MK4 nierowna praca silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
MK4 nierowna praca silnika
Witam. Mam pewien problem w golfie 4, silnik 1.9 SDI, 98r. Auto na biegu jałowym przebiera. Wskakuje na obroty i spada i tak na okrągło,az do momentu kiedy dodam gazu. Na obrotach jest wszystko okej. Jedzie jak powinien. Dodatkowo czasami przy odpalaniu dlugo grzeje swiece, po nagrzaniu jak kontrolka zgasnie odpalajac wskakuje od razu na obroty po czym spada i chodzi jak nalezy. Na to wszystko nie ma reguły, dzieje sie to na cieplym i na.zimnym silniku. Wymieniłem już wszystkie świece, wężyki podcisnienia i nadal to samo. Po podłączeniu go pod komputer wyskakuje błąd:
01283
-zawór przestawienia klapy dławiącej
-nieprawidłowość
-nieciągły
Moze miał ktos podobny problem i wie o co chodzi bo ja nie mam juz pomysłów co to moze byc.
01283
-zawór przestawienia klapy dławiącej
-nieprawidłowość
-nieciągły
Moze miał ktos podobny problem i wie o co chodzi bo ja nie mam juz pomysłów co to moze byc.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14220
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
MK4 nierowna praca silnika
Z tym błędem można jeździć i niec złego się nie dzieje. Jedyna niedogodność,to zatelepanie silnikiem podczas gaszenia.DWMC pisze:01283
-zawór przestawienia klapy dławiącej
-nieprawidłowość
-nieciągły
Możesz jednak zajrzeć do środka i zobaczyć w jakim położeniu jest owa klapa gasząca. Powinna być poziomo,równolegle do przepływu powietrza.
Sprawdź czy nie ma powietrza w paliwie,kąt wtrysku VAGiem(selekt --> engine --> BS 04 --> grupa 000 okno 2 od lewej) po nagrzaniu silnika.
MK4 nierowna praca silnika
Wlasnie ze podczas gaszenia jest wszystko okej. Tylko taki błąd pokazuje komputer. Klapa jest poziomo. Z tego co.moge jeszcze dodac to podczas odpalania jak wskakuje na obroty zakopci. Tylko w tej.sytuacji. w pozostalych ani dymka nie puści.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14220
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14220
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
MK4 nierowna praca silnika
Ja nie czyscilem i szcerze mowiac poprzedni właściciel pewnie tez nie. A gdzie on.sie.znajduje ?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14220
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
MK4 nierowna praca silnika
Cała góra pompy,to jest nastawnik. To ustrojstwo,gdzie kabloteka wchodzi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 51 gości