prośba o ocenę logów MK4 1,9 TDI PD ATD 101KM błąd:17964
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
prośba o ocenę logów MK4 1,9 TDI PD ATD 101KM błąd:17964
Witam,
Proszę o pomoc w diagnostyce mojego auta. Zrobiłem logi. Robiłem to pierwszy raz więc jakby było coś nie tak to piszcie :p.
Nie wiem na ile problemem jest temperatura płynu chłodzącego ale nie mogłem dogrzać auta . . . Potem po dynamicznych logach zauważyłem że dogrzało się do 79 st. C a tak to 71-73 st. C cały czas . . . błąd jaki się pojawia przy notlaufie to 17964. Obrotów powyżej 4000 też nie mogłem osiągnąć . . .
statyczne:
http://vaglog.pl/log-001_jM61CbX.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_Z7FXN.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-004_3yjbJ.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-011_678Es.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-013_U29gL.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-018_eanzrqV.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-023_5Dbraw0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dynamiczne:
http://vaglog.pl/log-001_004_kcaF4j.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_011_5HvX1NZ.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-010_011_g31VQ4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_008_011_I0MKEh.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dodam, że moje auto to rocznik 2000, przebieg prawie 300.000 km - do tej pory z układem turbiny nie było nic robione.... więc chyba przyszła pora
dzięki z góry za pomoc!
Michał
Proszę o pomoc w diagnostyce mojego auta. Zrobiłem logi. Robiłem to pierwszy raz więc jakby było coś nie tak to piszcie :p.
Nie wiem na ile problemem jest temperatura płynu chłodzącego ale nie mogłem dogrzać auta . . . Potem po dynamicznych logach zauważyłem że dogrzało się do 79 st. C a tak to 71-73 st. C cały czas . . . błąd jaki się pojawia przy notlaufie to 17964. Obrotów powyżej 4000 też nie mogłem osiągnąć . . .
statyczne:
http://vaglog.pl/log-001_jM61CbX.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_Z7FXN.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-004_3yjbJ.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-011_678Es.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-013_U29gL.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-018_eanzrqV.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-023_5Dbraw0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dynamiczne:
http://vaglog.pl/log-001_004_kcaF4j.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_011_5HvX1NZ.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-010_011_g31VQ4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_008_011_I0MKEh.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dodam, że moje auto to rocznik 2000, przebieg prawie 300.000 km - do tej pory z układem turbiny nie było nic robione.... więc chyba przyszła pora
dzięki z góry za pomoc!
Michał
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
prośba o ocenę logów MK4 1,9 TDI PD ATD 101KM błąd:17964
turbo w całym zakresie niedoladowanie,musisz sprawdzić wszystkie wężyki podciśnienia,hamulce działają poprawnie,przepływomierz do wymiany,sprawdź wszystkie węże...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
prośba o ocenę logów MK4 1,9 TDI PD ATD 101KM błąd:17964
dzięki za zainteresowanie!
a po czym oceniasz że hamulce działają dobrze?
z wężami to rozumiem, że w całym układzie mam sprawdzić czy są dobrzze dociśnięte tak? (taki układ mniej więcej jak tu? te szare wężyki?
a co z tym przepływomierzem? wymiana bezwzględna? może tylko to jest przyczyną niedoładowania?
czy przy okazji na podstawie tych logów można coś powiedzieć o pompowtryskach?
a po czym oceniasz że hamulce działają dobrze?
z wężami to rozumiem, że w całym układzie mam sprawdzić czy są dobrzze dociśnięte tak? (taki układ mniej więcej jak tu? te szare wężyki?
a co z tym przepływomierzem? wymiana bezwzględna? może tylko to jest przyczyną niedoładowania?
czy przy okazji na podstawie tych logów można coś powiedzieć o pompowtryskach?
prośba o ocenę logów MK4 1,9 TDI PD ATD 101KM błąd:17964
podmień przepływke na taką która działa i zrób logi jeszcze raz. może to rozwiąże temat a może nie ale od tego bym zaczął. wężyki podciśnienia to kolejna sprawa i nie tylko cyz są podociskane, tylko najlepiej każdy wyciągnij zatkaj jednym palcem koniec, a drugi koniec zassaj i zobacz czy podcisnienie sie trzyma. Lub odrazu powymieniaj na nowe, to żaden koszt. Ja miałem kilka węzy które z zewnatrz wygladały na piekne a pod oplotem były spękane i nie trzymały ciśnienia.
prośba o ocenę logów MK4 1,9 TDI PD ATD 101KM błąd:17964
dobra, wymienię przepływomierz i zobaczę te węże
a o pompkach moich można coś powiedzieć na podstawie logów?
a o pompkach moich można coś powiedzieć na podstawie logów?
Re: prośba o ocenę logów MK4 1,9 TDI PD ATD 101KM błąd:17964
Witam ponownie
więc tak:
- zamówiłem przepływomierz nowy i już jedzie kurier
- sprawdziłem połączenia węży podciśnienia i.... odkryłem, że wąż który idzie na turbinę (gruszkę chyba?) jest przerwany i sobie wisi . . .
- zrobiłem na szybko jakieś połączenie z obudowy długopisu i połączyłem wężyki
- jazda próbna i żadnego notlaufa i w niższych zakresach obrotów/prędkości też idzie ładniej
- sprawdziłem VAGiem wskazania przepływomierza i wartości oczekiwane są zbliżone do rzeczywistych . . . .
- no więc pytanie czy warto tą przepływkę wymieniać jak już przyjdzie?
- przy okazji ale to trochę poza tematem zauważyłem kilka wycieków np. przy EGR -warto to ruszać? zaślepiać?
- mam też wyciek z korka - jakby wypluwało tam olej, jest też na wężyku od odmy chyba nieszczelność - łączyć te dwa fakty?
- generalnie pytanie moje czy warto męczyć silnik jak są takie mały wycieki czy lepiej nie ruszać póki nie bierze oleju?
więc tak:
- zamówiłem przepływomierz nowy i już jedzie kurier
- sprawdziłem połączenia węży podciśnienia i.... odkryłem, że wąż który idzie na turbinę (gruszkę chyba?) jest przerwany i sobie wisi . . .
- zrobiłem na szybko jakieś połączenie z obudowy długopisu i połączyłem wężyki
- jazda próbna i żadnego notlaufa i w niższych zakresach obrotów/prędkości też idzie ładniej
- sprawdziłem VAGiem wskazania przepływomierza i wartości oczekiwane są zbliżone do rzeczywistych . . . .
- no więc pytanie czy warto tą przepływkę wymieniać jak już przyjdzie?
- przy okazji ale to trochę poza tematem zauważyłem kilka wycieków np. przy EGR -warto to ruszać? zaślepiać?
- mam też wyciek z korka - jakby wypluwało tam olej, jest też na wężyku od odmy chyba nieszczelność - łączyć te dwa fakty?
- generalnie pytanie moje czy warto męczyć silnik jak są takie mały wycieki czy lepiej nie ruszać póki nie bierze oleju?
prośba o ocenę logów MK4 1,9 TDI PD ATD 101KM błąd:17964
Po co zamawiać przepływomierz jak w logu widać jak wół, że turbina nie dmucha ,to co miał zmierzyć przepływomierzmantus87 pisze: zamówiłem przepływomierz nowy i już jedzie kurier
Jak już masz to warto podmienić , dla porównania zrób sobie logi na starym i na nowym będziesz widział który lepszy.
Wyciek przy EGR nie usuniesz zaślepieniem ,bo olej sadzi między trzonkiem zaworu a tulejką. Są trzy sposoby .
1.Wyłączyć programowo (edycja mapy silnika) i zaślepić te dwa otworki.
2. Zdjąć wężyk od sterowania EGR zaślepić , a te dwa otworki odtłuścić i wpakować tam sylikon do klejenia miski olejowej.(tu warunek ze już z tego EGR nie będziesz więcej korzystał)
3. Nowy zawór EGR.
Termostat do wymiany bo auto niedogrzane i zapewne więcej pali.
Pompki mają spore bipy , warto zajrzeć i sprawdzić regulację czy nic tam się nie dzieje (przy okazji po doginać konektory we wtyczkach ) . Warto zastosować Liqui Moly i zobaczyć czy coś się zmieni . I najważniejsze wlać porządne paliwko ,też może mieć wpływ.
Synchronizacja wskazana bliżej 0,0 z tendencją na minus,
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości