Highline zazdrości mu wyposażenia.
Kącik posiadaczy MK4
A czy ja pytam skąd ma na to? Nie i mam to w To tylko moja opinia bo doposażanie budy golasa mk4 nie ma najmniejszego sensu bo ani to nowoczesne ani to klasyk. Z resztą teraz w 3/4 tematów nawet nie ma sensu zaglądać bo jest bieda edyszyn 1.6 ew 1.9 tdi 90km z kołpakami, a tuningowcy zamiast wymienić olej i rozrząd to kupują prawe duże i wycinają tłumiki
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Qto pisze:Ma ktoś trochę wiedzy na temat modzenia TDI?
Mam pomysł ale nie wiem czy możliwy do zrealizowania...w dziale speed na razie nie pytam co by mnie nie zjedli
Pomysł jest taki...ASZ/ARL (w przypadku modzenia nie ma znaczenia który z nich) z FMIC + program... i w przyszłości jakieś turbo które wyda pod 300KM (np coś z GTB22) + pompki które ogarną ok 270KM (np Firad +50%)...ogarnięcie tego programem na jakieś bezpieczne 240KM przy seryjnym wydechu i EGR?
Wydech nie musi być w pełni seria ale katalizator musi zostać...EGR też.
Auto ma służyć do sprawnego przemieszczania się (120km dziennie + 2x w roku podróż 2kkm w jedna stronę) a nie wyścigów spod świateł.
Powiem Ci tak. Mam ASZ. W silniku zmieniane były tylko pompki na .... mniej wydajne z AWX (długa historia) które w momencie podmiany miały nalatane 270 tyś km, teraz mają już ponad 300 tyś. Wydech jest cały nowy z nierdzewy o odpowiednim przelocie ( tłumik jest, katalizator też wsadzony, ale nowy o większym przelocie, seryjny ma za mały przepust). Dolot też zmieniony na odpowiednio większe średnice. Turbo GTB 2260VK, Duży IC ( ledwie wszedł pod mocno naciągnięty zderzak dołem - do tego zderzak podcinany i kratki). Program zrobiony na spokojnie, z "miękkim" dołem. 226KM i 420Nm. Bez jakiejś mega ilości dymu (choć jak ja jeżdżę to w lusterku widać zadymę czasem ). Skrzynia (6b) przerobiona. Na 4 biegu idzie do licznikowych 190. Podczas hamowania nie udało się zapiąć 6 biegu bo na 5 łapało się już na limiter prędkości ( 255 km/h). Firadów nie montuj. Ponoć syf straszny i powtarzalność zerowa. Robił tą przeróbkę i stroił jeden z tutejszych userów. Jakbyś chciał więcej info to daj znać na PW.
kewinpol pisze:Witam, jakie polecacie radio do Golfa IV może być używane, aby miało możliwość odtwarzania utworów w mp3, wejście USB, aby można było podpiąć pendriva oraz odtwarzało płyty. Posiadam fabryczne głośniki i radio blaupunkt brighton mp35 i gra to całkiem nieźle, więc radio musi być na podobnym poziomie. Cena jaką chce dać to około 200 zł.
Jak ma wyjście na zmieniarkę to dokup emulator zmieniarki. Będziesz miał wejście AUX, wejście na karty SD oraz USB w jednym.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
@mass143
Nikt nie pytał o Tw opinię nt doposażania. Pytanie dotyczyło jak to zrobić.
Nikt nie pytał o Tw opinię nt doposażania. Pytanie dotyczyło jak to zrobić.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Wie kolega... Ja chcę doposażyć bo auto kupiłem myśląc o tym, by służyło (czyt. dobry stan techniczny) i miało chociaż klimatyzację. Stwierdziłem, że elektrykę można założyć po zakupie i nie ma co podbijać ceny auta wyposażeniem.mass143 pisze:A czy ja pytam skąd ma na to? Nie i mam to w To tylko moja opinia bo doposażanie budy golasa mk4 nie ma najmniejszego sensu bo ani to nowoczesne ani to klasyk. Z resztą teraz w 3/4 tematów nawet nie ma sensu zaglądać bo jest bieda edyszyn 1.6 ew 1.9 tdi 90km z kołpakami, a tuningowcy zamiast wymienić olej i rozrząd to kupują prawe duże i wycinają tłumiki
Co do tematów, to dział nazywa się "nasze auta", czyli kto chce pokazać swój nabytek i dzielić się historią (może kiedyś przyda się przy odsprzedaży?), ten to robi. Są tam auta mniej i bardziej przerobione, ale tak samo pokazują podejście właściciela. Dla szczególnie ambitnych jest przecież dział "Projekty"
Kącik posiadaczy MK4
Owszem pytał mnie o to Garrison:mass143 pisze:Barton_, ciebie tez nikt o zdanie nie pytał i co?
Ja w odróżnieniu od Ciebie nikomu ch..ów nie wtykam niepytany.Garrison pisze:Ja natomiast mam pytanie, kto z osób udzielających się tutaj ...
Jak powiedział kiedyś pewien powszechnie poważany nasz rodak: różnijmy się pięknie...
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Kącik posiadaczy MK4
Przepraszam ale zwrot typu:
To nie wyrażenie własnego zdania tylko wulgarna krytyka.mass143 pisze:a po ch.. tracić pieniądze na mody jakiegoś golasa?...
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
jakbyś mógł powiedzieć co konkretnie masz...ja nawet nie wiem czego szukać Mógłbym zrobić cały wydech od początku z nierdzewki...ale te dwie rzeczy (kat i tłumik) chciałbym wstawić...Ogólnie chodzi mi o podobny mod jak u Ciebie, graty nie muszą być identyczne...ale efekt końcowy podobny. Końcowe 240/440 zupełnie by mnie zadowoliło...a jakby było 220/400 na ładnym wykresie to też będzie oksebekgolf pisze: tłumik jest, katalizator też wsadzony
Garrison, myślałem że już dawno masz temat ogarnięty...pamiętam że trochę siedziałem w schematach aby Ci wszystko opisać...i było to jakiś czas temu.
Elektryk Ci tego nie zrobi...bo nie ma o tym pojęcia. Chyba że akurat znajdziesz jakiegoś kto wie co i jak działa w mk4.
gadasz jak moja matka...mass143 pisze:a po ch.. tracić pieniądze na mody jakiegoś golasa?
Są ludzie co lubią przy autach dłubać...a hobby potrafi kosztować
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Pamiętam Twoją pomoc i naprawdę doceniam - mam u Ciebie dług. Problem był taki, że do niedawna musiałem godzić szkołę z pracą, przez to nie miałem czasu by się za to zabrać. W zasadzie to dopiero od wczoraj mam czas - jestem w pełni bezrobotny, z ukończoną szkołąQto pisze:jakbyś mógł powiedzieć co konkretnie masz...ja nawet nie wiem czego szukać Mógłbym zrobić cały wydech od początku z nierdzewki...ale te dwie rzeczy (kat i tłumik) chciałbym wstawić...Ogólnie chodzi mi o podobny mod jak u Ciebie, graty nie muszą być identyczne...ale efekt końcowy podobny. Końcowe 240/440 zupełnie by mnie zadowoliło...a jakby było 220/400 na ładnym wykresie to też będzie oksebekgolf pisze: tłumik jest, katalizator też wsadzony
Garrison, myślałem że już dawno masz temat ogarnięty...pamiętam że trochę siedziałem w schematach aby Ci wszystko opisać...i było to jakiś czas temu.
Elektryk Ci tego nie zrobi...bo nie ma o tym pojęcia. Chyba że akurat znajdziesz jakiegoś kto wie co i jak działa w mk4.
gadasz jak moja matka...mass143 pisze:a po ch.. tracić pieniądze na mody jakiegoś golasa?
Są ludzie co lubią przy autach dłubać...a hobby potrafi kosztować
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
no to czytaj to co Ci wtedy napisałem...bierz się za robotę a jak czegoś nie będziesz wiedział to dopytuj.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości