Przeładowanie, geometria działa poprawnie ATD

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Kubek1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn sty 12, 2015 20:51

Przeładowanie, geometria działa poprawnie ATD

Post autor: Kubek1 » sob maja 06, 2017 11:01

Witam, mam problem z przeładowaniem, pacjent Golf 4 z silnikiem ATD
Wymieniłem gruszkę stara się zardzewniała i rozszczelniła,
Geometria działa w porządku bez zacinania na całej długości, nawet przy podpiętej gruszce, nie ma większego problemu aby ja wcisnąc do ogarnicznika
Turbo przeładowuje, gruszkę regulowałem już w różnych pozycjach, początkowo ustawiłem ją tak jak oryginalną lecz była sztanga zdecydowanie za krótka, więc ją wydłużałem, potem skracałem niestety bez efektu, dodaję logi:
http://vaglog.pl/log-010_202Vig4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_011_bziVa.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-008_010_eL71qLj.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Przeładowanie, geometria działa poprawnie ATD

Post autor: italiano_83 » sob maja 06, 2017 22:05

Jak są haczenia niewielkie to nie wyczujesz tego na postoju i tyle, jeśli sztanga gruszki jest w miarę poprawnie ustawiona to turbo na stół.
Jeśli to garrett to czyścić szlifować, jeśli kkk to lipa bo tam sie mechanizm wyrabia.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości