Prośba o analize logów
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Prośba o analize logów
Bora AJM + turbo ASZ. Program byl robiony jeszcze dla turba z AJM.
Czyzby przeplywka i egr umieraly?
http://vaglog.pl/log-003_008_010_1CU270.html
http://vaglog.pl/log-003_008_013_tFH7u.html
http://vaglog.pl/log-003_010_011_rIV5fK.html
Logi robione na drodze pod gorke(takie bezpieczne mozliwosci wykonania ich)
Czyzby przeplywka i egr umieraly?
http://vaglog.pl/log-003_008_010_1CU270.html
http://vaglog.pl/log-003_008_013_tFH7u.html
http://vaglog.pl/log-003_010_011_rIV5fK.html
Logi robione na drodze pod gorke(takie bezpieczne mozliwosci wykonania ich)
137@345 ;)
Prośba o analize logów
Slabe te logi. Robione chyba na 2 lub 3 biegu. Duze odstepy sa bo co 300 i nawet 350 obr. Zrob osobno 011 na 4 biegu. I tak samo 003.
Watepnie to chyba turbo szaleje.
Watepnie to chyba turbo szaleje.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Prośba o analize logów
Zanim te logi zacznie robić to niech poczyta jak je wykonać , bo głaskanie pedału na nic się zda i zaś logi doDuchu pisze:Dziekuje za odpowiedz. Jutro koło poludnia zrobie konkretne logi.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=562817" onclick="window.open(this.href);return false;
A EGR pracuje .
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
Re: Prośba o analize logów
Brak bezpiecznej drogi i sam to musiało to tak wyjsc.rotkeh pisze:Zanim te logi zacznie robić to niech poczyta jak je wykonać , bo głaskanie pedału na nic się zda i zaś logi doDuchu pisze:Dziekuje za odpowiedz. Jutro koło poludnia zrobie konkretne logi.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=562817" onclick="window.open(this.href);return false;
A EGR pracuje .
Dziś powinno być lepiej:
Statyczne:
http://vaglog.pl/log-013_803pO.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-018_9PuC0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-001_WS75AH7.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dynamiczne:
http://vaglog.pl/log-003_011_2I9q0MU.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_008_011_pZCSy.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-010_011_54rxC68.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-001_004_0KxD3K.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_bVkVC7.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-004_6W9x3PY.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-008_sD90K.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-010_LLPe9.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-011_9D2N9.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę o ocene
137@345 ;)
Prośba o analize logów
nie jestem specjalista ale to co na pierwszy rzut oka mi się pokazało to ze robisz logi do 3300 obr .. poczytaj jak zrobic prawicdlowe logi. ( logujemy do 4200 minimum )
w grupie 008 pokazuje ze ograniczenie dymienia swiruje : co znaczy ze przepływka może być walnięta masz tu link pocztaj odnosnie tego http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=53752
w grupie 008 pokazuje ze ograniczenie dymienia swiruje : co znaczy ze przepływka może być walnięta masz tu link pocztaj odnosnie tego http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=53752
Prośba o analize logów
Przeplywka jest okej. Problemem jest turbo lub gruszka. Przeladowuje troche i widac ze ecm nie radzi sobie z tym. Wysterowanie na poziomie 95%czyli zerowe podcisnienie na gruche a i tak turbo daje za duzo o 200 mbar. Czyli troszke odpuscilo na geometrii ale jeszcze za malo. Moze gruszka podrdzewiala jest a moze troszke sie geo przycina. Napewno nie stoi deba tylko troche sie zacina w pewnej pozycji. Bywa tak czesto i pare razy tak juz mialem i robilem.
A i logi dobrze wykonane i nie trzeba zawsze cisnac do 4500 obr. Wazne ze ladnie do dolu i sa wspolnie z 003 i 008 i 010 i jest tez osobno by byl pelen obraz.
A i logi dobrze wykonane i nie trzeba zawsze cisnac do 4500 obr. Wazne ze ladnie do dolu i sa wspolnie z 003 i 008 i 010 i jest tez osobno by byl pelen obraz.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Prośba o analize logów
Dziękuje za konkretne odpowiedzi
Zapomniałem napisać, że turbo jest nówka sztuka garret od ASZ(made in italy) łącznie z gruszką (fabrycznie ustawiona i zabezpieczona lakierem czy klejem na cięgnie) tak więc to chyba nie turbo.
Co o tym myślicie teraz?
Zapomniałem napisać, że turbo jest nówka sztuka garret od ASZ(made in italy) łącznie z gruszką (fabrycznie ustawiona i zabezpieczona lakierem czy klejem na cięgnie) tak więc to chyba nie turbo.
Co o tym myślicie teraz?
137@345 ;)
Prośba o analize logów
Logi po podmianie n75 z n18
http://vaglog.pl/log-003_008_010_GY6B4O1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_008_011_p5H5k.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_008_010_GY6B4O1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log-003_008_011_p5H5k.html" onclick="window.open(this.href);return false;
137@345 ;)
Prośba o analize logów
Przeladowuje. Albo turbo ma nadal skopana geometrie albo cos z gruszka.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Prośba o analize logów
Czyli mamy rozumieć że wcześniej siedziało turbo od AJM a teraz kolega włożył od ASZDuchu pisze:Zapomniałem napisać, że turbo jest nówka sztuka garret od ASZ(made in italy) łącznie z gruszką (fabrycznie ustawiona i zabezpieczona lakierem czy klejem na cięgnie) tak więc to chyba nie turbo.
Co o tym myślicie teraz?
Jeśli tak to raczej problem leży w programie. Ja pokażę Ci dla porównania mapę N75 dla silnika AJM i ASZ ,a Ty wyciągnij wnioski czy będzie to chodzić tak samo. (Nie wiemy co masz w mapie N75 po podniesieniu mocy). Tak że jeśli mam rację to bez korekty mapy N75 nie bardzo to będzie chodzić. Można by było próbować podłożyć mapę N75 od ASZ.
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
Prośba o analize logów
Nie ma nic to do gadania. Turbo asz i ajm sa niemal identyko. Moze nawet wpakowac i arl i bedzie chodzic. Ja w swoim zapakowalem gtb2056vl i chodzilo to prawie identycznie jak seria.
To ze nowe turbo nie znaczy ze nie zlezale na magazynie i w srodku korozji nie ma.
To ze nowe turbo nie znaczy ze nie zlezale na magazynie i w srodku korozji nie ma.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości