Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
Panowie, potrzebna mi pomoc Wasza
W jakim aucie grupy VAG występował silnik 2,5 TDI na pompie ( chodzi o silnik R5 - rzędowy, 5 cylindrów), gdzie byłby on umieszczony wzdłużnie, a skrzynia miała wyjście tylko na tylną oś. Czy coś takiego w ogóle występowało ?
W jakim aucie grupy VAG występował silnik 2,5 TDI na pompie ( chodzi o silnik R5 - rzędowy, 5 cylindrów), gdzie byłby on umieszczony wzdłużnie, a skrzynia miała wyjście tylko na tylną oś. Czy coś takiego w ogóle występowało ?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Jaroslaw.b
- Użytkownik
- Posty: 402
- Rejestracja: wt mar 24, 2015 13:16
- Lokalizacja: ZGY
Kącik posiadaczy MK4
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_V ... I_65-121kW
Może chociaż trochę pomogę o ile to miałeś na myśli
Może chociaż trochę pomogę o ile to miałeś na myśli
- Jaroslaw.b
- Użytkownik
- Posty: 402
- Rejestracja: wt mar 24, 2015 13:16
- Lokalizacja: ZGY
Re: Kącik posiadaczy MK4
To nic trudnego. Hot Air (nie koniecznie), dobry topnik, dobra lutownica i odbycie z nią wystarczy.
Widziałem kilka liczników po wymianie FISa i moim zdaniem średnio zaawansowany amator zrobiłby to lepiej (działały, ale estetyka pozostawiała wiele do życzenia).
Cwaniaki wywąchali dobry biznes na wymianie wyświetlaczy nie mając pojęcia o podstawach.
Możesz poćwiczyć też na pół FIS, znacznie tańszy, a robota taka sama.
Widziałem kilka liczników po wymianie FISa i moim zdaniem średnio zaawansowany amator zrobiłby to lepiej (działały, ale estetyka pozostawiała wiele do życzenia).
Cwaniaki wywąchali dobry biznes na wymianie wyświetlaczy nie mając pojęcia o podstawach.
Możesz poćwiczyć też na pół FIS, znacznie tańszy, a robota taka sama.
- Jaroslaw.b
- Użytkownik
- Posty: 402
- Rejestracja: wt mar 24, 2015 13:16
- Lokalizacja: ZGY
Kącik posiadaczy MK4
odbycie z lutownicą może boleć
Oglądałem filmiki i goście robią to tak, ze smarują czymś miejsca do lutowania, mało cyny na grot i wszystkie paski na raz jadą. później mała poprawka na końcu i wsio ... czego oni używają..
Oglądałem filmiki i goście robią to tak, ze smarują czymś miejsca do lutowania, mało cyny na grot i wszystkie paski na raz jadą. później mała poprawka na końcu i wsio ... czego oni używają..
Re: Kącik posiadaczy MK4
Topnik
I ważna jest cyna z ołowiem.
Podobną taśmę masz w duosensorze od ESP, możesz na nim poćwiczyć. Koszt niewielki.
I ważna jest cyna z ołowiem.
Podobną taśmę masz w duosensorze od ESP, możesz na nim poćwiczyć. Koszt niewielki.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt lis 01, 2016 16:29
Kącik posiadaczy MK4
Cześć!
Zgubiłem samoprzylepną listwę drzwi w swoim MK4 (konkretnie to: 1J0837671A ).
Nie mogę jej nigdzie znaleźć do kupienia, a szum spowodowany jej brakiem mocno mnie drażni. Czym mogę ją zastąpić?
Zgubiłem samoprzylepną listwę drzwi w swoim MK4 (konkretnie to: 1J0837671A ).
Nie mogę jej nigdzie znaleźć do kupienia, a szum spowodowany jej brakiem mocno mnie drażni. Czym mogę ją zastąpić?
Kącik posiadaczy MK4
W najgorszym wypadku jeżeli mocno irytuje to kupić nową. Bez rabatów w ASO to koszt nieco ponad 200zł.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt lis 01, 2016 16:29
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Re: Kącik posiadaczy MK4
Być może dadzą radę, ale będzie to mało estetyczne. Jest to widoczne miejsce, więc założyłbym tylko ori.szakalakalaka pisze:Próby zastąpienia jej jakimiś uniwersalnymi uszczelkami nie są warte uwagi?
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Tak o ten chodziło. W sumie nie wpadłem na to, aby sprawdzić na wikipediiJaroslaw.b pisze:https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_V ... I_65-121kW
Może chociaż trochę pomogę o ile to miałeś na myśli
Najlepiej weź zwykłą kalafonię, jej odrobinę rozpuść w odrobinie spirytusu ( najlepiej czystego), tak żeby kalafonia przestała się juz rozpuszczać. Uzyskasz taką maź. To nałóż na ścieżki które będziesz lutował. Potem na lutownicę bierzesz cynę ( jak tu ktoś wyżej wspomniał ołowiową, bo się dobrze lutuje, nie to co bezołowiowe, ja używam niebieskiej marki Cynel) i lecisz z tematem. Nadmiar kalafonii spowoduje to, że nie skleją ci się ścieżki razem tylko ładnie naniesie się tylko na to na co powinno.Jaroslaw.b pisze:odbycie z lutownicą może boleć
Oglądałem filmiki i goście robią to tak, ze smarują czymś miejsca do lutowania, mało cyny na grot i wszystkie paski na raz jadą. później mała poprawka na końcu i wsio ... czego oni używają..
Poszukaj na alliexpres, bo w CHRL pełno tego mają. Niby sygnowane przez 3M ( choć w to akurat wątpię) ale kształtów jest masa i na pewno znajdziesz coś podobnego. Mnie się ostatnio usrało bo znalazłem uszczelkę oryginalną z nowego Mini i kupiłem. Idealnie weszła między przednie a tylne drzwi i od razu powyżej 130 zniknął świst na wysokości słupka BCraash pisze:Być może dadzą radę, ale będzie to mało estetyczne. Jest to widoczne miejsce, więc założyłbym tylko ori.szakalakalaka pisze:Próby zastąpienia jej jakimiś uniwersalnymi uszczelkami nie są warte uwagi?
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Jaroslaw.b
- Użytkownik
- Posty: 402
- Rejestracja: wt mar 24, 2015 13:16
- Lokalizacja: ZGY
Re: Kącik posiadaczy MK4
Dziękuję! to bardzo przydatna porada ! właśnie tak się zachowuje cyna na filmikachsebekgolf pisze:Najlepiej weź zwykłą kalafonię, jej odrobinę rozpuść w odrobinie spirytusu ( najlepiej czystego), tak żeby kalafonia przestała się juz rozpuszczać. Uzyskasz taką maź. To nałóż na ścieżki które będziesz lutował. Potem na lutownicę bierzesz cynę ( jak tu ktoś wyżej wspomniał ołowiową, bo się dobrze lutuje, nie to co bezołowiowe, ja używam niebieskiej marki Cynel) i lecisz z tematem. Nadmiar kalafonii spowoduje to, że nie skleją ci się ścieżki razem tylko ładnie naniesie się tylko na to na co powinno.Jaroslaw.b pisze:odbycie z lutownicą może boleć
Oglądałem filmiki i goście robią to tak, ze smarują czymś miejsca do lutowania, mało cyny na grot i wszystkie paski na raz jadą. później mała poprawka na końcu i wsio ... czego oni używają..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości