Witam mam pytanie odnośnie pracy silnika. W aucie niedawno zostało wymienione sprzęgło razem z dwumasą, rozrząd oraz zostały wymienione wszystkie filtry, olej. Po tej naprawie nie jestem zbyt zadowolony bo auto zaczęło nie równo pracować. Na chłodnym silniku podczas stania na światłach potrafią obroty skoczyć do 1,2 tys. obrotów i tak przez chwile szarpie autem, chwile tak poszarpie i wraca do normy. Auto nadal jest dynamiczne więc mocy nie straciło. Dzisiaj podczas oględzin zobaczyłem wkęta którego chyba nigdy tam nie było i teraz pytanie co tam powinno być na zakończeniu tego przewodu? Czy to w czymś przeszkadza?
Auto to Golf IV kombi silnik 74kW 101KM oznaczenia silnika nie bardzo wiem gdzie szukać jeśli ktoś mi podpowie to podam i takie informacje.
Proszę o pomoc i pozdrawiam.
Nie równa praca silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nie równa praca silnika
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/15180][img]http://www.motostat.pl/user_images/15180/icon1.png[/img][/url]
Nie równa praca silnika
Masz rozwalony zawór N18 i bałagan z podciśnieniem.
Sprzedam nową półkę nad radio
Nie równa praca silnika
A masz kolego jakieś zdjęcie które pokazuje dobrze podłączone wężyki do tych zaworów?
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/15180][img]http://www.motostat.pl/user_images/15180/icon1.png[/img][/url]
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 82 gości