wibracje całego auta

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Lissek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lut 16, 2017 19:16

wibracje całego auta

Post autor: Lissek » śr maja 10, 2017 23:52

Witam!
Golf IV 1.9 TDI, AGR. Auto posiadam od 3 miesięcy i od samego początku nim trzęsie. Zaobserwowałem to np. jak:
- przyspieszam i ciągne troche na wyższe obroty
- przy szybszej jeździe, tak od 130 do 160. Wtedy wyraźnie czuję na kierownicy takie dygotanie.

Jak jade przelotową prędkościa np. 90/100 to drgania są stabilne i cały czas tak samo buja lecz mniej niż jak przyspieszam i wkrecam na obroty. Dodam,ze na pedale hamulca też czuć jak go wciskam i wtedy auto robi "dudududu" nie hamuje płynnie ale to chyba tarcze powichrowane mogą być.
Pytanie moje brzmi od czego to możę być? Moje propozycje to:
- źle wyważona koła (opony nadają się w sumie na wymiane)
- poduszki silnika
- przeguby wewnętrzne

Dziękuję i pozdrawiam!



Awatar użytkownika
krzychu195
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: czw paź 19, 2006 13:51
Lokalizacja: WGS
Kontakt:

wibracje całego auta

Post autor: krzychu195 » czw maja 11, 2017 16:32

Tarcze



Lissek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lut 16, 2017 19:16

Re: wibracje całego auta

Post autor: Lissek » czw maja 11, 2017 19:47

krzychu195 pisze:Tarcze
Tarcze to czuje jak huamuje ale, żeby telepało całym samochodem?



XardasSek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt maja 12, 2017 15:26

wibracje całego auta

Post autor: XardasSek » pt maja 12, 2017 17:17

Nie slizga Ci się sprzęgło? Albo na luzie nie słychać telepotania. Też tak mam gdy jadę 80km do 120km/h zaczyna telepac . Do wymiany dwumasa . A moim przypadku tak było. Tyle ze kupiłem i niezdazylem wymienić bo teraz mam problem z czujnikiem oleju . Zapraszam na mój post jeśli ktoś mógł by pomóc.



Lissek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lut 16, 2017 19:16

Re: wibracje całego auta

Post autor: Lissek » pt maja 12, 2017 21:34

XardasSek pisze:Nie slizga Ci się sprzęgło? Albo na luzie nie słychać telepotania. Też tak mam gdy jadę 80km do 120km/h zaczyna telepac . Do wymiany dwumasa . A moim przypadku tak było. Tyle ze kupiłem i niezdazylem wymienić bo teraz mam problem z czujnikiem oleju . Zapraszam na mój post jeśli ktoś mógł by pomóc.
nie mam takich objawów. Dwumas u mnie był wymieniany jakis rok temu.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

wibracje całego auta

Post autor: Michał_1977 » sob maja 13, 2017 08:23

Lissek pisze: źle wyważona koła (opony nadają się w sumie na wymiane)
Od tego powinieneś zacząć.

Przeguby wewnętrzne,jak są wywalone,to przenosi się nieprzyjemne chrobotanie,zazwyczaj w trakcie przyspieszania. Gdy się ujmie gazu,to cichnie.
Poduszka silnika też raczej przy przyspieszaniu najczęściej się odzywa i przenosi nieprzyjemne drgania na budę.

Zważ te koła najpierw. Może któraś opona ma guza?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Lissek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lut 16, 2017 19:16

Re: wibracje całego auta

Post autor: Lissek » sob maja 27, 2017 15:18

Michał_1977 pisze:
Lissek pisze: źle wyważona koła (opony nadają się w sumie na wymiane)
Od tego powinieneś zacząć.

Przeguby wewnętrzne,jak są wywalone,to przenosi się nieprzyjemne chrobotanie,zazwyczaj w trakcie przyspieszania. Gdy się ujmie gazu,to cichnie.
Poduszka silnika też raczej przy przyspieszaniu najczęściej się odzywa i przenosi nieprzyjemne drgania na budę.

Zważ te koła najpierw. Może któraś opona ma guza?
Nie występują zadne dziwięki typy chrabotanie. Buja budą i jak ujme gazu to przestaje i odrazu na kierownicy tez przestaje czuć wibracje,
Popony nadaja się na wymiane ale nie mają guzków.



Maszan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 819
Rejestracja: pn wrz 02, 2013 16:30
Lokalizacja: Skawina, malopolska

wibracje całego auta

Post autor: Maszan » sob maja 27, 2017 17:04

Przeguby wewnetrzne niekoniecznie beda chrobotac.Moje mialy wzery i bujanie auta bylo w zakresie 40-70km/h niezaleznie czy przyspieszalem czy nie.
Zalozylem nowe przeguby GSP i jest spokoj.
Tak wygladala czesc wewnetrzna przegubu od strony pasazera - 3 wzery:przebieg 300kkm; strona kierowcy miala tylko 1 wzer):
Obrazek


VW Bora 1.9TDI 01' ASV+sprzedany.
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony :)
Seat Leon 1.6 16 05' LPG

Lissek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lut 16, 2017 19:16

wibracje całego auta

Post autor: Lissek » sob gru 30, 2017 21:24

Wymiana wewnętrznego przegubu usunęła drgania auta.
Zamykam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 164 gości