Witam,
Od krótkiego czasu posiadam golfa VII 2.0 TDI 150 KM ze skrzynią dsg, niestety miałem nieprzyjemną kolizję pod domem ponieważ ktoś wjechał mi w prawy narożnik auta = chłodnica jest uszkodzona, półośka jest skrzywiona (minimalnie), co powoduje to że na lawetę nie wjadę o własnych siłach (nie chce ryzykować by coś się urwało dodatkowo)
Na którym biegu dać się wciągać na lawetę? Na N? W sensie odpadalm na P (jak zawsze) zmieniam na N i gasze na N? Potem odpali na N?
Pytam bo zawsze gasiłem / odpalałem na P i nie chciałbym czegoś popsuć...W internecie nie znalazłem odpowiedzi na podobny temat.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
DSG - na którym biegu wtoczyć go na lawetę
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: śr lip 23, 2014 12:07
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: DSG - na którym biegu wtoczyć go na lawetę
Między N, a P jest różnica taka, że na N nie wyciągniesz kluczyka ze stacyjki. Dodatkowo na N masz czysty luz, a na P dodatkowo blokadę ze skrzyni.mayweather pisze:Witam,
Od krótkiego czasu posiadam golfa VII 2.0 TDI 150 KM ze skrzynią dsg, niestety miałem nieprzyjemną kolizję pod domem ponieważ ktoś wjechał mi w prawy narożnik auta = chłodnica jest uszkodzona, półośka jest skrzywiona (minimalnie), co powoduje to że na lawetę nie wjadę o własnych siłach (nie chce ryzykować by coś się urwało dodatkowo)
Na którym biegu dać się wciągać na lawetę? Na N? W sensie odpadalm na P (jak zawsze) zmieniam na N i gasze na N? Potem odpali na N?
Pytam bo zawsze gasiłem / odpalałem na P i nie chciałbym czegoś popsuć...W internecie nie znalazłem odpowiedzi na podobny temat.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości