Nie równa praca silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Jantra
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr gru 30, 2009 09:14
Lokalizacja: Poddębice
Kontakt:

Nie równa praca silnika

Post autor: Jantra » wt kwie 11, 2017 22:50

Witam mam pytanie odnośnie pracy silnika. W aucie niedawno zostało wymienione sprzęgło razem z dwumasą, rozrząd oraz zostały wymienione wszystkie filtry, olej. Po tej naprawie nie jestem zbyt zadowolony bo auto zaczęło nie równo pracować. Na chłodnym silniku podczas stania na światłach potrafią obroty skoczyć do 1,2 tys. obrotów i tak przez chwile szarpie autem, chwile tak poszarpie i wraca do normy. Auto nadal jest dynamiczne więc mocy nie straciło. Dzisiaj podczas oględzin zobaczyłem wkęta którego chyba nigdy tam nie było i teraz pytanie co tam powinno być na zakończeniu tego przewodu? Czy to w czymś przeszkadza?
Auto to Golf IV kombi silnik 74kW 101KM oznaczenia silnika nie bardzo wiem gdzie szukać jeśli ktoś mi podpowie to podam i takie informacje.
Proszę o pomoc i pozdrawiam.
ObrazekObrazek


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/15180][img]http://www.motostat.pl/user_images/15180/icon1.png[/img][/url]

mich77bor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: ndz gru 18, 2011 15:50
Lokalizacja: DW

Nie równa praca silnika

Post autor: mich77bor » śr kwie 12, 2017 13:39

Masz rozwalony zawór N18 i bałagan z podciśnieniem.


Sprzedam nową półkę nad radio

Jantra
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr gru 30, 2009 09:14
Lokalizacja: Poddębice
Kontakt:

Nie równa praca silnika

Post autor: Jantra » śr kwie 12, 2017 20:19

A masz kolego jakieś zdjęcie które pokazuje dobrze podłączone wężyki do tych zaworów?


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/15180][img]http://www.motostat.pl/user_images/15180/icon1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Nie równa praca silnika

Post autor: Michał_1977 » pn kwie 17, 2017 08:36

Jantra pisze: jakieś zdjęcie które pokazuje dobrze podłączone wężyki
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 82 gości