Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9277
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » ndz kwie 30, 2017 23:33
Slabe te logi. Robione chyba na 2 lub 3 biegu. Duze odstepy sa bo co 300 i nawet 350 obr. Zrob osobno 011 na 4 biegu. I tak samo 003.
Watepnie to chyba turbo szaleje.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
Duchu
- Mały gagatek

- Posty: 59
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 09:37
- Lokalizacja: Wadowice
-
Kontakt:
Post
autor: Duchu » pn maja 01, 2017 21:17
Dziekuje za odpowiedz. Jutro koło poludnia zrobie konkretne logi.
137@345 ;)
-
rotkeh
- Gadatliwa bestia

- Posty: 504
- Rejestracja: sob cze 13, 2009 13:34
- Lokalizacja: Zamość/Grójec
Post
autor: rotkeh » pn maja 01, 2017 22:18
Duchu pisze:Dziekuje za odpowiedz. Jutro koło poludnia zrobie konkretne logi.
Zanim te logi zacznie robić to niech poczyta jak je wykonać , bo głaskanie pedału na nic się zda i zaś logi do
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=562817" onclick="window.open(this.href);return false;
A EGR pracuje .
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
-
Acnee
- Nowicjusz

- Posty: 27
- Rejestracja: śr cze 08, 2011 19:23
Post
autor: Acnee » śr maja 03, 2017 16:52
nie jestem specjalista ale to co na pierwszy rzut oka mi się pokazało to ze robisz logi do 3300 obr .. poczytaj jak zrobic prawicdlowe logi. ( logujemy do 4200 minimum )
w grupie 008 pokazuje ze ograniczenie dymienia swiruje : co znaczy ze przepływka może być walnięta masz tu link pocztaj odnosnie tego
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=53752
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9277
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » śr maja 03, 2017 17:16
Przeplywka jest okej. Problemem jest turbo lub gruszka. Przeladowuje troche i widac ze ecm nie radzi sobie z tym. Wysterowanie na poziomie 95%czyli zerowe podcisnienie na gruche a i tak turbo daje za duzo o 200 mbar. Czyli troszke odpuscilo na geometrii ale jeszcze za malo. Moze gruszka podrdzewiala jest a moze troszke sie geo przycina. Napewno nie stoi deba tylko troche sie zacina w pewnej pozycji. Bywa tak czesto i pare razy tak juz mialem i robilem.
A i logi dobrze wykonane i nie trzeba zawsze cisnac do 4500 obr. Wazne ze ladnie do dolu i sa wspolnie z 003 i 008 i 010 i jest tez osobno by byl pelen obraz.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
Duchu
- Mały gagatek

- Posty: 59
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 09:37
- Lokalizacja: Wadowice
-
Kontakt:
Post
autor: Duchu » śr maja 03, 2017 17:27
Dziękuje za konkretne odpowiedzi
Zapomniałem napisać, że turbo jest nówka sztuka garret od ASZ(made in italy) łącznie z gruszką (fabrycznie ustawiona i zabezpieczona lakierem czy klejem na cięgnie) tak więc to chyba nie turbo.
Co o tym myślicie teraz?
137@345 ;)
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9277
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » śr maja 03, 2017 20:19
Podmien n75 nawet z tym od egr n18
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
Duchu
- Mały gagatek

- Posty: 59
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 09:37
- Lokalizacja: Wadowice
-
Kontakt:
Post
autor: Duchu » śr maja 03, 2017 20:36
TAk zrobie

tylko dopiero w weekend...
137@345 ;)
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9277
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » ndz maja 14, 2017 17:43
Przeladowuje. Albo turbo ma nadal skopana geometrie albo cos z gruszka.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
rotkeh
- Gadatliwa bestia

- Posty: 504
- Rejestracja: sob cze 13, 2009 13:34
- Lokalizacja: Zamość/Grójec
Post
autor: rotkeh » ndz maja 14, 2017 20:11
Duchu pisze:Zapomniałem napisać, że turbo jest nówka sztuka garret od ASZ(made in italy) łącznie z gruszką (fabrycznie ustawiona i zabezpieczona lakierem czy klejem na cięgnie) tak więc to chyba nie turbo.
Co o tym myślicie teraz?
Czyli mamy rozumieć że wcześniej siedziało turbo od AJM a teraz kolega włożył od ASZ
Jeśli tak to raczej problem leży w programie. Ja pokażę Ci dla porównania mapę N75 dla silnika AJM i ASZ ,a Ty wyciągnij wnioski czy będzie to chodzić tak samo. (Nie wiemy co masz w mapie N75 po podniesieniu mocy). Tak że jeśli mam rację to bez korekty mapy N75 nie bardzo to będzie chodzić. Można by było próbować podłożyć mapę N75 od ASZ.

Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9277
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » ndz maja 14, 2017 20:24
Nie ma nic to do gadania. Turbo asz i ajm sa niemal identyko. Moze nawet wpakowac i arl i bedzie chodzic. Ja w swoim zapakowalem gtb2056vl i chodzilo to prawie identycznie jak seria.
To ze nowe turbo nie znaczy ze nie zlezale na magazynie i w srodku korozji nie ma.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości