Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: bieniek1984 » sob mar 11, 2017 13:56

Koledzy a ktos na forum jeszcze robi wtrsyki ja szukam serii od ASV bo chce do ALH wsadzic.


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: KLICHO » ndz mar 12, 2017 09:38

Szukaj uzywek. Bo zrobienie serii powoli jest nieoplacalne. Bo nie wiele drozej masz wydajniejsze 216



Awatar użytkownika
bieniek1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 959
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: bieniek1984 » ndz mar 12, 2017 23:41

Ale 0.216 to juz dymi przy serii ALH dlatego szukam kogos jak cowboy ktory kiedys robil


jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: VW_seller » pn mar 13, 2017 10:57

e tam dymi. ja mam w 1z plus program i dyma lekko puszcza. zalezy jaki stan motorowni. nie dlugo laduje wieksze turbo wiec te baki dymne rozdmucha


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » pn mar 13, 2017 11:48

Panowie czy to dzial gieldy jest? Szukasz wtryskow pompek itd to jest na forum ze cobretti sie tym zajmuje. Troche oglady i checi a nie robienie syfu w temacie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: VW_seller » wt mar 14, 2017 00:13

VW_seller pisze:pytanie o nr seryjny takiej przekladki od wtrysku jak. na foto zna ktoś ? Obrazek
no właśnie. doczekam sie?


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: rav_tdi » pt mar 17, 2017 20:45

spawacz pisze:I tu was zaskocze PDE 1.1 kopusy o malych koncowkach ale bez kanalu restrykcyjnego , PDE 1.3 mocne konckowi ale przepyw wewnetrzny ogranoiczony kanalem, wpakowanie koncowke 1043 czyli AL do kopusow np. AG , daje +10-15% wiecej niz na korpusie AL. Cyfry o ktore pytace na koncu numeru to sekwencyjny wtryskiwacza. Natomiast srodowa cyfra jak 80 to 8mm tloczek .

038 130 073 BA - AWX, AVF, BLT 530er - 1.9TDI 130PS in Polo, Passat, A4, A6
038 130 073 BA - ATL, 530er - 1.4TDi 90PS in A2
038 130 073 AA - ASZ, ARL 550er - 1.9TDI 130 und 150PS in Polo, Golf, Bora bis MJ2001
038 130 073 AL - ASZ, ARL 550er - 1.9TDI 130 und 150PS in Polo, Golf, Bora ab MJ2002
038 130 073 J - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Golf, NewBeetle bis MJ2001
038 130 073 AJ - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Golf, NewBeetle ab MJ2002
038 130 073 AJ - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Polo, Bora, Passat, A3 und A4
038 130 073 F - AJM, AUY 465er - 1.9TDI 115PS in Golf, NewBeetle bis MJ2001
038 130 073 T - AJM, AUY 465er - 1.9TDI 115PS in Golf, NewBeetle ab MJ2002
045 130 073 T - AMF 465er - 1.4TDI 75PS in Lupo, Polo, A2
045 130 073 T - AJM 465er - 1.9TDI 115PS in Passat, A4, A6
045 130 073 AA - ANY 360er - 1.2TDI 61PS in Lupo, A2
03G 130 073 B/G- BKD 475er - 2.0TDI 140PS in Golf, A3, Bora, Touran
07Z 130 073 D/F- BAC 520er - 2.5TDI 174PS in T5, Touareg
07Z 130 073 D/F - AYH 520er - 5.0TDI 313PS in Phaeton, Touareg bis MJ2003
07Z 130 073 H - AYH 560er - 5.0TDI 313PS in Phaeton, Touareg ab MJ2004
07Z 130 073 K - ??? 560er - 5.0 TDI and 2.5 TDI R5
07Z 130 073 N - BAC 560re - 2.5 TDI 174PS in in T5, Touareg

PDE-P1.1/80/520S216 038130073BA,AR
PDE-P1.1/80/520S216 038130073BA Passat 1.9 TDI Variant/ Alhambra 1.9 TDI AVF/ AWX/ ASZ
PDE-P1.1/80/520S222 038130073BC Passat 2.0 TDI
PDE-P1.1/80/560S225 07Z130073K Touareg 5.0 TDI
PDE-P1.1/80/560S228 070130073N
PDE-P1.1/80/560S220 07Z130073K
PDE-P1.1/80/550/229 038130073BJ
PDE-P1.4/80/560S220 07Z130073H
PDE-P1.3/80/550S39 038130073AL GOLF IV ARL - czyli jak widac z opisu ;korpus typ PDE1.3 z kanalem restrykcyjnym , tloczek 8mm, wydajnosc 550ccm/min , s39 numer sekwencyjny wtrysku- nieistotna sprawa poniekand a w rzeczywistosci jak sie okazalo chodzi konkretnie o cewke.

Mam nadzieje ze rozjasnilo temat. A tu testy na na stole jak to wygladalo lacznie z firadami + 120% http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 418&page=4" onclick="window.open(this.href);return false;

pozwole sobie dopytać, czy ktoś coś konkretnie pomierzył ? - w sensie dawki mg na maszynie...
Słyszałem, że korpusy z końcówką np AJ są równie wydajne jak AL.
Ale co z tymi bez kanałów restrykcyjnych, oraz co z korpusami z koncówką S - gdyż te są podobno wydajniejsze od ori AL?

"PD100 - ATD - EU3 - 038 130 073 AJ - PDE-P1.3/80/425S37

injection window: 30,9°


PD100 - AXR - EU4 - 038 130 073 AG - PDE PDE-P1.1/80/425S215

injection window: 33°


So the same hp + the same nozzle size, BUT different PD body ... P1.3 vs. P1.1

So why needs the AXR more injection time? Any informations?"


SCIROCCO 4 EVER D BEST!!

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: VW_seller » ndz mar 19, 2017 21:45

VW_seller pisze:
VW_seller pisze:pytanie o nr seryjny takiej przekladki od wtrysku jak. na foto zna ktoś ? Obrazek
no właśnie. doczekam sie?
up


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

CommonRailowiec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lip 22, 2016 18:34

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: CommonRailowiec » ndz kwie 16, 2017 22:34

VW_seller pisze:
VW_seller pisze:
VW_seller pisze:pytanie o nr seryjny takiej przekladki od wtrysku jak. na foto zna ktoś ? Obrazek
no właśnie. doczekam sie?
up
Podaj numer wtryskiwacza jaki Cię interesuje, pomogę



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: VW_seller » pn kwie 17, 2017 21:49

na przykład dsla150p502 lub dsla150p520


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

CommonRailowiec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lip 22, 2016 18:34

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: CommonRailowiec » czw kwie 20, 2017 22:28

Sprawdziłem w swoich katalogach i nie występuje boschowski numer tej przekładki z trzpieniem do wtryskiwaczy dwu-sprężynowych TDI, także wychodzi na to że występuje ona tylko razem z oryginalną końcówką Bosch. Oryginalny skok iglicy dla przedwtrysku nowej przekładki wynosi 0,05mm, jeśli trzpień jest bardzo wybity można pokusić się o jego regenerację i przywrócenie oryginalnego skoku 0,05 i ustawienie na nowo dwóch ciśnień.



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: VW_seller » pt kwie 21, 2017 10:32

czyli podkladka 0.05 zalatwia sprawę


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

misiozol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr sie 19, 2015 22:30

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: misiozol » pt kwie 21, 2017 10:37

rav_tdi pisze:
spawacz pisze:I tu was zaskocze PDE 1.1 kopusy o malych koncowkach ale bez kanalu restrykcyjnego , PDE 1.3 mocne konckowi ale przepyw wewnetrzny ogranoiczony kanalem, wpakowanie koncowke 1043 czyli AL do kopusow np. AG , daje +10-15% wiecej niz na korpusie AL. Cyfry o ktore pytace na koncu numeru to sekwencyjny wtryskiwacza. Natomiast srodowa cyfra jak 80 to 8mm tloczek .

038 130 073 BA - AWX, AVF, BLT 530er - 1.9TDI 130PS in Polo, Passat, A4, A6
038 130 073 BA - ATL, 530er - 1.4TDi 90PS in A2
038 130 073 AA - ASZ, ARL 550er - 1.9TDI 130 und 150PS in Polo, Golf, Bora bis MJ2001
038 130 073 AL - ASZ, ARL 550er - 1.9TDI 130 und 150PS in Polo, Golf, Bora ab MJ2002
038 130 073 J - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Golf, NewBeetle bis MJ2001
038 130 073 AJ - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Golf, NewBeetle ab MJ2002
038 130 073 AJ - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Polo, Bora, Passat, A3 und A4
038 130 073 F - AJM, AUY 465er - 1.9TDI 115PS in Golf, NewBeetle bis MJ2001
038 130 073 T - AJM, AUY 465er - 1.9TDI 115PS in Golf, NewBeetle ab MJ2002
045 130 073 T - AMF 465er - 1.4TDI 75PS in Lupo, Polo, A2
045 130 073 T - AJM 465er - 1.9TDI 115PS in Passat, A4, A6
045 130 073 AA - ANY 360er - 1.2TDI 61PS in Lupo, A2
03G 130 073 B/G- BKD 475er - 2.0TDI 140PS in Golf, A3, Bora, Touran
07Z 130 073 D/F- BAC 520er - 2.5TDI 174PS in T5, Touareg
07Z 130 073 D/F - AYH 520er - 5.0TDI 313PS in Phaeton, Touareg bis MJ2003
07Z 130 073 H - AYH 560er - 5.0TDI 313PS in Phaeton, Touareg ab MJ2004
07Z 130 073 K - ??? 560er - 5.0 TDI and 2.5 TDI R5
07Z 130 073 N - BAC 560re - 2.5 TDI 174PS in in T5, Touareg

PDE-P1.1/80/520S216 038130073BA,AR
PDE-P1.1/80/520S216 038130073BA Passat 1.9 TDI Variant/ Alhambra 1.9 TDI AVF/ AWX/ ASZ
PDE-P1.1/80/520S222 038130073BC Passat 2.0 TDI
PDE-P1.1/80/560S225 07Z130073K Touareg 5.0 TDI
PDE-P1.1/80/560S228 070130073N
PDE-P1.1/80/560S220 07Z130073K
PDE-P1.1/80/550/229 038130073BJ
PDE-P1.4/80/560S220 07Z130073H
PDE-P1.3/80/550S39 038130073AL GOLF IV ARL - czyli jak widac z opisu ;korpus typ PDE1.3 z kanalem restrykcyjnym , tloczek 8mm, wydajnosc 550ccm/min , s39 numer sekwencyjny wtrysku- nieistotna sprawa poniekand a w rzeczywistosci jak sie okazalo chodzi konkretnie o cewke.

Mam nadzieje ze rozjasnilo temat. A tu testy na na stole jak to wygladalo lacznie z firadami + 120% http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 418&page=4" onclick="window.open(this.href);return false;

pozwole sobie dopytać, czy ktoś coś konkretnie pomierzył ? - w sensie dawki mg na maszynie...
Słyszałem, że korpusy z końcówką np AJ są równie wydajne jak AL.
Ale co z tymi bez kanałów restrykcyjnych, oraz co z korpusami z koncówką S - gdyż te są podobno wydajniejsze od ori AL?

"PD100 - ATD - EU3 - 038 130 073 AJ - PDE-P1.3/80/425S37

injection window: 30,9°


PD100 - AXR - EU4 - 038 130 073 AG - PDE PDE-P1.1/80/425S215

injection window: 33°


So the same hp + the same nozzle size, BUT different PD body ... P1.3 vs. P1.1

So why needs the AXR more injection time? Any informations?"

Ja wyjasnilem pare stron wczseniej co i jak ;)



CommonRailowiec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt lip 22, 2016 18:34

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: CommonRailowiec » pt kwie 21, 2017 19:21

VW_seller pisze:czyli podkladka 0.05 zalatwia sprawę
Jak, w jaki sposób? Raczej nie podkładka a skok iglicy dla pierwszego ciśnienia to dwie różne rzeczy... Chyba że co innego masz na myśli



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości