Witam wszystkich w te świąteczne popołudnie
Ostatnio w Gdańsku były upały więc zacząłem korzystać z dobrodziejstwa jakim jest szyberdach w golfie, ale zapomniałem jaki to delikatny mechanizm no i pech chciał że już któregoś dnia już nie chciał się otworzyć. Więc korbka w dłoń i zacząłem kręcić silniczkiem jak się okazało mechanizm jest cały, przechodzi z trudem z pozycji pionowej do poziomej i w drugą stronę ale działa. Sprawdziłem później, że elektryczne zamykanie szyberdachu też działa problem jest tylko z otwieraniem. Podejrzewam że opory jakie stawiają prowadnice są za duże dla tego silniczka i w rezultacie nie kręci się w ogóle. Dodatkowo przesmarowałem całe prowadnice smarem do łożysk i rozruszałem mechanizm lecz i to nie przyniosło rezultatu. Obstawiam że spalił się bezpiecznik od otwierania szyberdachu ale czy to nie powinno być na jednym bezpieczniku? Niech wypowie się jakiś znawcą co już przerabiał temat szyberdachu.
Pozdrawiam
Zacięty szyberdach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Zacięty szyberdach
Smarem do lozysk?...po pierwszej jezdzie w deszcz bedziesz mial tam tone blota i prowadnice szlak trafi...
Zacięty szyberdach
Chodzi o taki biały smar w spray'u. Dlaczego silnieczek do wymiany? normalnie się na zamyka po wciśnięciu przycisku, problem jest z otwieraniem oraz odchylaniem do góry. Słychać takie "cykanie" po wciśnięciu przycisku do otwierania.
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Zacięty szyberdach
Zmien na smar teflonowy albo silikonowy. Wyciagnij silniczek i zobacz czy na sucho chodzi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości