Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
Witam Panowie podzielę się opinią co do Schematu który wstawił lysyfm
Moje mkii Silnik Agu zastosowałem ten schemat i działa wszystko elegancko lecz podobnie jak kolega rysiektr .
Zastosowałem Tylko diody lecz ten : 1n4007 , bez reszty elementów mniej więcej wygląda to tak zdj niżej : Diody po kupnie i Diody w termokurczce (wiadomo pożniej trzeba to ładnie zaizolować żeby wszystko ładnie wyglądało ) .
Dla pomocy dodam że mam instalacje starego typu zegary na 2 wtyki i należy kabelek z diod poprowadzić do kabelka w skrzynce bezpieczników Stary typ to D26 jest to biała kostka, Kolor Kabla : czerwono-czarny .
Jeśli chodzi o nowy typ instalacji jest to kostka G1/12
Aha pamiętajmy że diody mają wysyłać sygnał w stronę licznika.( czyli szary paseczek w stronę skrzynki bezpieczników )
Schemat skrzynek bezpieczników można znaleźć na forum .
A tutaj krótki film jak działa i oczywiście zgadza się z Vagiem .
https://www.youtube.com/watch?v=aTXWUOOjvEE" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje mkii Silnik Agu zastosowałem ten schemat i działa wszystko elegancko lecz podobnie jak kolega rysiektr .
Zastosowałem Tylko diody lecz ten : 1n4007 , bez reszty elementów mniej więcej wygląda to tak zdj niżej : Diody po kupnie i Diody w termokurczce (wiadomo pożniej trzeba to ładnie zaizolować żeby wszystko ładnie wyglądało ) .
Dla pomocy dodam że mam instalacje starego typu zegary na 2 wtyki i należy kabelek z diod poprowadzić do kabelka w skrzynce bezpieczników Stary typ to D26 jest to biała kostka, Kolor Kabla : czerwono-czarny .
Jeśli chodzi o nowy typ instalacji jest to kostka G1/12
Aha pamiętajmy że diody mają wysyłać sygnał w stronę licznika.( czyli szary paseczek w stronę skrzynki bezpieczników )
Schemat skrzynek bezpieczników można znaleźć na forum .
A tutaj krótki film jak działa i oczywiście zgadza się z Vagiem .
https://www.youtube.com/watch?v=aTXWUOOjvEE" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk II German Style
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
Zgadza się, w starych silnikach 1.8T gdzie jest moduł zapłonowy i cewki a nie same cewki jak jest w ME7.X.X da się to zrobić na diodach.Pablo1010 pisze:Moje mkii Silnik Agu zastosowałem ten schemat i działa wszystko elegancko lecz podobnie jak kolega rysiektr .
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
Tylko pojawił się problem ponieważ po chwili jazdy zaczyna mrugać i piszczeć kontrolka oleju nie mam podłączonego żadnego z czujników ciśnienia ani niskiego ani górnego jak w 16v chyba jest tylko wpięte w któryś pin do sterownika . Ciśnienie jest ok bo mam dodatkowy zegar cisnienia . Co z tym zrobić ?
Mk II German Style
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
eee co?Pablo1010 pisze:jest tylko wpięte w któryś pin do sterownika
podłączyć czujniki ciśnieniaPablo1010 pisze:Co z tym zrobić ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
Pablo1010, niskie cisnienie z tego co pamietam.. Pin G2/11 (biała wtyczka, niebiesko/czarny przewod) , utnij sobie ten kabel, zarob na koncu konektor i wepnij w punkt masowy ktory masz nad skrzynka..
Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
Ok Sytuacja ogarnięta z tym że po podłączeniu Pin G2/11 do masy nie pomogło jest to Kabelek niskiego Cisnienia , wiec podłączyłem wysokiego G2/10 Żółty i już się nie włącza .
Mk II German Style
Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T
Koledzy ma ktos zdjecie jak podlaczyc te diody ze strony 3? bo rysunek wygasł
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości