Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
Pablo1010
- Ma gadane
- Posty: 174
- Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: Pablo1010 » czw kwie 06, 2017 19:52
ADi997 pisze:Jak masz zegary z mk2/mk3 to musisz założyć starsze czujniki, jeden niskiego drugi wysokiego ciśnienia.
Mam licznik ori mk2 czyli co nie ma opcji inaczej tego podłączyć niż przez te dwa czujniki , wcześniej miałem kR wiec czujnika mam tylko w Kr było miejsce w podstawie chłodnicy oleju a tutaj w Agu nie ma bardo gdzie, mam podstawkę dodatkową ale tam jest Ciśnienie oleju i temp Ol.
Mk II German Style
-
rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: rysiektr » czw kwie 06, 2017 23:30
To musisz dołożyć jeszcze jakiś trójnik i tam wpiąć czujnik.
-
Pablo1010
- Ma gadane
- Posty: 174
- Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: Pablo1010 » pt kwie 07, 2017 09:20
Ok Rozumiem ale jak by ktoś miał jeszcze jakieś pomysły inne to z góry dzięki .
Mk II German Style
-
rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: rysiektr » pt kwie 07, 2017 09:24
Możesz jeszcze pobawić się z elektryką i przywrzeć do masy 1 z czujników, nie pamiętam, czy niskiego czy wysokiego ciśnienia ale któryś z nich zwierał jak było ciśnienie.
-
RasPL
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2554
- Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
- Lokalizacja: ST
-
Kontakt:
Post
autor: RasPL » pt kwie 07, 2017 16:54
Niskiego cisnienia moze byc nie podlaczony. On się zwiera przy cisnieniu ponizej 0.25bar
-
kkkacper
- _
- Posty: 2325
- Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
- Lokalizacja: pomorskie
-
Kontakt:
Post
autor: kkkacper » pt kwie 28, 2017 14:41
filip2, nie bierz ani jednych ani drugich.. sa *#cenzura#* warte
ten model co pokazales jest robiony w Chinach przez Boscha, ale sa jeszcze typowe zwykle chiniole.. szukasz wtryskow do 1.8T to wal na priv i cos doradze albo cos wybierzemy
-
Demoonek
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: śr sty 12, 2005 18:01
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontakt:
Post
autor: Demoonek » pt kwie 28, 2017 21:17
Jaki silnik z gammy 1.8t najlepiej wsadzic do golfa mk2 (baza jest GTI 16V Kr) jesli chcialbym osiagnac cos kolo 270-300 koni? Nie chcialbym bym zbytnio zylowac jednostki ale jestem otwarty na propozycje wstawienia wiekszych wtryskow, nowej pompy paliwa oraz jakiegos turbo w hybrydzie. Skrzynia 5-cio czy raczej 6-cio biegowa do tego? heble przod 312 czy moze 280 wystarcza? Jest tu ktos godny polecenia kto moglby i chcial taki temat profesjonalnie ogarnac? Tak wiem ze w tych postach jest juz czesciowa odpowiedz ale po 20 stronach dostalem oczopląsu a do 171 daleko.... Prosze o konkretna odpowiedz kogos kto siedzie w temacie. Bóg zapłać dobrzy ludzie
-
rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: rysiektr » sob kwie 29, 2017 00:45
Demoonek, a gruby masz portfel? Bo 300 koni nie zrobisz za 2000zl... Najprościej to kupic np: nie zajechane AUQ i zapodać K04-64, strojenie i masz okolice 300.
-
kkkacper
- _
- Posty: 2325
- Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
- Lokalizacja: pomorskie
-
Kontakt:
Post
autor: kkkacper » sob kwie 29, 2017 10:39
rysiektr, z tym grubym portfelem to nie przesadzajmy, te 300 koni albo pobliskie wartosci to nie jest az tak ogromny problem
-
RasPL
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2554
- Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
- Lokalizacja: ST
-
Kontakt:
Post
autor: RasPL » sob kwie 29, 2017 10:56
Ile już tłokow w tych 1.8t spłynęło ? Nie ma owsa to lepiej nie kombinować
-
Demoonek
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: śr sty 12, 2005 18:01
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontakt:
Post
autor: Demoonek » ndz kwie 30, 2017 00:25
rysiektr pisze:Demoonek, a gruby masz portfel? Bo 300 koni nie zrobisz za 2000zl... Najprościej to kupic np: nie zajechane AUQ i zapodać K04-64, strojenie i masz okolice 300.
diengow troche jest ale chcialbym poznac przyblizony koszt swapa z reszta modyfikacji ktore chcialbym wykonac, ktos cos wie wiecej w tym temacie?
-
ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
-
Kontakt:
Post
autor: ADi997 » ndz kwie 30, 2017 15:26
Demoonek pisze:rysiektr pisze:Demoonek, a gruby masz portfel? Bo 300 koni nie zrobisz za 2000zl... Najprościej to kupic np: nie zajechane AUQ i zapodać K04-64, strojenie i masz okolice 300.
diengow troche jest ale chcialbym poznac przyblizony koszt swapa z reszta modyfikacji ktore chcialbym wykonac, ktos cos wie wiecej w tym temacie?
Z własnego doświadczenia Ci powiem, że 20kpln nie wystarczy. Zerknij na linka z fanpage FB gdzie znajdziesz sporo info. Mogę napisać dłuższego posta co i jak ale większość info znajdziesz w tym temacie.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na
facebook.com/MyGolfMK2
-
rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: rysiektr » ndz kwie 30, 2017 21:43
Nie no 20k to kompleksowa odbudowa golfa. 300koni z 1.8T można dużo taniej zrobić.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości