Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Pablo1010 » czw kwie 06, 2017 19:52

ADi997 pisze:Jak masz zegary z mk2/mk3 to musisz założyć starsze czujniki, jeden niskiego drugi wysokiego ciśnienia.

Mam licznik ori mk2 czyli co nie ma opcji inaczej tego podłączyć niż przez te dwa czujniki , wcześniej miałem kR wiec czujnika mam tylko w Kr było miejsce w podstawie chłodnicy oleju a tutaj w Agu nie ma bardo gdzie, mam podstawkę dodatkową ale tam jest Ciśnienie oleju i temp Ol.


Mk II German Style

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rysiektr » czw kwie 06, 2017 23:30

To musisz dołożyć jeszcze jakiś trójnik i tam wpiąć czujnik.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Pablo1010 » pt kwie 07, 2017 09:20

Ok Rozumiem ale jak by ktoś miał jeszcze jakieś pomysły inne to z góry dzięki .


Mk II German Style

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rysiektr » pt kwie 07, 2017 09:24

Możesz jeszcze pobawić się z elektryką i przywrzeć do masy 1 z czujników, nie pamiętam, czy niskiego czy wysokiego ciśnienia ale któryś z nich zwierał jak było ciśnienie.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » pt kwie 07, 2017 16:54

Niskiego cisnienia moze byc nie podlaczony. On się zwiera przy cisnieniu ponizej 0.25bar


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
filip2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 750
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 16:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: filip2 » pt kwie 28, 2017 09:27

Wytłumaczy mi ktoś różnicę?

95 zł a 159 zł

Coś słyszałem że są te wtryski BOSCH Made in China lub Made in Germany, czy to o to może chodzić?

http://allegro.pl/wtryskiwacze-bosch-43 ... 73389.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://allegro.pl/wtrysk-bosch-430cc-wt ... 63690.html" onclick="window.open(this.href);return false;


vRSzkodnik - nic więcej, nic mniej jak Octavia II RS w gnoju :D

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » pt kwie 28, 2017 14:41

filip2, nie bierz ani jednych ani drugich.. sa *#cenzura#* warte ;) ten model co pokazales jest robiony w Chinach przez Boscha, ale sa jeszcze typowe zwykle chiniole.. szukasz wtryskow do 1.8T to wal na priv i cos doradze albo cos wybierzemy :pub:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Demoonek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: śr sty 12, 2005 18:01
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Demoonek » pt kwie 28, 2017 21:17

Jaki silnik z gammy 1.8t najlepiej wsadzic do golfa mk2 (baza jest GTI 16V Kr) jesli chcialbym osiagnac cos kolo 270-300 koni? Nie chcialbym bym zbytnio zylowac jednostki ale jestem otwarty na propozycje wstawienia wiekszych wtryskow, nowej pompy paliwa oraz jakiegos turbo w hybrydzie. Skrzynia 5-cio czy raczej 6-cio biegowa do tego? heble przod 312 czy moze 280 wystarcza? Jest tu ktos godny polecenia kto moglby i chcial taki temat profesjonalnie ogarnac? Tak wiem ze w tych postach jest juz czesciowa odpowiedz ale po 20 stronach dostalem oczopląsu a do 171 daleko.... Prosze o konkretna odpowiedz kogos kto siedzie w temacie. Bóg zapłać dobrzy ludzie



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rysiektr » sob kwie 29, 2017 00:45

Demoonek, a gruby masz portfel? Bo 300 koni nie zrobisz za 2000zl... Najprościej to kupic np: nie zajechane AUQ i zapodać K04-64, strojenie i masz okolice 300.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » sob kwie 29, 2017 10:39

rysiektr, z tym grubym portfelem to nie przesadzajmy, te 300 koni albo pobliskie wartosci to nie jest az tak ogromny problem ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » sob kwie 29, 2017 10:56

Ile już tłokow w tych 1.8t spłynęło ? Nie ma owsa to lepiej nie kombinować


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Demoonek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: śr sty 12, 2005 18:01
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Demoonek » ndz kwie 30, 2017 00:25

rysiektr pisze:Demoonek, a gruby masz portfel? Bo 300 koni nie zrobisz za 2000zl... Najprościej to kupic np: nie zajechane AUQ i zapodać K04-64, strojenie i masz okolice 300.

diengow troche jest ale chcialbym poznac przyblizony koszt swapa z reszta modyfikacji ktore chcialbym wykonac, ktos cos wie wiecej w tym temacie?



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: ADi997 » ndz kwie 30, 2017 15:26

Demoonek pisze:
rysiektr pisze:Demoonek, a gruby masz portfel? Bo 300 koni nie zrobisz za 2000zl... Najprościej to kupic np: nie zajechane AUQ i zapodać K04-64, strojenie i masz okolice 300.

diengow troche jest ale chcialbym poznac przyblizony koszt swapa z reszta modyfikacji ktore chcialbym wykonac, ktos cos wie wiecej w tym temacie?
Z własnego doświadczenia Ci powiem, że 20kpln nie wystarczy. Zerknij na linka z fanpage FB gdzie znajdziesz sporo info. Mogę napisać dłuższego posta co i jak ale większość info znajdziesz w tym temacie.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: rysiektr » ndz kwie 30, 2017 21:43

Nie no 20k to kompleksowa odbudowa golfa. 300koni z 1.8T można dużo taniej zrobić.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości