Nowa kierownica i zegary Golf 3

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Gwiezdnyy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob mar 11, 2017 14:32

Nowa kierownica i zegary Golf 3

Post autor: Gwiezdnyy » ndz kwie 09, 2017 20:13

Witam golfiarzy :)

Zakupiłem ostatnio nową kierownice oraz białe zegary do mojego mk3. Jak się okazało kierownica różniła się od mojej, niby golf to golf a jednak kierownice różne (mowa tu o wersji z poduszką) pierwsza różnica to brak mocowania na tłumik drgań. Jak się później okazało blaszka, która wchodzi pod nakrętkę (nasadowa) trzymająca kierownicę też była inna powodowało to blokowanie się taśmy od airbagu, która znajduje się na takim wolnobiegu w jednej pozycji. No ale to jeszcze nic po zamontowaniu zegarów okazało się że, są przekrzywione (pasować pasowały mimo drobnych różnic) ale tunel w którym one się znajdują jest jakoś tak niesymetryczny w sensie górna krawędź tego tunelu wchodzi na część tarcz i wskazówek częściowo je zasłaniając związku z tym mam kilka pytan:

1. Czy tłumik drgań w kierownicy golf 3 tdi to must have? Czy można z tego zrezygnować? Skąd takie różnice, może zależały od wersji silnikowej?
2. Czy to możliwe że zegary golf 3 różniły się wymiarami? Te które kupiłem pochodziły z wersji kombi.
3. Zniknął mi napis TOTAL obok przebiegu da się go jakoś przywrócić? Bo tak trochę pusto jest bez niego

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Nowa kierownica i zegary Golf 3

Post autor: Mavrick » ndz kwie 09, 2017 22:38

1. Tlumik drgan?. Wszystkie kiery byly takie same.
2. Nie
3. Licznik przeskoczyl 300 tys km. Teoretycznie mozna ale to trzeba by zagadac z jakims specem od licznikow.



Gwiezdnyy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob mar 11, 2017 14:32

Nowa kierownica i zegary Golf 3

Post autor: Gwiezdnyy » pn kwie 10, 2017 21:15

1. Tak, tłumik drgań przynajmniej tak podejrzewam. Zaznaczyłem na zdjęciu gdzie ten element się znajdował, (zdjęcie jest nie moje) był przykręcony blaszką i dwiema śrubami typu torx.
2. Moje zegary mają plastikową szybkę przykręcaną czterema torxami zamiast jak powinno być normalnie wklejane. Może tutaj leży cały problem w dopasowaniu ich do osłony?
3.Czyli gra nie warta świeczki.


Obrazek



Awatar użytkownika
Klaudek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 509
Rejestracja: wt mar 10, 2009 22:42
Lokalizacja: Kłodawa
Kontakt:

Nowa kierownica i zegary Golf 3

Post autor: Klaudek » pn kwie 10, 2017 21:51

Tu gdzie zaznaczyłeś na kierownicy miałem przykręcony taki jakby ciężarek (kiera 2002 rok), założyłem obszytą skórą i jest takie coś jak na zdjęciu co wkleiłeś. Ale cały wieloklin jest taki sam. Może w dieslach były te ciężarki? Nie mam pojęcia.

Szybka w liczniku przykręcana torksem występuje tylko i wyłącznie w licznikach motometer skalowanych od zera... W innych markach jest wklejana i jest to normalne.

Gra nie warta świeczki? mnie by wkurzało jakbym nie miał napisu total. Chcesz to mogę Ci ogranąć.



Gwiezdnyy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob mar 11, 2017 14:32

Nowa kierownica i zegary Golf 3

Post autor: Gwiezdnyy » pn kwie 10, 2017 22:32

Bardzo możliwe ta kierownice, która kupiłem najprawdopodobniej pochodziła z jakieś benzyny, tak czy siak z moich obserwacji wynika, że brak tego ciężarka zupełnie nie przeszkadza w prowadzeniu. Zastanawia mnie to, że w nowych zegarach wskazówki od wskaźnika paliwa i temperatury są trochę opadnięte (foto) w starych tego problemu nie było. Już pal licho ten napis total najprawdopodobniej zniknął ponieważ komputer wykrył zmianę liczników lub modyfikacje ich, nie wiem jaki to ma system ale porównuje pewnie sumy kontrolne z komputerem i jak coś mu się nie zgadza z licznikiem to kasuje total.

Obrazek



Awatar użytkownika
Klaudek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 509
Rejestracja: wt mar 10, 2009 22:42
Lokalizacja: Kłodawa
Kontakt:

Nowa kierownica i zegary Golf 3

Post autor: Klaudek » wt kwie 11, 2017 08:02

Bez podłączonej wtyczki są troche opadnięte, ale zaraz jak podłączysz słychać bzyczenie silniczków i ich zerowanie i już jest dobrze. napis total znika po przekroczeniu 300 tyś, później kręci następne 300 i jak dojdzie do 300 bez napisu total to wyświetli tylko kreski --------.

Licznik w mk3 nie ma połączenia z komputerem, nic nie porównuje. Jaki licznik założysz to taki masz przebieg.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 12 gości