Chodzi o swapa do mk2 + mody ma 300km.rysiektr pisze:Nie no 20k to kompleksowa odbudowa golfa. 300koni z 1.8T można dużo taniej zrobić.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
jak mi zrobisz kompleksową odbudowę golfa za 20k to jutro u Ciebie jestem z moim zielonym. . Heherysiektr pisze:Nie no 20k to kompleksowa odbudowa golfa. 300koni z 1.8T można dużo taniej zrobić.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
darwaz, no dobra przegiąłem z ta kompletna odbudowa za 20k pln ale 300koni z 1.8T to nie 20k. Chyba ze ktoś chce go zakuc od góry do dolu, ale to wtedy robi się trochę więcej koni niż 300.
Normalnie silnik, swap + czesci na 300koni i inne hamulce to jakieś max 15k.
Ostatnio robiłem AGU na me7.5, dol byl spoko, zrobiona głowica, rozrządy sprzęgło nowe turbo z saaba td04 wyspawany kolektor i reszta gratow, co prawda nie strojony jeszcze ale graty sa na ciut ponad 300koni. Wyszło dużo mniej niż 20k.
Kolega z bexa w audi zrobił 305kunia za tez podobne pieniądze. Kute korby, tloki z BAMa, głowica po remoncie itd na turboprecision, nie pamiętam modelu...
Normalnie silnik, swap + czesci na 300koni i inne hamulce to jakieś max 15k.
Ostatnio robiłem AGU na me7.5, dol byl spoko, zrobiona głowica, rozrządy sprzęgło nowe turbo z saaba td04 wyspawany kolektor i reszta gratow, co prawda nie strojony jeszcze ale graty sa na ciut ponad 300koni. Wyszło dużo mniej niż 20k.
Kolega z bexa w audi zrobił 305kunia za tez podobne pieniądze. Kute korby, tloki z BAMa, głowica po remoncie itd na turboprecision, nie pamiętam modelu...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Jak najbardziej wszystko się zgadza. Bardziej chodzi o uświadomienie kogoś, że to nie będą małe kwoty i trzeba podjąć ważną decyzję, idziemy w to i inwestujemy albo jakiś inny kompromis.rysiektr pisze:darwaz, no dobra przegiąłem z ta kompletna odbudowa za 20k pln ale 300koni z 1.8T to nie 20k. Chyba ze ktoś chce go zakuc od góry do dolu, ale to wtedy robi się trochę więcej koni niż 300.
Normalnie silnik, swap + czesci na 300koni i inne hamulce to jakieś max 15k.
Ostatnio robiłem AGU na me7.5, dol byl spoko, zrobiona głowica, rozrządy sprzęgło nowe turbo z saaba td04 wyspawany kolektor i reszta gratow, co prawda nie strojony jeszcze ale graty sa na ciut ponad 300koni. Wyszło dużo mniej niż 20k.
Kolega z bexa w audi zrobił 305kunia za tez podobne pieniądze. Kute korby, tloki z BAMa, głowica po remoncie itd na turboprecision, nie pamiętam modelu...
Z innego punktu widzenia to ori mk2 gti z krem na pokładzie będą cenić z roku na rok.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
- grzechotek
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: śr kwie 15, 2015 21:24
- Auto: Golf MK6
- Silnik: BSE
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Mam pytania swapu z 1.6sr na 1.8t:
1. czy przednie zawieszenie i hamulce też trzeba wymienić ?
2. czy mocowania silnika i skrzynia pasuję z 1.6sr czy trzeba coś przerabiać ?
3. nie mam CANu i jak znajdę silnik też bez CANu to nie będę musiał wymieniać instalacji ?
1. czy przednie zawieszenie i hamulce też trzeba wymienić ?
2. czy mocowania silnika i skrzynia pasuję z 1.6sr czy trzeba coś przerabiać ?
3. nie mam CANu i jak znajdę silnik też bez CANu to nie będę musiał wymieniać instalacji ?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
1.Nie trzeba, wszystko* pasuje. W zależności ile mocy ma mieć ten silnik jest to już indywidualna kwestia podejścia do bezpieczeństwa. Do normalnej dynamicznej jazdy na 150KM moim zdaniem hamulce 288mm w połączeniu ze świeżym płynem wystarczają. - * Poprawiam się, kolega poniżej ma racje z tymi zwrotnicami.grzechotek pisze:1.6 na 1.8
2.Wszystko pasuje.
3.Pewnie nie wszystko jest inne ale większość więc najprościej przełożyć całą wiązkę z pod maski.
Ostatnio zmieniony czw maja 11, 2017 09:28 przez henio098, łącznie zmieniany 3 razy.
VW Golf MK3 Variant 1.8 GL 1993r. Sprzedany.
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Nie założysz tarcz 288 z gti na zwrotnice z 1.6. 256mm na pewno nie dadzą sobie rady.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
-
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: śr gru 30, 2015 14:06
- Lokalizacja: Sokolniki
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam wszystkich,
jestem w trakcie swapa 1.8t AUM do mojego mk1. Mam wszystko podłączone zgodnie z http://clubgti.com/showthread.php?20588 ... nstall-FAQ" onclick="window.open(this.href);return false; .
Po podaniu plaka do dolotu silnik odpala, przy robieniu testu elementów wykonawczych(przez obd2) wtryski pylą, jednak podczas kręcenia silnikiem wtryskiwacze nie podają paliwa - przez co nie mogę odpalić.
Gdzie moze leżec przyczyna? Immo oczywiscie wyłączone.
Pozdrawiam.
jestem w trakcie swapa 1.8t AUM do mojego mk1. Mam wszystko podłączone zgodnie z http://clubgti.com/showthread.php?20588 ... nstall-FAQ" onclick="window.open(this.href);return false; .
Po podaniu plaka do dolotu silnik odpala, przy robieniu testu elementów wykonawczych(przez obd2) wtryski pylą, jednak podczas kręcenia silnikiem wtryskiwacze nie podają paliwa - przez co nie mogę odpalić.
Gdzie moze leżec przyczyna? Immo oczywiscie wyłączone.
Pozdrawiam.
-
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: śr gru 30, 2015 14:06
- Lokalizacja: Sokolniki
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Obydwa piny to plus za przekaźnikiem pompy paliwa, sprawa już ogarnięta. Ginął mi plus po kluczyku na ecu, tj plus był, ale podczas kręcenia silnikiem zanikał. Po podaniu plusa z oryginalnej instalacji a nie ze skrzynki bezpieczników, silnik zagadał. Pozdro.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Hej. Może ktos wie czy w Aeb i agu są takie same tarczki na wałka rozrządu tzn. z jednym wycięciem?
Jakie mogą być minusy przy nie podpięcie czujnika ciśnienia płynu wspomagania i
pedału sprzegła w me3.8.3?
Oraz czy ktoś ma namiary na takie wsuwki jak są we wtyczce do komputera?
Jakie mogą być minusy przy nie podpięcie czujnika ciśnienia płynu wspomagania i
pedału sprzegła w me3.8.3?
Oraz czy ktoś ma namiary na takie wsuwki jak są we wtyczce do komputera?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Pedal sprzegla musi byc podpiety bo beda Ci swirowaly obroty przy zmianach biegow..
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Nie tam gadasz... Podłączyłem kilka AGU bez tego i latają.kkkacper pisze:Pedal sprzegla musi byc podpiety bo beda Ci swirowaly obroty przy zmianach biegow..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
rysiektr, no to chyba, ze te zupelnie stare sterowniki maja jakas swoja wizje.. moze troche sie rozpedzilem bo to 3.8.3 rzeczywiscie, ale wszystkie nowsze bez tego dostaja swira..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości