Odcina turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: czw lip 02, 2015 19:44
Odcina turbo
Witam posiadam golfa 1.9tdi 110km ASV i mam problem z turbem a mianowicie odcina mi je czasami np przy wyprzedzaniu na 4 jadę około 100km/h daje gazu mam te 140 i odcina turbo gaz płasko a samochód nie przyśpiesza , powiem że zdarza się to czasami rzadko raz na pare dni . Dzisiaj zdarzyło mi się to 2 razy odstęp między tym jakies 10 min max . Po zgaszeniu i odpaleniu silnika wszystko wraca do normy co to może być , na koniec powiem ze wężyk od podcisnienia od n75 do egr jest lekko przytarty/pęknięty
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Odcina turbo
zrób logi...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Odcina turbo
Jeżdżę 8 lat 1,9 TDI, ASV, seria, w Octavi I, nalatane 205 tys. km. Diesel ze zmienną geometrią turbo jest na trasy i szybką, w miarę dynamiczną jazdę, a nie do miasta.
Kilka lat jeździłem nim 50 km w jedną stronę do roboty autostradą i zero problemów. Od pół roku jeżdżę po 15 km do roboty głównie po mieście i co chwila łapie notlauf.
Kilka lat jeździłem nim 50 km w jedną stronę do roboty autostradą i zero problemów. Od pół roku jeżdżę po 15 km do roboty głównie po mieście i co chwila łapie notlauf.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Odcina turbo
Oczywista Oczywistość i każdy własciciel powinien być tego świadom...ale większość posiadaczy tego "cuda " ,jezdzi zwykle "dookoła komina ", po miescie ,czy parę kilometrów do pracy ...do czego się auto z taką turbiną kompletnie nie nadaje ....efekt bedzie zawsze taki sam ,zapieczona gemetria i odcinaka podczas wyprzedzania . A tu co jakiś czas nowy "zdziwiony " ...."łapie mi awaryjny ,co to może być ? " w przypadku turbiny VNT w 99,9 % przypadków zawsze przyczyną jest to samo A ja zawsze powtarzam ...lepsze tuningowane tdi na WG ,niż najlepsza 11o tka z VNTjmw pisze: Diesel ze zmienną geometrią turbo jest na trasy i szybką, w miarę dynamiczną jazdę, a nie do miasta.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Odcina turbo
To wynika z dwóch rzeczy - przede wszystkim z naturalnego zużycia silnika i osprzętu, nie tylko turbo, ale pompy, wtryskiwaczy układu korbowotłokowego .jmw pisze:Jeżdżę 8 lat 1,9 TDI, ASV, seria, w Octavi I, nalatane 205 tys. km. Diesel ze zmienną geometrią turbo jest na trasy i szybką, w miarę dynamiczną jazdę, a nie do miasta.
Kilka lat jeździłem nim 50 km w jedną stronę do roboty autostradą i zero problemów. Od pół roku jeżdżę po 15 km do roboty głównie po mieście i co chwila łapie notlauf.
Nowe auta takich problemów nie generowały nawet w mieście jeżdżone, te starsze już tak
W ogóle każde tdi słabo się czuje w warunkach miejskich - to nie ciągnik rolniczy czy ciągnik siodłowy, który został do tego typu warunków skonstruowany.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości